مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی

قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی
آنچه در این مقاله می خوانید…

قیمت تن ماهی امروز

انواع تن ماهی ۱۸۰ گرمی

قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی

صنعت کنسرو ماهی تن بیش از 100 سال قدمت دارد. کنسرو ماهی تن در اوایل دهه 1900 برای تولید جایگزین کنسرو ماهی ساردین آغاز شد و کنسرو ماهی تن به سرعت به یکی از محبوب ترین محصولات دریایی در ایالات متحده تبدیل شد. سالانه حدود 300 میلیون پوند کنسرو ماهی تن از کشورهای دیگر به ایالات متحده وارد می شود. عمده تأمین کنندگان کنسرو ماهی تن به ایالات متحده آمریکا شامل تایلند٬فیلیپین٬اکوادور٬ ویتنام و اندونزی هستند. 5 گونه اصلی ماهی تن تجاری در زیر شرح داده شده است.کنسرو ماهی تن که در سوپرمارکت ها و یا در فروشگاه های مواد غذایی٬غذاهای اغذیه فروشی یا ساندویچ های ماهی تن فروخته می شود٬یا آلباکور است یا مخلوطی از ماهی اسکپی جک و ماهی زرد. “ماهی تن سبک” که بیشتر شامل چوب اسکیپک و مقادیر کمی زردچوبه است، محصول کم هزینه تری است و بیشترین میزان فروش کنسرو ماهی تن در ایالات متحده را نشان می دهد ، ماهی تن آلباکور تنها گونه مجاز به برچسب “ماهی تن گوشت سفید” در ایالات متحده است .کمر یا استیک ماهی تن تازه یا منجمد که در فروشگاه های خرده فروشی و رستوران ها فروخته می شوند٬به طور کلی ماهی زرد ، بیگچ ، یا ماهی آلباکور هستند. بیگیه و تن ماهی بلوط با کیفیت بالا یا “درجه سوشی” غذاهای لذیذی هستند که معمولاً در غذاهای سوشی و ساشیمی استفاده می شوند.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با قیمت تن ماهی امروز و انواع تن ماهی ۱۸۰ گرمی بیشتر آشنا کنیم.

قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی

تن ماهی های ۱۸۰ گرمی این روزها بازار فروش بسیار خوبی را دارا می باشند.قیمت انواع تن ماهی در بازار ایران بستگی به نوع مواد اولیه استفاده شده در تولید تن ماهی را دارا می باشند.

قیمت تن ماهی امروز

قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی

این روزها بازار تن ماهی مشتری های بسیار مختلفی را دارند و هر روز انواع تن ماهی در این بازار با قیمت ها و کیفیت های مختلف به فروش می رسند.برای خرید تن ماهی با قیمت های مناسب و ارزان می توانید به مجموعه آوین کنسرو مراجعه کنید و برترین برندهای تن ماهی را با بهترین قیمت ها خریداری کنید.قیمت تن ماهی این روزها به شدت بالا رفته اند و این بالا رفتن قیمت ها باعث شده تا بازار تن ماهی کمی پر تلاطم باشد.

انواع تن ماهی ۱۸۰ گرمی

قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی

این روزها مشتری های فروش تن ماهی بسیار زیاد هستند و هر روز ما انواع تن ماهی را با قیمت ها و کیفیت های مختلف می بینیم.انواع تن ماهی که در بازار می بینید عمدتا با ماهی هوور و گیدر هستند که قیمت بالایی را دارا می باشند و انواع تن ماهی ۱۸۰ گرمی با ماهی زرده و مارلین ارزان ترین برندهای تن ماهی هستند.برای ثبت سفارش و خرید عمده انواع تن ماهی ۱۸۰ گرمی با درب شفاف و درب کلیددار می توانید با ما تماس بگیرید.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *