مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

طرز تهیه کنسرو تن ماهی

طرز تهیه کنسرو تن ماهی
آنچه در این مقاله می خوانید…

کنسرو تن ماهی چیست؟

کنسرو تن ماهی برای کودکان

طرز تهیه کنسرو تن ماهی

هنگامی که به غذاهای سالم فکر می کنید،کنسرو تن ماهی ممکن است اولین چیزی باشد که در ذهن شما نقش می بندد. متاسفانه، کنسرو تن ماهی در طول این چند سال اخیر شهرت بدی کسب کرده است. با وجود استفاده گسترده از ماهی های هوور،گیدر و مارلین در تهیه کنسروها، اکثر افراد از آن به عنوان یک غذای آماده یاد می کنند نه یک غذای سالم.ولی کنسرو تن ماهی خواص فوق العاده زیادی دارد که یکی از آنها مصرف پروتئین برای بدن است که بسیار ضروری است. این ماده که پایه و اساس مو، پوست، ناخن و ماهیچه ها را تشکیل می دهد. برای سنتز برخی از آنزیم ها و هورمون ها وجود پروتئین بسیار مهم است. رشد و ترمیم بافت ها نیز بستگی به این ماده دارد.با ما همراه باشید تا در این مقاله در مورد کنسرو تن ماهی و خواص بی نظیر آن برای کودکان بیشتر توضیح دهیم تا بیشتر با این کنسرو آشنا شوید.

طرز تهیه کنسرو تن ماهی

استقبال زیاد مردم از کنسرو تن ماهی در ایران و بالا رفتن سطح اطلاعات و آگاهی مردم با وجود اینترنت برای خرید انواع کنسرو تن ماهی باعث شده که این غذای کنسرو شده به یکی از محبوب ترین و سالم ترین غذاها تبدیل شود.آوین کنسرو با تولید انواع برندهای روز بازار های داخلی و خارجی ای مسعله را ثابت کرده است برندهایی همچون اورگانا،درچ،تاپسی،تحفه،میروتن  و گلکسی پرفروش های بازار هستند.

طرز تهیه کنسرو تن ماهی

کنسرو تن ماهی چیست؟

طرز تهیه کنسرو تن ماهی

کنسرو تن ماهی غذایی است که در سراسر دنیا مصرف می‌شود. این کنسروها مغذی و منبع عالی پروتئین، اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین‌های گروه ب هستند. یک قوطی حدوداً 180 گرمی تن ماهی، 70 درصد از نیاز روزانهٔ فرد به پروتئین را تأمین می‌کند. با این‌حال در تن ماهی مقادیری جیوه وجود دارد و به همین دلیل پژوهشگران توصیه می‌کنند زنانی که در سنین بارداری هستند باید مصرف تن ماهی را به 100 میلی‌گرم در هفته (کمی کمتر از یک قوطی کنسرو) کاهش دهند.برخی محققان معتقدند فواید مصرف کنسرو تن ماهیبسیار بالاست.و عموم مردم می توانند با خوردن انواع طعم های کنسرو تن ماهی تمام املاح مورد نیاز بدنشان را تامین کنند.

کنسرو تن ماهی برای کودکان

طرز تهیه کنسرو تن ماهی

ماهی و کنسرو تن ماهی آن دارای خواص زیادی می باشند و خوردن آن برای رشد و سلامت کودک می تواند بسیار مفید می باشد، اما از آنجا که کنسرو تن ماهی دارای نمک، مواد نگهدارنده و ادویه جات مختلفی در ترکیب خود می باشد، نمک و مواد افزودنی برای نوزاد بسیار مضر است، به همین دلیل مصرف تن ماهی برای کودک زیر یک سال توصیه نمی شود.ماهی و کنسرو تن ماهی  از جمله غذا های مفید و پر خاصیتی است که بعد از 11 ماهگی می توانید در برنامه غذایی کودکتان قرار دهید، البته برای بچه هایی که در خانواده خود، سابقه حساسیت نداشته باشند، می توان از هفت ماهگی این ماده غذایی را در اختیار آنها قرار داد.مصرف یکبار در هفته کنسرو تن‌ ماهی در کودکان می‌تواند با بهبود یادگیری در ارتباط باشد.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *