مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش تن ماهی فلفلی اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از تن ماهی فلفلی باکیفیتقیمت نهایی بهترین تن ماهی فلفلی

کنسرو تن ماهی یا همان ماهی تن عموما به صورت کنسرو شده عرضه می شود، از غذاهای آماده و دارای خواص مقوی غذایی بسیاری می باشد. در حال حاضر تولید کنسرو ماهی تن در طعم های مختلف و متنوع برای ذائقه های گوناگون صورت می گیرد، تن ماهی فلفلی از طعم های پر طرفدار در کنسرو های ماهی است. این سایت یکی از مراکز فروش تن ماهی فلفلی به صورت عمده برای مشتریان این محصول می باشد. 

مرکز فروش تن ماهی فلفلی اعلا

مزایای استفاده از تن ماهی فلفلی باکیفیت

مزایای استفاده از تن ماهی فلفلی باکیفیت تن ماهی از دسته غذاهای دریایی است و دارای گونه های مختلفی از ماهی تن می باشد، گوشت ماهی تن متعلق به گروه ماهی های گیدر، زرده، هوور، شیر ماهی، هوور مسقطی می باشد، این ماهیان در آب های اقیانوس آرام، اقیانوس هند ‌‌‌‌و در کشور ما در آب های خلیج فارس و دریای عمان یافت می شوند. 

گوشت ماهی تن از نوع گوشت سفید محسوب می شود و خواص و ویژگی های آن در تغذیه و سلامت بدن بسیار موثر می باشد. شاید نزدیک به دو قرن از استفاده ماهی تن می گذرد اما استفاده از شکل کنسرو شده ماهی تن در ایران کمتر از یک قرن قدمت دارد، به دلیل طعم خوشایند و آماده بودن جهت مصرف، استقبال خوبی از سوی مردم در مصرف تن ماهی شد و با گذر زمان در تولیدات تن ماهی ابتکارات دیگری برای تغییر در طعم آن صورت گرفته است.

استفاده از عصاره گیاهان و ادویه جات یکی از این ابتکارات در تولید کنسرو ماهی تن برای تامین ذائقه های مختلف بوده است. تن ماهی تند با طعم فلفلی که در تهیه آن از عصاره و پودر فلفل استفاده می شود مناسب برای ذائقه های تند و تیز است. استفاده از تن ماهی فلفلی برای مصرف کننده آن دارای دو مزیت می باشد، یکی استفاده از خواص مقوی و ارزش های غذایی ماهی تن می باشد، این خواص شامل پروتئین، انواع ویتامین، کالری بالا، اسیدهای آمینه، مواد معدنی شامل آهن، روی، پتاسیم، فسفر، منگنز و همچنین سرشار از امگا3 می باشد. 

همچنین از خواص جداگانه فلفل که با افزودن به ماهی تن ارزش غذایی این کنسرو ها را دو چندان می کند نباید غافل شد، از تن ماهی فلفلی به عنوان یک غذای آماده و لذیذ در سفرها و گردش ها به راحتی می توان استفاده کرد، همچنین در کنار سایر غذاها مانند پلو بسیار مورد استفاده و لذت بخش است.

قیمت نهایی بهترین تن ماهی فلفلی

قیمت نهایی بهترین تن ماهی فلفلی در بازار انواع تن ماهی ساده و طعم دار با کیفیت ها و برند های مختلف به فروش می رسد.
مسلما در زمان خرید متوجه تفاوت در قیمت ها شده اید که این تفاوت قیمت به چند علت می باشد، کیفیت تن ماهی، مواد افزودنی طعم دهنده، وزن و قالب کنسرو و همچنین برند محصول در قیمت نهایی موثر است.
قیمت نهایی در بهترین تن ماهی فلفلی هم به همین عوامل ذکر شده بستگی دارد.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *