مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدی صدف خوراکی بسته بندی

تولیدی صدف خوراکی بسته بندی

راهنمای شناخت صدف خوراکی سالم

صدف‌های خوراکی از سطوح پایین زنجیره غذایی مانند فیتوپلانکتون ها تغذیه کرده و پرورش آن‌ها نیازی به غذا، کود، علف کش، سموم و مواد شیمیایی و آنتی بیوتیک نداشته و در نتیجه خطری برای محیط زیست ندارند. پرورش صدف‌های خوراکی می‌توانند ابزارهای جایگزینی برای کمک به تکمیل عرضه غذاهای دریایی ارائه نمایند. در کشور ما نظر به فراهم بودن شرایط کشت و پرورش این صدف‌ها و وجود گونه‌های بومی، آگاهی از چگونگی پرورش آن‌ها و اقدام برای راه اندازی و حمایت از این صنعت ضروری به نظر می‌رسد.تا بتوان بهترین،تازه ترین و با کیفیت ترین صدف های خوراکی را تولید و روانه خانه ها کرد.

تولیدی صدف خوراکی بسته بندی

مراکز خرید صدف خوراکی بسته بندی

کشت و پرورش صدف خوراکی یکی از تولیدهای نوین و درآمدزا در مناطق ساحلی است که کشورمان بخصوص در سواحل خلیج فارس و دریای عمان دارای قابلیت های فراوانی برای پرورش این محصول باارزش و مغذی است که از جایگاه ویژه ای در سبد غذایی بسیاری از کشورهای دنیا برخوردار است.پرورش صدف خوراکی که در اصطلاحات علمی به آن Ostreidea گفته می‌شود، نخستین بار در ژاپن صورت گرفت و امروزه، این محصول غذایی به یکی از پایدارترین گزینه‌های موجود در میان غذاهای دریایی تبدیل شده است.برای خرید صدف خوراکی تازه فقط کافیست با ما تماس بگیرید و در کوتاه ترین مدت زمان تازه ترین صدف خوراکی را خریداری کنید.

تولیدی صدف خوراکی بسته بندی

تولیدی صدف خوراکی بسته بندی

همان گونه که آشنایی آبزی پروران کشورمان با تکثیر و پرورش میگو توانست سهمی از بازار جهانی را نصیب ما کرده و از طرفی مصرف پروتئین دریایی را در کشور افزایش دهد، مطمئناً فعالیت در زمینه کشت و پرورش صدف‌های خوراکی نیز می‌تواند به عنوان فعالیتی نو در جهت تأمین پروتئین و ارزآوری برای کشورمان ایران، به دلیل دارا بودن منابع غنی، مطرح باشد، به طوری که نگارنده امیدوار است با رویکرد به فعالیت‌هایی این چنینی، آبزی پروری نقش موثرتری را در امنیت غذایی ایفا نماید.غذاهای دریایی امروزه فقط به ماهیان محدود نمی‌شود و طیف وسیعی از سخت پوستان و دیگر موجودات را در بر می‌گیرد که یکی از مهم‌ترین آنها گونه‌های مختلف صدف‌های خوراکی می‌باشد. صدف‌های خوراکی در حال حاضر یکی از پر سودترین بخش‌های تجارت بزرگ آبزیان در جهان می‌باشد.صنعت پرورش و تکثیر صدف‌های خوراکی جزو صنایعی است که با حداقل هزینه اولیه سود بالایی در بر دارد. این صنعت نه تنها بسیار کم هزینه است بلکه بسیار تکنیک‌های راحتی نیز دارد و احتیاج به نیروی کار آن بسیار کمتر از سایر فعالیت‌های آبزی پروری است. صدف‌های خوراکی به طور کلی چندین گونه مختلف را شامل می‌شوند که در ادامه معروف‌ترین آنها همراه با آناتومی و فیلم‌هایی از مراحل تکثیر و پرورششان برای شما آماده شده‌اند.

تولیدی صدف خوراکی بسته بندی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *