مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع تن ماهی صادراتی

انواع تن ماهی صادراتی

کدام تن ماهی ها صادر می شوند؟

تن ماهی در تمام جای جای این کره زمین طرفدار دارد چون به عنوان یک غذای کاملا مفید با خواص بالا به آن نگاه می کنند.شاید برایتان پیش آمده باشد که بگویید تن ماهی با کیفیت مهم است؟یا تن ماهی با قیمت ارزان؟آیا بین تن ماهی های داخلی و تن ماهی هایی که صادر می شوند تفاوت است؟شرکت صنایعغذایی آوین کنسرو امروز سعی کرده تن ماهی را با بهترین ماهی صید روز یعنی ماهی هوور و گیدر بسته به نوع سلیقه مشتری تولید کند که هم کیفیت داشته باشد و هم قیمت مناسب،کشورهای اروپایی وسواس شدیدی فقط سر کیفیت تن ماهی دارند به همین دلیل قیمت تن ماهی برایشان مهم نیست از این رو ما با کیفیت ترین تولیدات را با قیمت بالا روانه کشورهای اروپایی میکنیم تا به چرخه اقتصاد کمک کنیم.

انواع تن ماهی صادراتی

اهمیت بسته بندی در صادرات تن ماهی

قیمت کنسرو تن ماهی ساردین از سوی نمایندگی برندهای برتر در ایران تولید می شود و روانه بازار می شود. امروزه این نوع از کنسرو را می شود از هر فروشگاه مواد غذایی ای پیدا کرد و تهیه نمود. تن ماهی را شرکت های مختلفی هستند که تولید می کنند و آن را در بسته بندی های متنوعی به بازار عرضه می دارند. این شرکت ها با استفاده از بهترین گوشت ماهی تن، محصولات شان را روانه بازار می کنند. مثلا برندی مثل اورگانا و گراتیس دو برند فوق العاده شکیل و زیبا با بالاترین کیفیت تولید برای صادرات با قیمت مناسب هستند.یا تن ماهی تاپسی که یک تن ماهی به روز با مدرن ترین بسته بندی است یا برندهایی دیگری که امروز در مجموعه آوین کنسرو تولید می شوند.

انواع تن ماهی صادراتی

انواع تن ماهی صادراتی

کشور ایران در زمینه تولید کنسروجات مثل کنسرو تن ماهی بسیار فعال میباشد و شرکتهای تولید کننده متعددی مشغول به فعالیت هستند.با توجه به وجود دریا در شمال و جنوب ایران مزیت های زیادی در زمینه تولید و صادرات فرآورده های دریایی داریم.کنسرو تن ماهی از جمله فرآورده هایی است که در سطح جهان بسیار پر طرفدار میباشد که دلیل ان طعم خوشمزه و مغذی بودن ان میباشد.و همچنین انواع طعم های دودی،شویدی،فلفلی و ساده که متناسب با سلیقه هر فرد تولید شده است.همچنین با توجه به صنعتی شدن دنیا و اسقبال مردم از غذاهای آماده و غذاهایی که نیاز به مدت زمان کمی برای آماده شدن دارند میتوانیم بازار خوبی را برای تولیدات تن ماهی خود پیدا کنیم.و انواع برندهای روز بازار را با قیمت مناسب به کشورهای دیگر صادر کنیم و بتوانیم درآمد زیادی بدست آوریم.برای صادرات و کسب درآمد با ما در تماس باشید.

انواع تن ماهی صادراتی

 

 

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *