مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش انواع تن ماهی درج دربازار ایران

مرکز پخش انواع تن ماهی درج دربازار ایران

فروش انواع تن ماهی درج در طعم های مختلف،قیمت انواع تن ماهی درج در بازارهای داخلی و خارجی،خرید انواع تن ماهی درج به قیمت درب کارخانه،فروش اینترنتی محصولات درج با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت.

مرکز پخش انواع تن ماهی درج دربازار ایران

کنسرو تن ماهی درج

این شرکت از بدو تاسیس با بهره گیری از کادری  متخصص  نسبت به تولید کنسرو ماهی تن همت گمارد و از ابتدا،کیفیت محصول و بهبود مستمر از طریق استقرار و استمرار سیستم تضمین کیفیت و ارتقاء سطح استاندارد و نوآوری در تولید را مد نظر قرارداد وتوانست  باتولید این کالای ارزشمند در طعم ها و اوزان مختلف محصولی متمایز و قابل رقابت را به بازارارائه نماید.تن ماهی از جمله مواد غذایی ای می باشد که در برند های متعددی در بازار به فروش می رسد.برخی برند ها با وجود تبلیغات بیشتر، به نام و آوازه بالاتری دست پیدا کرده و از همین رو با شناخته شدن در میان خریداران، به میزان فروش بیشتری نیز در این زمینه رسیده اند. از میان برند های پر فروش تن ماهی در بازار می توان به انواع تن ماهی درج اشاره کرد که سهم بسیاری از فروش را به خودش اختصاص داده است.

مرکز پخش انواع تن ماهی درج دربازار ایران

انواع ماهی های موجود در تن ماهی

  • ماهي هوور داراي به دلیل کم خار (تیغ ) بودن در جهان مشتريان فراوني دارد. ماهی تن از غذاهای محبوب دریایی است. ماهی تن دلیل خوشمزگی گوشت ماهی بهترین روش پخت آن و ساده سرخ کردن ماهی است اما می توان به صورت استیک ،کوکو ماهی ، قلیه ماهی و … استفاده کرد.
  • ماهی کپور یکی از مهمترین خانواده‌های ماهی‌های آب شیرین است. این خانواده بزرگترین خانواده ماهی‌ها بوده و شامل ۲۴۲۰ گونه و ۲۲۰ جنس است. تقریباً تمام اعضای آن متعلق به آب شیرین بوده و برای تولید مثل نیازمند ورود به آب شیرین هستند. مهمترین ماهی‌های پرورشی گرم‌ آبی مثل کپور معمولی، کپور علف‌خوار یا آمور، کپور سرگنده و کپور نقره‌ای یا فیتوفاگ متعلق به این خانواده هستند. با حدود ۱۱۰ گونه بزرگترین گروه ماهی‌های آب شیرین ایران است و تقریباً در همه حوضه‌های ایران یافت می‌شوند. از کپورماهی‌های معروف ایران می‌توان انواع سس‌ماهی از جمله سس‌ماهی‌کور، سیاه‌ماهی، ماهی سفید، کلمه و سیاه‌کولی را نام برد.

مرکز پخش انواع تن ماهی درج دربازار ایران

فواید تن ماهی درج

  • ماهی از سالم ترین مواد غذایی بوده و از آب اقیانوس ها دریاها بدست می آید و این ماده خوراکی سرشار از مواد مغذی بوده و منبع اسیدهای چرب امگا3 است.
  • ماهی های تن یا همان تن ماهی Tuna fish،نام چند نوع ماهی بزرگ اقیانوسی از خانواده تون ماهیان است؛ که گوشت صورتی و یا قرمز تیره دارند.
  • این نوع ماهی ها منبع خوبی از ویتامین های B1، B2، B3 و اسید چرب امگا 3، رتینول یا همان ویتامین A مواد معدنی مانند سلنیوم، منیزیم، پتاسیم، فسفر و روی است.
  • DAH که بخشی از امگا3 موجود در ماهی های تن است در بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن نقش موثری دارد.
  • ماهی های تن از لحاظ پروتئینی بسیار غنی بوده و چربی کمی دارند، که به این سبب برای رشد و حفظ سلامت ماهیچه ها و کاهش چربی بدن بسیار مفیدند.
  • تری گلیسرید نقش عایق بندی و ذخیره انرژی را در بافت های چربی بدن دارد و افزایش میزان آن در بدن می تواند خطرات جدی برای بدن داشته باشد.
  • گوشت ماهی های تن حاوی، ویتامین هایی از قبیل تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، ویتامین A، اسید فولیک و ویتامین B6 است؛ که هر کدام از این ویتامین ها نقش مهمی در حفظ سلامت بدن و حفظ حیات انسان دارد.
  • پتاسیم موجود در گوشت ماهی های تن فشار خون بالا را کاهش داده و آن را در حد نرمال نگه می دارد و از بیماری هایی مانند گرفتگی رگ ها و سکته قلبی جلوگیری می کند.
  • بر اساس نتایج بدست آمده، گنجاندن 1 تا 4 وعده غذایی از ماهی، در هفته می تواند خطر ابتلا به سکته مغزی را تا 27 درصد کاهش دهد.
  • پپتیدها به نوبه خود ترکیبات بسیار مهمی هستند و بر غشای سلولی تاثیر می گذارند و از آسیب به آن جلوگیری می کنند و درنتیجه باعث بهبود یافتن وضعیت کلی بدن می شوند.
  • همچنین مصرف آن می تواند از ایجاد التهاب های ناشی از بیماری هایی مانند آرتروز و نقرس پیشگیری کند و التهاب ماهیچه ها را کاهش دهد.
  • همچنین ویتامین D به همراه مواد معدنی موجود در ماهی تن می تواند به استحکام استخوان ها کمک کند و از شکستگی آن جلوگیری کند.

مرکز پخش انواع تن ماهی درج دربازار ایران

تن ماهی لینواستار

یکی از پرفروش ترین تن ماهی های شرکت درج تن ماهی لینواستار می باشد این تن ماهی امروز در قسمت صادرات به کشورهای دیگر سهم زیادی را به خودش اختصاص داده است و اغلب تاجران و بازاریان و مراکز فروش به دنبال این تن ماهی پرفروش هستند این تن ماهی به دلیل کیفیت بالایی که دارد و همچنین قیمت فوق العاده مناسب آن امروز به یکی از محصولات پرفروش در حوزه انواع کنسروجات تبدیل شده است.

مرکز پخش انواع تن ماهی درج دربازار ایران

مرکز پخش انواع تن ماهی درج دربازار ایران

امروز شرکت درج انواع تن ماهی ها در انواع طعم ها را به بازار های داخلی و خارجی عرضه کرده است علاوه بر تن ماهی درج،تن ماهی شبدیزوتن ماهی لینواستار هم از دیگر انواع تن درج می باشند که با قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده بالا عرضه می شود شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش و اطلاع از تمامی قیمت های محصولات ما با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.و لذت یک خرید واقعی و با کیفیت را تجربه کنید تا همیشه مشتری ما باشید.

مرکز پخش انواع تن ماهی درج دربازار ایران

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.