مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراحل تولید تن ماهی آفرینها

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید تن ماهی آفرینها

گروه تامین کننده تن ماهی آفرینها

تن ماهی آفرینها یک تن ماهی با کیفیت و مرغوب است که با جدیدترین متد روز دنیا تولید و آماده مصرف می شود و محدودیتی برای خوردن تن ماهی  وجود ندارد. حتی می‌توانید برای یک خانواده ۴ نفری در یک وعده، ۲ عدد کنسرو مصرف کنید. اگر هدف تامین پروتئین باشد، روزانه می‌توانیم ۷۰ گرم پروتئین (۳۰ گرم حیوانی) دریافت کنیم. زیرا آبزیان غیر از پروتئین، ترکیب‌های دیگری مثل اسیدهای چرب غیراشباع، ویتامین‌های گروه B، E، A و سلنیوم هم دارند. در ضمن، برخلاف سایر منابع پروتئینی مانند گوشت قرمز و مرغ، توصیه می‌شود که ماهی و فراورده‌های آن حداقل در طول هفته ۲ نوبت مصرف شوند که با توجه ذائقه می‌توانیم ماهی کنسروی یا منجمد یا تازه مصرف کنیم.

مراحل تولید تن ماهی آفرینها

نماینده فروش تن ماهی آفرینها در جنوب کشور

ماهی از سالم ترین مواد غذایی بوده و از آب اقیانوس ها دریاها بدست می آید و این ماده خوراکی سرشار از مواد مغذی بوده و منبع اسیدهای چرب امگا3 است به همین دلیل ما امروز تن ماهی آفرینها را به سراسر کشور و حتی برای تجارت و صادرات به کشورهای همسایه با بالاترین کیفیت تولید میکنیم.ما در سراسر ایران نماینده فعال در حوزه پخش تن ماهی آفرینها داریم که برای سفارش می توانید در شهر خودتان سفارش دهید و تن ماهی را تحویل بگیرید همانطور که می دانید جنوب کشور قطب تولید تن ماهی ایران است و ما هم اولین نمایندگی معتبر را در جنوب کشور احداث کردیم که بتوانیم کار صادرات را راحت تر انجام دهیم.

مراحل تولید تن ماهی آفرینها

بازار تن ماهی آفرینها در سراسر کشور

یکسانی ارزش غذایی تن ماهی نسبت به ماهی تازه باعث شده که امروز بازار تن ماهی داغ باشد و طرفداران زیادی پیدا کند شاید فردی کارمند باشد و فرصت درست کردن ماهی را نداشته باشد و بخواهد تن ماهی را امتحان کند ما تن ماهی آفرینها را پیشنهاد میکنیم چون یک برند عالی و با قیمت مناسب است زیرا که در بازار ایران به قیمت درب کارخانه به فروش می رسد که شما یا از طریق نمایندگی های ما و یا اینکه بایک تماس ساده می توانید سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
مراحل تولید تن ماهی آفرینها
شرکت وارداتی تن ماهی آفرینها در تهران
همه ما می دانیم که تهران پایتخت ایران است و از این لحاظ برای تجارت کاملا سودآور است شرکت آفرینها هم با زدن دفتر مرکزی در تهران به دنبال فروش و عرضه یک تن ماهی با کیفیت در بازار ایران و خارج از کشور است تن ماهی که برخلاف انواع دیگر ماهی که گوشت سفید دارند، ماهی تن گوشت صورتی یا قرمز تیره دارد. علت قرمزی گوشت آنها، میزان زیاد میوگلوبین (پروتیین محتوی آهن قرمز در عضله)، در بافت‌های ماهیچه است.گوشت سفت ماهی تن دارای پروتئین و ویتامین‌های بسیاری است. بیشتر ماهیان تن در دریاهای گرم زندگی می‌کنند، اما بسیاری از آنان در فصل تابستان به آب‌های شمالی کرهٔ زمین سفر می‌کنند. “بال ماهی آبی” حدود ۳ متر طول دارد. الباکور از انواع دیگر ماهی تن هستند. برخی از انواع بزرگتر ماهی تن مانند بلوفین ‏(en)‏ می‌توانند حرارت بدنشان را با فعالیت‌های ماهیچه‌ای بالاتر از دمای آب ببرند. این کار به آنها کمک می‌کند که بتوانند در آب‌های سرد زنده بمانند.
برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها می توانید همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.
مراحل تولید تن ماهی آفرینها

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.