مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید کنسرو ماهی شونتون

قیمت خرید کنسرو ماهی شونتون

اولین تولید کننده کنسرو ماهی در جهان

بر اساس تحقیقات به‌عمل آمده، مصرف انواع ماهی حداقل 2 تا 3 بار در هفته توصیه می‌شود كه یكی از انتخاب‌های مناسب، در دسترس و خوش طعم، كنسرو ماهی تن می‌باشد. مصرف ماهی در كاهش بیماری قلبی، فشار خون و درد مفاصل و همچنین تنگی نفس بسیار مؤثر است و نیز باعث رشد در نوجوانان می‌شود و همچنین در خانواده هایی که از ماهی تازه استفاده نمی کنند،خوردن کنسرو ماهی به ناچار خوب است،چرا که تا حدودی نیاز بدن نسبت به ماهی را جبران می کنند. تُن نام چند نوع ماهی بزرگ اقیانوسی از خانواده scombridea است. این نوع ماهی ها خیلی سریع شنا می‌کند و سرعت حرکت آن به ۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. بعضی از انواع تن خونگرم می‌باشند. برخلاف انواع دیگر ماهی که گوشت سفید دارند، ماهی تن گوشت صورتی یا قرمز تیره دارد. علت قرمزی گوشت آنها، میزان زیاد میوگلوبین (پروتئین محتوی آهن قرمز در عضله)، در بافت‌های ماهیچه می باشد. گوشت سفت ماهی تن دارای پروتئین و ویتامین‌های بسیاری است.به همین خاطر امروز تصمیم گرفتیم که برای اولین بار به بزرگترین خانواده تولید تن ماهی تبدیل شویم و امروز یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین تن ماهی های موجود یعنی کنسرو ماهی شونتون را تولید و روانه بازار کنیم.

قیمت خرید کنسرو ماهی شونتون

استفاده از کنسرو ماهی با کیفیت چه مزیت هایی دارد؟

  • چربی‌های امگا-۳ برای بدن‌مان مفید هستند. اسیدهای چرب ضروری امگا-۳ از آن دسته چربی‌هایی هستند که بدن‌مان برای حفظ سلامتی به آن‌ها نیاز دارد، ولی قادر نیست آن‌ها را تولید کند.
  • تن ماهی سرشار از امگا-۳ و برای حفظ کارکرد قلب بسیار مفید است. امگا-۳ نسبت تمرکز اچ‌دی‌ال یا همان کلسترول خوب را در بدن افزایش می‌دهد، مانع از ایجاد لخته در عروق خونی می‌شود، و آهنگ ضربان قلب را بهبود می‌بخشد.
  • از آن‌جا که تن ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا-۳  است، گنجاندن آن در منوی اصلی رژیم غذایی‌تان کمک می‌کند استرس‌های ناشی از فعالیت‌ها و محیط روزمره‌ی اطراف‌تان کاهش یابند. این تاثیر به ویژه در زنانی که غالبا از اختلالات هورمونی رنج می‌برند، بسیار مفید است.
  • هر وقت صحبت از مواد غذایی سرشار از پروتئین به میان می‌آید، همه به یاد گوشت قرمز و تخم مرغ می‌افتند، ولی طبق نتایج مطالعات، ماهی تن نیز دارای مقدار زیادی پروتئین است. پروتئین برای حفظ قدرت و سلامتی ماهیچه‌ها، خون، پوست، مو، و ناخن‌ها مفید است.
  • تن ماهی می‌تواند خطر ابتلا به بیماری سرخرگ کرونری را نیز کاهش دهد. از لحاظ علمی ثابت شده است تن ماهی ممکن است به بهبود تعادل میان اچ‌دی‌ال و ال‌دی‌ال کمک کند؛ از این رو، توصیه می‌شود تن ماهی مصرف کنید، در غیر این صورت، خطر ابتلا به بیماری قلبی، به خصوص وقتی مکررا مصرف مواد غذایی مملو از چربی اشباع شده و کلسترول در برنامه‌ی غذایی وجود داشته باشد، به شدت افزایش می‌یابد.
  • طبق نتایج مطالعه‌ای دیگر، کودکانی که مادران‌شان هنگام زایمان دارای DHA بالایی در خون‌شان هستند، نسبت به کودکانی که مادران‌شان در طول زایمان DHA کم‌تری دارند، از توانایی حفظ تمرکز بالاتری برخوردار هستند.
  • به گزارش پژوهشگران سوئدی، امگا-۳ می‌تواند به کاهش التهاب در سراسر بدن، از جمله پوست، کمک کند. مادران شیرده با مصرف ماهی سالمون یا تن ماهی، تا قبل از ۹ ماهگی نوزادان‌شان، می‌توانند از بدن آن‌ها در برابر آلرژی‌ها (حساسیت‌ها) محافظت کنند.

قیمت خرید کنسرو ماهی شونتون

خرید کنسرو ماهی شونتون در حجم بالا

ازجمله ماهی‌های تن آب‌های جنوبی ایران (دریای عمان، تنگه هرمز و قسمت‌هایی از خلیج فارس) که برای تهیه کنسرو صید می‌شوند می‌توان به گونه‌های زیر اشاره کرد:

  • هوور معمولی(دم دراز)
  • هوور مسقطی
  • زرده
  • گیدر

کنسرو هوور مرغوب‌تر و البته گران‌تر است. اما کنسروهایی که با زرده تهیه می‌شوند معمولا ارزان‌ترند. گاهی هم برخی تولیدی‌ها برای کاهش هزینه تولید از مخلوط ماهی‌های تن (مثلا مخلوط هوور و گیدر) استفاده می‌کنند.ولی ما امروز افتخار میکنیم که بهترین کنسرو ماهی را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب با استفاده از بروزترین دستگاه های صنعتی جهان تولید و به بازار عرضه میکنیم.کنسرو ماهی شونتون از آن دسته کنسرو هایی است که طرفداران بسیاری در ایران دارد و امروز به یکی از قطب های کنسرو ماهی برای صادرات به کشورهای همسایه تبدیل شده است.فروشگاه ما در نظر دارد هرکس که حجم بالایی از کنسرو ماهی شونتون را سفارش دهد تخفیفات فوق العاده را برایش لحاظ کند فقط کافیست همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.

قیمت خرید کنسرو ماهی شونتون

بازار فروش انواع کنسرو ماهی شونتون در تهران

انواع کنسرو ماهی شونتون در نمایندگی های تهران و بازارهای داخلی و خارجی به شرح زیر است:

  • ماهی تن در آب نمک
  • ماهی تن با فلفل طبیعی
  • ماهی تن در روغن زیتون
  • ماهی تن در روغن

در ابتدا باید بدانید که چه ماهی هایی برای درست کردن تون ماهی مناسب است؟ آن چه معروف شده این است که ماهی هایی مانند: صارم، گیدر، تون، گِباب، زرده و هوور برای تهیه کنسرو تن ماهی مناسب ترند.البته، برای تهیه ارزان ترین کنسرو ماهی می توانید به نمایندگی یا درب کارخانه و یا به صورت عمده خریداری کنید. پس، اگر قصد خریدن تن ماهی ارزان را دارید می توانید ابتدا قیمت تن ماهی امروز را به دست آورده سپس، با مراجعه به نمایندگی کنسرو ماهی شونتون مثلاً یا با توجه به قیمت عمده کنسرو ماهی شونتون یا با بررسی قیمت کنسرو ماهی ساحل طلایی درب کارخانه و یا با خرید کنسرو ماهی عمده اقدام به خرید کنسرو ماهی با قیمت مناسب کنید.اما ما کار شما را راحت تر کرده ایم،شرکت ما با دارا بودن سهام در بسیاری از شرکتهای تولید کننده مواد غذایی از جمله تن ماهی محصولات خود را به قیمت عمده و بدون واسطه به شما عزیزان عرضه میکند.فقط کافیست با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و با معروف ترین برندهای بازار آشنا شوید.

قیمت خرید کنسرو ماهی شونتون

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.