مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کنسرو تن ماهی صادراتی

قیمت کنسرو تن ماهی صادراتی

انواع کنسرو تن ماهی صادراتی

واردات کنسرو ماهی تون در بازارهای نو ظهور آسیای مرکزی و خاورمیانه ضعیف شده است. افزایش واردات در بسیاری از بازارهای متوسط تا بزرگ در خاورمیانه به دلیل افزایش قیمت مواد خام و کاهش تقاضای محلی ناشی از ناآرامی های سیاسی متوقف شده است. افت قابل توجهی در صادرات تایلند به مصر، لیبی، عربستان، اردن، یمن و کویت اتفاق افتاده است. در سال ۲۰۱۷ گرچه واردات در بیشتر بازارهای آسیای جنوب شرقی کاهش یافت اما ارزهای ملی قوی همچون ژاپن و استرالیا کمک کرد که روند کلی واردات این کشورها مثبت باقی بماندتجارت بین المللی کنسرو تون و تون فراوری شده در سال ۲۰۱۷ تحت تاثیر قیمت بالای مواد خام قرار گرفت، همچنین افزایش تقاضا برای لوین تون، کاهش صادرات کنسروهای معمولی در بسیاری از بازارهای سنتی و نوظهور و همچنین افزایش علاقه مصرف کنندگان به محصولات با ارزش افزوده بالاتر در بازارهای توسعه یافته را شاهد بودیم.شرکت آوین کنسرو امروز انواع کنسرو تن ماهی را با برند و طعم های مختلف با بالاترین حد کیفیت برای صادرات به کشورهای دیگر تولید کرده است.

قیمت کنسرو تن ماهی صادراتی

خرید کنسرو تن ماهی صادراتی در تهران

امروز بزرگترین بازار خرید و فروش انواع کنسرو تن ماهی بازار تهران است که هر روز نوسانات قیمت را دارد و امروز خریداران با ترس و دلهره خریدهای خود را انجام می دهند.خرید کنسرو تن ماهی از منابع معتبر به قیمت روز مناسب درب کارخانه می تواند موجب آرامش و اطمینان خاطر مصرف کننده باشد.

  • خرید از مراکز پخش
  • خرید از فروشگاه های آنلاین آوین کنسرو
  • خرید از نمایندگی های معتبر ما
  • خرید از فروشگاه های زنجیره ای

صنعت کنسروسازی یک صنعت روبه رشد و بزرگ است و آن را مدیون وجود دریاهای زیاد در جنوب و شمال کشور است و امروز ایران به دلیل صنعتی بودن تبدیل به قطب تولید کنسرو تن ماهی شده و امروز اکثر کشورهای همسایه و اروپایی به دنبال کنسرو تن ماهی با برندهای ایرانی هستند چون محصولات آوین کنسرو هم کیفیت بالایی دارد ئ هم بسته بندی فوق العاده زیبایی برای صادرات دارد.

قیمت کنسرو تن ماهی صادراتی
Payam Gooyan Ava Pars

قیمت کنسرو تن ماهی صادراتی

گفتن یک قیمت ثابت در این وضعیت اقتصادی کشور کار مشکلی است چون صیادان به سختی می توانند برای صید به دریا بروند و امروز واردات قوطی آسان بازشو نیز کار مشکلی شده است.شرکت های زیادی در این وضعیت درب کارخانه هایشان را بسته اند و برندهای خود را به دست کارخانه های دیگر داده اند که برایشان تولید کنند چون صنعت ایران روبه گرانی رفته ولی آوین کنسرو همچنان با کیفیت انواع کنسرو تن ماهی را برای صادرات تولید می کند و حاظر است برند شما را با نام شما نیز شروع به تولید کند با قیمتی فوق العاده عالی پس عجله کنید و همین حالا تماس بگیرید.

قیمت کنسرو تن ماهی صادراتی

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *