مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز تن ماهی150گرمی در بازار

قیمت روز تن ماهی150گرمی در بازار

کمک به بهبود قوه بینایی با تن ماهی

ماهی به عنوان یک ماده غذایی بسیار مغذی محافظ خوبی برای شبکیه به حساب می‌آید. در واقع، ماهی خوراکی است که می‌تواند از ضعف دید در دوران میانسالی جلوگیری کند و مانع از بین رفتن کارکرد‌های قسمت‌های مختلف چشم بشود.قوه بینایی تمام افراد با مصرف تن ماهی بیشتر می شود.

روغن ماهی حاوی EPA و DHD هستند در حالی اسید آلفا لینولئیک یا همان ALA در آجیل‌ها، دانه‌ی کتان و برخی از روغن‌های گیاهی مانند روغن آفتاب‌گردان وجود دارد. مصرف ماهی زیاد باعث می‌شود خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولای چشم مربوط به پیری از سرتان رفع شود.اگر از مشکل خشکی چشم رنج می‌برید روغن ماهی و روغن دانه‌ی کتان را دریابید. توصیه اکید داریم که هر هفته حداقل دو مرتبه ماهی‌های چرب میل کنید و از مصرف روغن‌های گیاهی غافل نشوید. باید بدانید که روغن ماهی خطر و شدت بیماری‌های قلبی عروقی، میزان کلسترول خون، آرتریت و خطر زوال عقل را نیز کاهش می‌دهد.از خواص تن ماهی و غذاهای دریایی بسیار گفته ایم حتی در کاهش وزن ولاغری هم به امگا تری موجود در غذاهای دریایی اشاره کردیم.می دانید که بسیاری از ماهی‌ها غنی از اسیدهای چرب امگا۳ هستند. ماهی‌های روغنی ماهی‌هایی هستند که در شکم و بافت‌های بدن‌شان روغن دارند، به همین دلیل، خوردن این ماهی‌ها باعث افزایش سطح روغن ماهی غنی از امگا۳ می‌شود. ماهی‌هایی که دارای سطح بالای امگا ۳ هستند عبارتند از :ماهی تن؛سالمون؛قزل‌آلا؛ساردین،هوور و گیدر برخی مطالعات نشان داده‌اند که روغن ماهی می‌تواند خشکی چشم، ازجمله خشکی چشم ناشی از کار زیاد با رایانه را از بین ببرد.

قیمت روز تن ماهی150گرمی در بازار

وجود مقادیر زیادی هیستیدین در تن ماهی

میزان هیستیدین در تن ماهی بالاست. هیستیدین تحت تاثیر یک آنزیم خاص، ماده ای آلرژی زا به نام هیستامین ترشح می کند که میزان آن در عضلات صورتی بیشتر از عضلات تیره تر است. اگر هیستامین در کنسرو تن از حد مجاز بیشتر شود غیرقابل مصرف و مسمومیت زا بوده و در صورت مصرف عوارض موقت جلدی، گوارشی، تنفسی و عصبی ایجاد خواهد کرد. برای پی بردن به وجود هیستامین می توان تا حدودی از روش های حسی استفاده کرد. ماهی یا کنسرو تن باید طعم و بوی مناسبی داشته، رنگ گوشت آن به صورت یکنواخت و دارای حالت ارتجاعی باشد و حالت اسفنجی در گوشت دیده نشود. در پایان فراموش نکنید کنسرو تن ماهی را 20 دقیقه قبل از مصرف بجوشانید.

قیمت روز تن ماهی150گرمی در بازار

مرکز فروش تن ماهی 150 گرمی اعلا

همه ما می دانیم که امروز تن ماهی با کیفیت و اعلا با توجه به گرانی ماهی در چند ماه اخیر قیمت قابل رشدی پیدا کرده که نگرانی تمام شرکت ها و کارخانجات را در برگرفته است.تن ماهی امرور از ماهی هوور و گیدر درجه یک تهیه می شود و در قوطی های آسان باز شو با وزن 150 و 180گرمی به قروش می رسد.مراکز فروش تن ماهی های شرکت آوین کنسرو عمدتا عمده فروش های بازار،مراکز پخش ما در سراسر ایران و نمایندگان معتبر ما هستند که بهترین تن ماهی را به قیمت درب کارخانه به فروش می رسانند.

قیمت روز تن ماهی150گرمی در بازار

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.