مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان تن ماهی ارزان

تولید کنندگان تن ماهی ارزان

مصارف عمده تن ماهی در ایران

ارزش غذایی هر ۱۸۰ گرم تن ماهی دلپذیر شامل ۴۸۷ کیلوکالری، قند ۰، چربی ۳۲.۴، نمک ۲.۵۶ و اسیدهای چرب ترانس صفر گرم می‌شود. دلپذیر برای آماده سازی تن ماهی خود از گوشت‌های تکه‌ای فیله‌ای مانند استفاده می‌کند و به‌ندرت از خرده ماهی در فرایند بسته‌بندی خود بهره می‌گیرد. رنگ گوشت‌های این محصول تمام روشن است و به‌هیچ‌عنوان پوست‌های اضافه و گوشت‌های ناخالص را در آن مشاهده نمی‌کنید. یکی از وجه تمایزهای این محصول با سایر محصولات بهره‌گیری از روغن مایع گیاهی و مقدار خیلی کم نمکی که برای آن در نظر گرفته‌شده است. اولین گام در خرید عمده کنسرو تن ماهی پیدا کردن مرکز معتبری است که با قیمت ارزان و مقرون به صرفه محصولات خود را به فروش می رساند. از این رو قصد داریم مرکز معتبر فروش تن ماهی به صورت عمده را به شما معرفی نماییم. خرید به صورت عمده همواره مزایای بسیاری برای خریداران به همراه دارد. کنسروهای تن ماهی سرشار از انواع ویتامین ها بوده و بهترین گزینه برای وعده غذایی کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه ها به شمار می روند.و شرکت آوین کنسرو معتبرترین شرکت خرید تن ماهی عمده است.

تولید کنندگان تن ماهی ارزان

فروشنده تن ماهی ارزان

ارزانترین تن ماهی را خریداری کنید و روی میز غذای خود با خیال راحت سرو کنید. اینکه یک تن ارزان‌تر است و یک تن ماهی دیگر گران‌تر است نشان از کیفیت پایین یا خیلی بالای آن ندارد بلکه بسته به نوع ماهی انتخاب‌شده برای کنسرو کردن قیمت تن ماهی تغییر پیدا می‌کند. اگر ماهی در رده صیدهای محدودیت دار باشد قدری قطعاً قیمت آن تن ماهی بالاتر می‌رود و اگر ماهی به‌راحتی صید شود ارزان‌تر برای کارخانه‌های تن ماهی ارسال می‌شود.خرید به‌صورت غیرحضوری همیشه یکی از ساده‌ترین راهکارهای است که به‌منظور کاهش هزینه‌های خرید در پیش رودارید. پس برای خرید تن ماهی باقیمت ارزان‌تر به شما توصیه می‌کنیم از سفارش آنلاین بهره بگیرید.

  • خرید آنلاین
  • فاکتور گرفتن هزینه‌های اضافه خرید

تولید کنندگان تن ماهی ارزان

تولید کنندگان تن ماهی ارزان

ارزش غذایی هر ۵۵ گرم تن ماهی شیلتون تقریباً ۱۲۹.۸ کیلوکالری، چربی ۹.۹ گرمی، نمک ۰.۳۱۹ و اسیدهای چرب ترانس 0.5 گرم است که بدون شک ایده ال ترین انتخاب برای درست کردن انواع غذا با تن ماهی به شمار می‌رود. انواع برندهای تولیدی ما از جمله اورگانا و تاپسی را می‌توانید در نمونه‌های تن کلیدی، تن دودی، تن در روغن‌زیتون و چندین نمونه دیگر خریداری و نوش جان‌کنید. برخی از نمونه‌های کنسرو ماهی سرشار از روغن حاوی امگا ۳ است و نمونه دیگر این محصول تن ماهی در آب‌نمک یا رژیمی و فلفلی قرار دارد.زمانی که شما تن ماهی را از نزدیک‌ترین مرکز تولیدی خریداری می‌کنید دیگر هزینه‌های سرباری به شما تحمیل نمی‌شود و همین امر سبب کاهش قیمت تن ماهی می‌شود.

  • حذف دسته‌های واسطه
  • کسر شدن هزینه‌های سربار

تولید کنندگان تن ماهی ارزان

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *