مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده کنسرو ماهي تاپسی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی خصوصیات کنسرو ماهی تاپسیعرضه مستقیم انواع کنسرو ماهي

تولید کننده کنسرو ماهي تاپسی، این محصول را در تناژ بالا و مقدار زیاد تولید می کند. این تولید کننده تلاش می کند تا از بهترین نوع ماهی و مواد اولیه برای ساخت محصول استفاده نماید. این امر باعث افزایش کیفیت و مرغوبیت کالا می شود و میزان فروش را بالا می برد.

از آن جا که این محصول بسیار مرغوب می باشد، بنابراین تولید کننده بخشی از محصولات خود را به خارج از کشور مانند کویت و عمان ارسال می کند.

تولید کننده کنسرو ماهي تاپسی عمده

بررسی خصوصیات کنسرو ماهی تاپسی

بررسی خصوصیات کنسرو ماهی تاپسی کنسرو ماهي مرغوب دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی است. این محصول باید به صورت خالص و بدون استفاده از هر گونه مواد جانبی دیگر تولید شود. ماهی های مورد استفاده در تولید کنسرو باید کاملا تازه و سالم باشند. استفاده از ماهی ناسالم و فاسد باعث می شود سلامتی مصرف کنندگان و به خصوص کودکان به خطر بیفتد.

کنسرو ماهی تاپسی، از بهترین و با کیفیت ترین انواع کنسروها است. این محصول با استفاده از مواد اولیه مرغوب در کارخانه توسط دستگاه های اتوماتیک و بهداشتی تولید شده است. از این رو در سلامت غذایی کامل قرار دارد.

این محصول در بسته بندی های کاملا وکیوم و بهداشتی قرار می گیرد. بنابراین در طول نگهداری در یخچال کاملا سالم باقی می ماند و کیفیت خود را از دست نمی دهد.

این محصول دارای مجوز از سازمان ملی بهداشت است. وجود این علامت بر روی بسته بندی نشانگر کیفیت و مرغوبیت کالا است. بنابراین خریداران باید هنگام خرید به وجود این آرم توجه خاصی داشته باشند.

از دیگر ویژگی های این کنسرو می توان به ویتامین های آن اشاره کرد. کنسرو تاپسی سرشار از امگا سه می باشد. از این رو یک منبع غنی برای تامین این ماده مورد نیاز به شمار می رود. مصرف روزانه و مرتب کنسرو ماهی از نظر غذایی بسیار مفید است و آسیبی به بدن نمی رساند.

عرضه مستقیم انواع کنسرو ماهي

عرضه مستقیم انواع کنسرو ماهي خرید انواع کنسرو ماهی از طریق همین سایت امکان پذیر است. مشتریان می توانند برای اطلاع از قیمت و سفارش محصول به این سایت سر بزنند و محصول مورد نظر خودرا پس از انتخاب، سفارش داده و دریافت نمایند. برای این کار کافی است تا با کارشناسان مربوطه سایت تماس گرفته و مشاوره های لازم جهت خرید و ثبت سفارش را دریافت نمایند.

فروش این محصول به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه انجام می شود. فروش مستقیم واسطه های فروش از میان کنار رفته و محصول مستقیما از خود تولید کننده به دست مشتری می رسد. بنابراین خرید مستقیم از نظر اقتصادی برای مشتریان به صرفه تر است.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *