مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تن ماهی شویدی

خرید تن ماهی شویدی

تن ماهی شویدی چیست؟

غذاهای مختلفی می‌توان با تن ماهی درست کرد.تن ماهی شویدی، ساندویچ تن ماهی یونانی، کتلت ماهی، پلو قابی با تن ماهی و سیب زمینی، سالاد تن ماهی، خوراک بادمجان با تن ماهی و خوراک تن ماهی با لوبیا، تنها چند مورد از این غذاها هستند.کنسروهای تن ماهی در طول سال‌ها، تغییرات زیادی نداشته است و تنها بسته‌بندی و ترکیبات آن‌ها تغییرات کوچکی داشته است. افزوده شدن درب آسان بازشو به قوطی‌های تن ماهی، از تغییرات مهم در بسته‌بندی کنسرو ماهی است. باز کردن در کنسرو ماهی با دربازکن، از مشکلات کنسروهای ماهی در گذشته بود؛ عرضه تن های ماهی در قوطی‌هایی با در آسان بازشو این مشکل را حل کرد. تن ماهی های اورگانا،درج با شوید در روغن ۱۸۰ گرمی هم در آسان بازشو دارد.کنسروها، غذاهای منجمد و کمپوت‌ها برای زمانی که وقت یا حوصله کافی برای آشپزی ندارید، گزینه‌ای مناسب هستند. ارزش غذایی تن ماهی اورگانا با شوید بالاست و در رژیم غذایی برای کاهش وزن غذایی مفید است. غذاهای دریایی کلسترول و چربی کم و پروتئین بالایی دارند.

خرید تن ماهی شویدی

قیمت تن ماهی شویدی در سال های اخیر

استفاده از ماهی با کیفیت، روغن ها و بسته بندی مطابق با بالاترین استانداردهای موجود راز تولید کنسرو ماهی با کیفیت شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو است.دارا بودن منابع معدنی با ارزشی مانند کلسیم و فسفر و همچنین وجود اسیدهای چرب غیر اشباع برای رشد کودکان و میزان بسیار پایین سدیم در گوشت ماهی برای افرادی که مصرف نمک برای آنها منع شده از فواید گوشت ماهی محسوب می شود.کنسرو ماهی منبعی غنی از پروتئین است و میزان پروتئین موجود در آن، تقریبا دو برابر تخم مرغ است. پیشگیری از ابتلای کودکان به اوریون، پیشگیری از فشار خون بالا و سکته مغزی، پیشگیری از سرطان،حفظ سلامت قلب،کمک به سلامت بینایی و حفظ سلامت ماهیچه‌ها،خاصیت سم زدایی، ازخواص و فواید ماهی تن است. با خرید تن ماهی اورگانا با شوید در روغن ۱۸۰ گرمی و مصرف متعادل و درست آن، می‌توانید به سلامتی خود کمک کنید.

خرید تن ماهی شویدی

خرید تن ماهی شویدی

تن ماهی اورگانا با شوید 180 گرمی درب آسان بازشو دارد. ترکیبات این تن ماهی شامل تکه‌های درشت ماهی تن به رنگ روشن (70 درصد)، روغن گیاهی مایع (15 درصد)، شوید (3 درصد) و نمک تصفیه‌شده خوراکی (1.3 درصد) است.تن ماهی با شوید در روغن اورگانا۱۸۰ گرمی در هر ۹۰ گرم حاوی 180.20 کیلوکالری انرژی، 12.2 گرم چربی، 0.50 گرم نمک و 0.06 گرم اسیدهای چرب ترانس است. این تن ماهی فاقد قند است.برای ثبت سفارش انواع طعم های تن ماهی به خصوص تن ماهی شویدی فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

خرید تن ماهی شویدی

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *