مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تن ماهی از برند معتبر گلکسی

خرید تن ماهی از برند معتبر گلکسی

استفاده از تن ماهی در پرورش اندام

بدنسازی یا پرورش اندام چه به صورت تفریحی و چه رقابتی یک نوع سبک زندگی است که داخل یا خارج از باشگاه انجام می شود و به ساخت عضلات بدن به وسیله وزنه زدن و مواد مغذی کمک می کند. برای به حداکثر رساندن نتایج حاصل از تمرین در باشگاه باید روی برنامه غذایی تمرکز کنید چون خوردن غذای اشتباه برای شما مضر است و از اهداف بدنسازی دور تان می کند.ماهی یک انتخاب عالی برای ساخت عضله و سلامت کلی است که در لیست غذا برای عضله سازی قرار دارد اما از نوع غذای دریایی است.هر 85 گرم ماهی سالمون حاوی حدود 17 گرم پروتئین، تقریباً 2 گرم اسید چرب امگا 3 و چندین ویتامین مهم از گروه ویتامین‌های B است.اسیدهای چرب امگا 3 نقش مهمی در سلامت عضلات ایفا می‌کنند و حتی ممکن است عضله سازی را در طول برنامه‌های ورزشی افزایش دهند. سالمون یک غذا برای عضله سازی اما از نوع جذاب و خوشمزه است.مصرف ماهی نیز یکی از منابع فوق العاده برای تأمین پروتئین است. حالا اگر ورزشکار باشید و وقت کافی هم نداشته باشید، رفتن سراغ تن ماهی راحت ترین و خوشمزه ترین کار دنیاست. اما باید ارزش غذایی و میزان پروتئین موجود داخل تن ماهی را بدانید.

خرید تن ماهی از برند معتبر گلکسی

مصرف تن ماهی بعد از ورزش

انتخاب مواد غذایی سالم و مقوی، قطعاً به پیشرفتتان در ورزش به‌ویژه پرورش اندام و بدنسازی کمک می‌کند. پس باید روی تک‌تک غذاهایی که می‌خورید، حساس باشید و با دقت کافی وعده بعد از تمرین خود را انتخاب کنید تا افزایش توان و عضله‌سازی خوبی را تجربه کنید.نکته مهمی که اغلب در برنامه‌های ورزشی نادیده گرفته می‌شود، اصول صحیح تغذیه ورزش‌‌های قدرتی و مواد لازم برای وعده بعد از تمرین است، که باعث می‌شود نه‌تنها ورزشکاران از برنامه بدنسازی و ورزش خود نتیجه دلخواه را نگیرند، بلکه به آسیب هم دچار شوند.به‌ویژه وقتی‌که مشاوره‌های نادرستی از سایت‌ها و برنامه‌های ورزشی نامعتبر دریافت می‌کنند؛ به‌عنوان مثال دیده شده که برخی افراد حین تمرینات بدنسازی مقادیر بسیار بالایی از مواد غذایی حاوی پروتئین مصرف می‌کنند.تن ماهی منبع غنی پروتئین و یک وعده بعد از تمرین خوشمزه و مقوی است. همچنین سرشار از امگا۳ است که برای ریکاوری بعد از یک تمرین قدرتی مثل بدنسازی معجزه می‌کند.اگر پس از تمرین قدرتی ساندویچ تن ماهی برای خود آماده کنید، هم ذخیره پروتئینی و انرژی خود را بالا برده‌اید، هم این‌که درد التهاب عضلات خود را پس از تمرین کاهش داده‌اید و می‌توانید در جلسه بعدی تمرین خود، با توان بیشتری برای پیشرفت بهتر تلاش کنید.برای تهیه این وعده، نصف یک تن ماهی (به مدت ۲۰ دقیقه بجوشانید) را با پیاز، کاهو، گوجه‌فرنگی، خیارشور، نمک و فلفل در نان بپیچید و میل کنید. با خوردنِ این ساندویچ به عضلاتتان اجازه می‌دهید از این وعده مغذی استفاده کند.

خرید تن ماهی از برند معتبر گلکسی

فروشگاه فروش تن ماهی گلکسی در تهران

یکی از پرفروش ترین تن ماهی های بازار ابران تن ماهی گلکسی است که امروز در بین مردم طرفداران زیادی دارد شما اگر به بازار بزرگ تهران مراجعه کنید و بپرسید چه برندی از تن ماهی را مصرف می کنید همه به دلیل بالا بودن کیفیت تن ماهی گلکسی را انتخاب می کنند و این امروز نشان از تجربه و کاربلدی نیروهای شرکت آوین کنسرو است که انواع تن ماهی را با برندهای متفاوت و با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار ایران عرضه می کند شما عزیزان فقط برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید و یا از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر ما در سراسر ایران تن ماهی گلکسی را خریداری کنید.

خرید تن ماهی از برند معتبر گلکسی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.