مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید بهترین تن ماهی در بازار

تولید بهترین تن ماهی در بازار

بهترین مارک تن ماهی موجود در بازار

غذاهای کنسروی در بین میز غذای خانواده های امروزی جایگاه ویژه ای یافته اند. یکی از این غذاهای کنسروی تن ماهی است که می توان گفت تمام اعضای خانواده از این غذای سریع لذت زیادی می برند و محبوبیت ویژه ای بین خانواده ها یافته است. به دلیل حساسیت تولید تن ماهی ها، انتخاب بهترین مارک تن ماهی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا تن ماهی های غیر استاندارد به دلیل عدم پخت در شرایط دمایی بسیار بالا ممکن است دارای میکروب هایی باشند که در صورت مصرف آنها خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.انتخاب بهترین مارک تن ماهی در بازار امروزی که مواد غذایی در برندهای مختلف به بازار عرضه می شوند، شاید سخت ترین کار ممکن باشد. مادرهای ایرانی به دنبال انتخاب بهترین مارک تن ماهی هستند تا بتوانند سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند. برای آگاهی از بهترین مارک تن ماهی، شبکه های مجازی و نظرات کاربران می تواند بهترین گزینه باشند زیرا امکان خرید تن ماهی آنلاین باعث شده است که افراد بتوانند به راحتی برندهای مختلف تن ماهی را بشناسند و در نهایت بهترین نمایندگی برندهای تن ماهی را انتخاب کنند و از مواد غذایی کنسروی لازم لذت ببرند.

تولید بهترین تن ماهی در بازار

قیمت روز تن ماهی

ارزش غذایی هر ۱۸۰ گرم تن ماهی شامل ۴۸۷ کیلوکالری، قند ۰، چربی ۳۲.۴، نمک ۲.۵۶ و اسیدهای چرب ترانس صفر گرم می‌شود. برای آماده سازی تن ماهی خود از گوشت‌های تکه‌ای فیله‌ای مانند استفاده می‌کند و به‌ندرت از خرده ماهی در فرایند بسته‌بندی خود بهره می‌گیرد. رنگ گوشت‌های این محصول تمام روشن است و به‌هیچ‌عنوان پوست‌های اضافه و گوشت‌های ناخالص را در آن مشاهده نمی‌کنید. یکی از وجه تمایزهای این محصول با سایر محصولات بهره‌گیری از روغن مایع گیاهی و مقدار خیلی کم نمکی که برای آن در نظر گرفته‌شده است.و قیمت تن ماهی امروز از روی قوطی استفاده شده و نوع ماهی مورد مصرف تن ماهی قیمت گذاری می شود که ما امروز تمام محصولاتمان را به قیمت درب کارخانه به فروش می رسانیم.

تولید بهترین تن ماهی در بازار

تولید بهترین تن ماهی در کشور

شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو امروز برترین تولید کننده تن ماهی در کشور است که انواع تن ماهی را در طعم های جدیدی همچون قلیه ماهی و قلیه میگو به بازار عرضه می کند.انواع تن ماهی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت نسبت به قیمت بازار در قوطی های 90،120،180 و240 گرمی عرضه می شود و شما عزیزان می توانید هر طعمی با هر برندی را از ما بخواهید و یا اگر برند خاصی دارد به ما سفارش بدهید تا برایتان تولید کنیم.

تولید بهترین تن ماهی در بازار

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *