مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش کنسرو تن ماهی روغن زیتون اورگانا

بازار فروش کنسرو تن ماهی روغن زیتون اورگانا

مصرف کنسرو تن ماهی در بیماران دیابتی

مصرف تن ماهی در روغن زیتون اورگانا که از ماهی هوور درجه یک تهیه می شود منبع غنی اسید چرب امگا۳ است. این چربی های سالم خطر بروز بیماری های قلبی را کاهش می دهد. چربی دور کمر را کاهش می دهد، التهاب را پایین می آورد و مقاومت بدن به انسولین را بهبود می بخشد. ماهی آزاد یکی از بهترین منابع ویتامین D به حساب می آید.در هر تن ماهی هر ۸۴ گرم ماهی تن، هزار و ۳۰۰میلی گرم امگا۳ و مقدار قابل ملاحظه ای نیز ویتامین D دارد. اما ماهی تن می تواند دارای جیوه زیادی باشد که در صورت مصرف دوز بالای آن می تواند اختلالات عصبی به وجود آورد. برای مطمئن شدن بهتر است ماهی تن کنسروی خریداری کنید و مصرف آن را به هفته ای ۳۳۶ گرم محدود کنید.رژیم غذایی دیابتی‌ها بخاطر شرایط خاص بدنشان با بقیه باید متفاوت باشد. رژیم مربوط به این بیماری طوری هست که مواد مصرفی باید بسته به نیاز روزانه و کنترل شده مصرف بشود.پروتئین به بدن بیماران دیابتی کمک می کند تا خود را حفظ و تعمیر کند؛ از آن جایی که پروتئین سطح قند خون را تحت تاثیر قرار نمی دهد و آن را افزایش نخواهد داد.و مصرف تن ماهی برای بیماران دیابتی به مقدار لازم توصیه می شود.

بازار فروش کنسرو تن ماهی روغن زیتون اورگانا

مقدار چربی موجود در کنسرو تن ماهی

ماهی تن نسبت به گوشت گاو و مرغ میزان کالری و چربی کمتری داشته، به طوریکه ۹۹ گرم از ماهی تن سبک کنسرو شده در آب فقط ۸۶ کالری و یک گرم چربی دارد. همین میزان از سینه مرغ کبابی بدون پوست حاوی ۱۶۵ کالری و ۳.۶ گرم چربی و همچنین همین مقدار از فیله گاو گریل شده حاوی ۱۹۸ کالری و ۸.۳ گرم چربی است. برای کاهش وزن ۴۵۳ گرم در هفته، باید ۵۰۰ کالری از میزان دریافت روزانه خود را کم کنید، همچنین می توانید روزانه ۵۰۰ کالری بیشتر از طریق ورزش بسوزانید یا تلفیقی از این دو روش را به کار گیرید.کنسرو تن ماهی چربی زیادی دارد؛ اما این چربی از مزیت‌های بسیاری برخوردار است. اگر دو بار در هفته کنسرو تن ماهی بخورید، اسیدهای چرب امگا۳ مورد نیازتان را تامین خواهید کرد. مصرف امگا۳ موجب کاهش خطر ابتلا به آریتمی، کاهش سطح تری‌گلیسیرید و فشارخون می‌شود.

بازار فروش کنسرو تن ماهی روغن زیتون اورگانا

قیمت نهای کنسرو تن ماهی در روغن زیتون اورگانا

شاید امروز خیلی ها به دنبال یک کنسرو تن ماهی هستند که نسبت به کنسرو های بازار متفاوت باشد و طعم متفاوتی داشته باشد.شرکت آوین کنسرو با تولید کنسرو های فوق العادع عالی و با کیفیت با برند اورگانا امروز ثابت کرده که بهترین محصولات کنسروی بازار را در حال حاظر تامین می کند.کنسرو تن ماهی در روغن زیتون اورگانا یکی از تولیدات فوق العاده عالی ما است که طرفداران زیادی را در بازار دارد و به پرفروش ترین محصول امروز ما تبدیل شده است و تنها دلیل آن خواص فوق العاده زیاد روغن زیتون در کنسرو تن ماهی است که طعم ماهی را فوق العاده خوشمزه می کند.قیمت تمام کنسرو های ما امروز به روز می باشد و نسبت به بازار فوق العاده مناسب تر و با کیفیت تر است فقط کافیست همین حالا تماس بگیرید و تجربه کنید.

بازار فروش کنسرو تن ماهی روغن زیتون اورگانا

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.