مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز خرید تن ماهی ارزان

مراکز خرید تن ماهی ارزان

تن ماهی سالم چه خصوصیاتی دارد؟

ماهی یکی از مواد غذایی  که خوردن آن در برنامه هفتگی بسیار مفید و ضروری است تلقی میشود . بسیاری از خانواده ها به علت دردسرهای درست کردن ماهی تازه از خوردن آن اجتناب می کنند به همین علت می توان از سایر فرآورده های ماهی  همانند کنسرو ماهی  که ماندگاری بالاتری را دارند استفاده کرد.

  • مهم ترین و آسان ترین راه تشخیص تن ماهی سالم توجه به تاریخ تولید و انقضای کنسرو می باشد. امروزه همه افراد جامعه سواد دارند و می توانند تاریخ مصرف محصولات را بخوانند و محصولی را انتخاب کنند که تازه تولید شده باشد و زمان زیادی از تولید آن نگذشته باشد. چون بعضی وقت ها این کنسروها مدت زمان طولانی در انبارها می مانند هنگام خرید دقت کنید که تاریخ انقضای آن ها رو به پایان نباشد. همچنین توجه کردن به علامت هایی همچون پروانه تولید محصول از وزارت بهداشت و همچنین داشتن علامت استاندارد برای هر محصول در هنگام خرید دقت لازم را داشته باشید.
  • یک راه بسیار ساده و قطعی برای حصول اطمینان از سالم بودن کنسرو ماهی یا هر غذای کنسروی دیگر (جز کمپوت میوه) این است که حتما آن را به مدت 20 دقیقه در آب بجوشانید. باکتری‌ خطرناک داخل کنسرو در این مدت به طور کامل از بین رفته و غذای شما سالم خواهد بود. ممکن است در فرایند تولید، حمل و جابجایی یا نگهداری در فروشگاه ماده غذایی داخل قوطی کنسرو فاسد شده باشد. اگر بعد از 20 دقیقه جوشیدن متوجه شدید که غذا طعم و رنگ طبیعی ندارد، حتما آن را دور بریزید.
  • اگر تعداد زیادی کنسرو ماهی یا غذای کنسروی خریده‌اید، آنها را در جای خشک و تاریکی مثل کابینت انبار کنید. این مواد در بیرون از یخچال فاسد نمی‌شوند، اما رطوبت داخل یخچال می‌تواند باعث زنگ‌زدگی بسته غذا و در نتیجه فساد آن شود. اگر از غذای کنسروی چیزی باقی ماند، آن را در یک ظرف شیشه‌ای در دار داخل یخچال نگهدارید.

مراکز خرید تن ماهی ارزان

بهترین قیمت تن ماهی در سالیان اخیر

اگر چه کنسرو ماهی یکی از پر مصرف‌ترین و محبوب‌ترین غذاهای دریایی دنیاست، اما امروز از این خوراکی گرفته تا انواع خورشت و خوراک به صورت کنسروی تولید می‌شود. این غذاها همان‌قدر می‌توانند سالم و مقوی باشند و می توانند روی بدن انسان برای اینکه بتواند بدنی سالم و قوی داشته باشد تاثیرگذار است.در سالهای اخیر شرکت های زیادی با برندهای مختلف تولید تن ماهی را آغاز کردند و هر کدام تن ماهی را با یک قیمتی به فروش رساندند.هرسال به دلیل تورم و بازار قیمت ها کمی متفاوت است ولی امسال قیمت تن ماهی کمی بالا رفته است.

مراکز خرید تن ماهی ارزان

مراکز خرید تن ماهی ارزان

شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو یک شرکت فوق العاده عالی در تولید انواع تن ماهی در طعم های مختلف است و امروز بیشترین فروش تن ماهی در بازار های ایران از جمله بازار تهران است.برای خرید تن ماهی ارزان و بدون دخالت واسطه و به قیمت کارخانه فقط کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

مراکز خرید تن ماهی ارزان

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *