مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع صدف خوراکی ایرانی

انواع صدف خوراکی ایرانی

ویژگی صدف خوراکی ایرانی

خواص صدف خوراکی و پودر ماهی، از ذخایر وسیع مواد معدنی، ویتامین‌ها و ترکیبات آلی موجود در آن‌ها نشات می‌گیرد. در واقع، برخی از مواد معدنی بالاترین سطح را در صدف دارند، به این معنی که صدف‌ها به دلیل محتوای خود به ویژه روی، برترین غذا در سرتاسر جهان هستند. براساس پایگاه ملی داده‌های غذایی USDA، صدف‌ها حاوی مواد مغذی دیگر از جمله پروتئین، ویتامین D، ویتامین B۱۲، آهن، مس، منگنز و سلنیوم نیز هستند.همچنین این خوراکی حاوی مقادیری از نیاسین، ریبوفلاوین، تیامین، ویتامین C، فسفر، پتاسیم و سدیم نیز است و منبع عظیمی از کلسترول مفید، آنتی اکسیدان و اسید‌های چرب امگا ۳ به شمار می‌رود. این عناصر باعث می‌شوند صدف به یک غذای بسیار سالم تبدیل شود که می‌تواند عملکرد کلی بدن شما را بهبود بخشد.البته گاهی به پوسته ی حلزون نیز صدف گفته می‌شود. جنس پوستهٔ صدف از سیلیکات تشکیل شده است.این جانوران یک یا دو صدف (کفه) سفت آهکی دارند که تن نرم آن ها را کاملا پوشانده است. همانطور که می دانید برخی از انواع صدف، خوراکی هستند.در ایران بیشتر افراد این موجود را به عنوان مروارید ساز می‌شناسند که در اصل همان صدف های دو کفه‌ای‌ هستند. رنگ صدفی که مشهور نیز می باشد همان رنگ براق درون صدف های مروارید ساز و خود مروارید است.هر چه نرم‌تن بزرگتر باشد جسم خارجی آن نیز بزرگتر و سخت‌تر می‌ باشد. جنس صدف‌ها از کربنات کلسیم (آهک) است. این نرم‌تنان آهک مورد نیاز برای ساختن صدف را از آب  دریا به دست می‌آورد. صدف این موجودات پس از مرگ آن ها در آب شناور شده و به سطح آب می‌آیند.
انواع صدف خوراکی ایرانی

بازار صدف خوراکی ایرانی

تقاضا برای خوردن ماهی و صدف طی دو تا سه دهه گذشته به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. این بی مهرگان خوشمزه ممکن است خیلی شبیه به پوست خارجی شان نباشند اما وقتی که به درستی آماده شوند، بسیار خوشمزه هستند. صدف ها از لحاظ علمی به عنوان Ostreidea شناخته می شوند. نخستین کشت صدف در ژاپن آغاز شد و در حال حاضر یکی از پایدار ترین گزینه های غذاهای دریایی در این کشور و در جهان است.امروزه انواع مختلفی از صدف وجود دارد که در دسترس هستند. مصرف صدف مزایای بهداشتی زیادی را به دنبال دارد که اکثر افراد تمایل به نادیده گرفتن آن دارند اما ما می توانیم از آن بهره مند شویم.امروز صدف خوراکی در بازار جنوب کشور طرفداران زیادی دارد جوری که صدف خوراکی ایرانی و کنسرو ماهی به دلیل خواص فوق العاده بالا مورد توجه کشورهای همسایه نیز قرار گرفته است.

انواع صدف خوراکی ایرانی

انواع صدف خوراکی ایرانی

بازار داغ این روزهای ایران باعث شده تا صیادان زیادی به فکر صید انواع صدف خوراکی ایرانی بیفتند در این بین صدف اویستر و فیله ماهی،صدف دو کفه ای و صدف ملوک پرطرفدارترین صدف های خوراکی کشور هستند که در بازار ایران با قیمت های متفاوت به فروش می رسند ولی در مجموعه ما صدف تازه با قیمتی عالی به دست شما می رسد مهم نیس کجای ایران باشید ما در کنارشما هستیم تا شما لذت ببرید.

انواع صدف خوراکی ایرانی

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *