مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تن ماهی هیلاج به صورت عمده

خرید تن ماهی هیلاج به صورت عمده

کمک به سلامت بینایی با تن ماهی 

توانایی دیدن این دنیا، نعمت بزرگی است. چشم‌ها مهم‌ترین ارگان‌های حسی هستند که به شما کمک می‌کنند تجربه کنید و احساسات خود را بدون لمس، توسعه بدهید. به همین دلیل است که باید به خوبی از آن‌ها محافظت کنید. البته سن، ژنتیک و وسایل الکترونیک بینایی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند، اما مواد غذایی که مصرف می‌کنید نیز می‌توانند به جلوگیری از صدمات نور آفتاب و حفظ سلامت شبکیه و قرنیه کمک کنند.ماهی‌های چرب غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ هستند. و امگا ۳ با تراز کردن نسبت امگا ۳ و اسیدهای چرب امگا ۶ به کاهش التهاب کمک می‌کند. هنگامی که سطح التهاب پایین است، عملکرد بدن و مغز شما بهبود می‌یابد، بنابراین سیستم ایمنی شما نیز به خوبی تقویت می‌شود. به علاوه، منطقه‌ی نزدیک به شبکیه پر از DHA است، یک نوع اسید چرب امگا ۳. بنابراین مصرف ماهی‌هایی مانند ماهی سالمون، ماهی تن و ماهی خال‌مخالی برای سلامتی چشم مفید است. اگر چندان اهل خوردن ماهی نیستید، پس از صحبت با پزشک‌ تان می‌توانید از مکمل‌های روغن ماهی استفاده کنید. بهترین راه برای دریافت اسیدهای چرب امگا ۳ مصرف ماهی‌های چرب است. البته یادتان باشد که سرخ کردن ماهی می‌تواند ارزش غذایی آن را کاهش دهد.مصرف ماهی قزل آلا با توجه به طعم فوق العاده ، قابل دسترسی در تمام نقاط و تمام فصول و تیغ کم بالا است. یکی از فواید ارزشمند این ماهی با توجه میزان بالای اسید های چرب امگا3  انواع ویتامین و مواد معدنی تقویت بینایی و مصرف ماهی قزل آلا به طور مدوام از بیماری های چشمی جلوگیری می کند.

خرید تن ماهی هیلاج به صورت عمده

فروش تن ماهی هیلاج در سراسر کشور

امروز زندگی های ماشینی افراد باعث شده که دیگر فرصت آماده کردن یک غذای خوشمزه در خانه ها کم باشد و بیشتر روبه کنسروجات و غذاهای آماده بیاورند.شاید باورتان نشود که در میان کنسروجات تن ماهی هیلاج یک برند فوق العاده عالی با ماهی هوور و گیدر درجه یک است که در قوطی های 180گرمی ایزی اپن با جدیدترین استاندارد ها پر می شود و به نمایندگی های معتبر ما در سراسر ایران ارسال شود و در مراکز پخش به فروش برسد.تن ماهی هیلاج امروز با کیفیت ترین تن ماهی در بین برندهای بازار است که آماده تا به همه برندها نشان دهد کیفیت بر قیمت همیشه برتری دارد و می توان با کیفیت بالا همیشه محصولات خوب و در خور پسند عموم را روانه بازار کرد.

خرید تن ماهی هیلاج به صورت عمده

قیمت تن ماهی هیلاج ارزان

گرانی قیمت تن ماهی احتمالا به گوشتان رسیده. متاسفانه باید بگوییم زمزمه‌هایی که درباره افزایش قیمت تن ماهی می‌شنیدیم حقیقت دارند. آن‌هایی که در یکی دو روز گذشته برای خرید کنسرو تن ماهی روانه سوپرمارکت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شده‌اند با چشم‌های خودشان دیده‌اند که روی بسته بندی محصولات تولید در سال جدید قیمت‌ها تغییر کرده و از حدود ۱۰ هزار تومان به ۱۹ و ۱۵ هزار تومان رسیده است. با این حال، چون کنسرو تن ماهی محصولی با ماندگاری بالا است، هنوز می‌توان در بسیاری از سوپرمارکت‌ها تولیدات سال قبل را با قیمت قدیم پیدا کرد.و شرکت آوین کنسرو هم در عمده محصولات تن ماهی خود سفارشات با تناژ بالا را به قیمت درب کارخانه در اختیار شما قرار می دهد.

خرید تن ماهی هیلاج به صورت عمده

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.