مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم کنسرو ماهی ممتاز اورگانا

خرید مستقیم کنسرو ماهی ممتاز اورگانا

بهبود وضعیت ایمنی با مصرف کنسرو ماهی

بدن ما علاوه بر این مواد مغذی، به پروبیوتیک ها هم نیاز دارد. پروبیوتیک‌ها باکتری‌های مفیدی هستند که در برخی غذاها یافت می‌شوند و به تعادل فلور طبیعی (ریزاندامگان هم‌زیست انسان) در دستگاه گوارش کمک می‌کنند. آنها جزو مواد مغذی به شمار نمی‌روند اما بسیار مفیدند.یک رژیم‌غذایی متعادل باید همه‌ی مواد مغذی و پروبیوتیک‌های مورد نیاز بدن را فراهم کند. سرتاسر بدن ما توسط شبکه امنیتی قدرتمندی تحت حفاظت قرار دارد که «سیستم ایمنی» خطاب می شود. سیستم ایمنی طراحی شده تا روزانه در برابر میلیون ها میکروب از جنس مختلف، باکتری، ویروس، سموم، انگل ها و هر ارگانیسم زنده ای که به ما آسیب می رساند، دفاع کند.چربی های سالم ، مانند آنهایی که در روغن زیتون و ماهی قزل آلا وجود دارد ، ممکن است با کاهش التهاب ، پاسخ ایمنی بدن شما به عوامل بیماری زا را تقویت کنند. اگرچه التهاب سطح پایین پاسخ طبیعی به استرس یا آسیب است ، اما التهاب مزمن می تواند سیستم ایمنی بدن شما را سرکوب کند.ماهی تُن منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا3 و همچنین سرشار از روی، سلنیوم و پروتئین است که همه‌ی آنها برای تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن ضروری هستند. غذاهایی که با این نوع ماهی پخته می‌شوند تنوع بسیار زیادی دارند. ماهی تُن را می‌توانید به صورت خام، خشک‌شده یا کبابی بخورید یا آن را در سالاد (مثلا سالاد تن ماهی) و ساندویچ میل کنید.

خرید مستقیم کنسرو ماهی ممتاز اورگانا

آیا تن ماهی چاق می کند؟

ماهی تن حاوی موادمغذی ضروری برای بدن از جمله نیاسین، ویتامین B6، ویتامین B12، فسفر و سلنیوم است. همچنین سرشار از پروتئین بوده، به طوریکه میزان آن بیشتر از کربوهیدرات و چربی است. بنابراین درصورتیکه قصد کاهش وزن دارید ماهی تن را جایگزین گوشت و ماهی کنید.با یک رژیم سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ به راحتی کاهش وزن را تجربه خواهید کرد زیرا به شما حس سیری می بخشد. افراد در رژیم های غذایی غنی از امگا۳ با دریافت روزانه بیش از ۱,۳۰۰ میلی گرم امگا ۳ نسبت به رژیم های غذایی کم کالری و امگا ۳ کم با میزان مصرف ۲۶۰ میلی گرم در روز، احساس گرسنگی کمتری خواهند داشت. گفتنی است مصرف ۸۵ گرم از کنسرو ماهی تن سبک در حدود ۲۳۰ میلی گرم اسیدهای چرب امگا ۳ دارد.منبع اصلی پروتئین دریافتی شما نباید تنها ماهی تن باشد زیرا در کنار کمک به کاهش وزن ممکن است باعث ورود مقدار زیادی جیوه به بدن شما شود. کنسرو ماهی تن سبک نوعی از ماهی تن بوده که کمترین میزان جیوه را دارد، بنابراین براساس توصیه سازمان حفاظت از محیط زیست امریکا، مصرف ۳۴۰ گرم از این نوع ماهی در هفته ایمن است. همچنین درصد جیوه در ماهی تن آلباکور بالا بوده و مصرف ۱۷۰ گرم از آن بی ضرر است. همچنین از مصرف دو نوع ماهی تن بیژیی و آهی به دلیل وجود درصدی بالایی از جیوه اجتناب کنید.

خرید مستقیم کنسرو ماهی ممتاز اورگانا

عرضه کنسرو ماهی 180 گرمی اورگانا

شرکت آوین کنسرو تولید کننده انواع کنسرو تن ماهی با برندهای معروف بازار داخل و خارج است که امروز انواع تن ماهی را با جدیدترین متد روز دنیا تولید می کند و افتخار این را دارد که در جنوب کشور به قطب تولید تن ماهی تبدیل شده است و هم اکنون برند اورگانا که یک برند به روز و جدید در ایران است را با بالاترین سطح کیفیت روانه بازار ایران کرده است.کنسرو ماهی اورگانا امسال یعنی درسال 99با یک بسته بندی فوق العاده زیبا و با کیفیت بالا و در قوطی های 180 گرمی و شکیل روانه بازار شده است و شما عمده محصولات اورگانا را می توانید از طریق یک تماس با کارشناس فروش ما در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید مستقیم کنسرو ماهی ممتاز اورگانا

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.