مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع تن ماهی

انواع تن ماهی
آنچه در این مقاله می خوانید…

تن ماهی جنوب

قیمت تن ماهی

انواع تن ماهی

تن ماهی جز خوراکی های آماده و پر طرفدار است که به روش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به روش صنعتی و در محیطی کاملا بهداشتی تولید می شود و از طریق بسته بندی های استریل به بازار عرضه می گردد. استفاده از ماهی های مرغوب باعث شده تا کنسرو ماهی کیفیت خوبی داشته باشد. خرید تن ماهی عمده ارزان می تواند بهترین گزینه برای مصرف کننده باشد. در خرید عمده همیشه قیمت کاهش پیدا می کند که به نفع خریدار است.انواع تن ماهی های موجود در بازار که شما می بینید با بهترین ماهی های هوور٬زرده و مارلین هستند که بازار خوبی را دارند و در انواع طعم های مختلف با وزن های ۱۲۰ و ۱۸۰ گرم در بازار فروش بالایی را دارند.

انواع تن ماهی

تن ماهی به دلیل با کیفیت بودن و خواص زیادی که دارد در بین خانواده ها مشتری های بسیار زیادی را دارد٬انواع تن ماهی ها با طعم ها و کیفیت های مختلف ک این روزها فروش خوبی را هم در داخل و هم در خارج از کشور دارند.

تن ماهی جنوب

انواع تن ماهی

جنوب کشور قطب تولید عمده بهترین تن ماهی می باشد و این روزها در بازار فروش بسیار خوبی را دارد.انواع تولیدات کارخانه های ما در شهرهای جنوبی کشور اتفاق می افتد و ما عمده تولیدات بسیاری را با کیفیت های مختلف راهی بازار می کنیم.تن ماهی های بوشهر٬بندرعباس و چابهار بیشترین فروش تن ماهی ها را در بین تمامی شهرهای جنوبی دارند.برای خرید عمده بهترین تن ماهی های جنوب کشور می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و از ما بهترین تن ماهی ها را خریداری کنید.

قیمت تن ماهی

انواع تن ماهی

تن ماهی با توجه به فروش بالایی که دارد این روزها علاقه مندان بسیار بیشتری را به سمت خود جذب کرده و با این تنوع برندها و کیفیت های کارخانه ها قیمت های تن ماهی های برندهای مختلف با هم متفاوت شده است.برای اطلاع دقیق از قیمت انواع برندهای تن ماهی و کیفیت های انواع تن ماهی با هم می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و از مجموعه ما بهترین تن ماهی ها را با قیمت های عالی خریداری کنید و لذت ببرید.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *