مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تامین کننده تن ماهی در کشور

لیست شرکت های تولید تن ماهی در ایران

کارخانجات تولید تن ماهی در ایران

کنسرو به روشی برای نگهداری از غذا و هم‌چنین به خوردنی‌های نگهداری شده به این روش گفته می‌شود. در روش کنسرو، ماده خوردنی در یک قوطی یا ظرف قرار می‌گیرد و پس از بستن سر قوطی یا ظرف، هوا دیگر به ماده غذایی راه نمی‌یابد و این باعث طولانی‌تر شدن مدت نگهداری مواد درون قوطی می‌شود. کنسروسازی نخستین بار توسط نیکولا آپر و به عنوان یکی از ابداعات ارتش فرانسه در سال ۱۸۱۰ آغاز شد. کنسروسازی باعث می‌شود تا میکروارگانیسم‌ها (ریزسازواره‌ها) وارد قوطی نشوند و در آن تکثیر نیابند. قوطی‌های کنسور می‌توانند بزرگ، کوچک، دایره‌ای، بیضوی، مکعبی، پلاستیکی، شیشه‌ای، گالوانیزه یا آلومینیومی باشند. برای کنسروسازی مواد خوراکی، مراحل گوناگون زیادی در کارخانه‌ها انجام می‌شود برای نمونه برای کنسروسازی ماهی این مراحل لازم است: آماده‌سازی، آب‌نمک‌گذاری، پخت اولیه، قوطی‌گذاری، هواگیری، درب‌بندی، فرایند حرارتی، قرنطینه و برچسب‌زنی. تون‌ماهیان از ماهیانی هستند که در صنعت کنسرو کاربرد زیادی دارند.در همـین سال‌ها بود کـه تولید کنسرو ماهی در کارخانه تن در بوشهر تـوسط شیـلات ایـران بـرنامـه‌ریـزی شــد. ایــن مجموعـه با نام صنایع غذایی آوین کنسرو به عنوان اولـین کارخـانه کنـسرو تن کشـور و منطـقه خـلیج‌فـارس، علاوه بر توليد محصولات كنسروی شروع کرد و کم کم با تولیدات انواع تن ماهی معروفیت فراوانی پیدا کرد.

لیست شرکت های تولید تن ماهی در ایران

انواع برندهای تن ماهی

کشور ما یک کشور صنعتی است که سرمایه عظیمی در تولید دارد و متخصصین خبره و جوانان تحصیل کرده با علم فراوانی در کشور دارد.
صنایع غذایی آوین کنسرو با بهر ه گیری از این نیروهای کارآمد و خبره توانسته که امروز انواع برندهای کنسرو ماهی را در طعم های متفاوت تولید می کند و روانه یازار ایران کند.برندهایی مانند پولک،گلکسی،گراتیس،اورگانا،تاپسی،درج،سیحون که امروز در بازار ایران طرفداران خاص خود را دارند و شما عزیزان با یک تماس هر برندی که بخوواهید را همین حالا سفارش دهید تا برایتان تولید کنیم و با قیتی عالی در اختیارتان بگذاریم.

تامین کننده تن ماهی در کشور

تامین کنندگان تن ماهی در کشور

اگر بخواهیم بهترین تامین کننده تن ماهی در ایران را که ازقضا در حال حاضر گران‌ترین تن ماهی ایران هم هست را معرفی کنیم، باید از تن ماهی تاپسی یاپولک نام ببریم.آوین کنسرو یکی دیگر از کارخانجات تن ماهی در ایران است که از سال های اخیر بر اساس پروانه تولید وزارت جهاد کشاورزی در استان بوشهر و در چغادک تأسیس گردید.در حال حاضر همان‌طور که گفتیم با برندهایی مانند تاپسی و پولک و اورگانا و گراتیس به‌عنوان اولین واحد تولیدکننده کنسرو ماهی هوور و گیدر درجه یک و اعلا در ایران شناخته می‌شویم. که در ادامه و با استفاده از ماشین‌آلات و تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید انواع محصولات کنسروی نموده است.به‌طوری‌که امروز دارای متنوع‌ترین سبد کالای کنسروی در ایران هستیم.این برندها بهترین برندهای تن ماهی در ایران است که با قیمتی فوق العاده عالی گران‌ترین تن ماهی ایران هم به شمار می‌آید و مانند تن ماهی شیلانه در سبد کالای خود چندین نوع مختلف تن ماهی با طعم‌های گوناگون دارد. طعم‌هایی نظیر کنسرو ماهی تون در روغن، کنسرو ماهی تون در روغن سبزیجات، کنسرو ماهی تون در روغن‌زیتون، کنسرو ماهی فلفلی،کنسرو ماهی زیتونی،کنسرو قلیه ماهی و قلیه میگو.ما با داشتن نمایندگی در سراسر استان این امکان را فراهم کرده ایم که بهترین محصولات را با کمترین قیمت در اختیار مصرف کننده ها قرار دهیم.

تامین کننده تن ماهی در کشور

 

 

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *