مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات کنسرو لوبیا چیتی اورگانا ارزان

صادرات کنسرو لوبیا چیتی اورگانا ارزان

جلوگیری از ابتلا به دیابت با مصرف کنسرو لوبیا

لوبیا چیتی نوعی از لوبیاست که نام آن یعنی (Pinto Bean) که به معنای نقاشی شده است ریشه ای اسپانیایی دارد. این لوبیا سرشار از مواد مهم غذایی از جمله :آهن ، ویتامین، فیبر و پروتئین است و همین عامل مهمی در قابل توجه بودن خواص آن میباشد.لوبیا چیتی طرفداران زیادی دارد و این تنها به خاطر طعم و مزه آن نیست بلکه منبع غنی پروتئین و فیبر هستند و چربی کمی دارند.و برای اینکه در دسترس همه باشد امروز به صورت کنسرو لوبیا تولید می شود تا همه بتوانند از خواص فوق العاده آن استفاده کنند.کنسرو لوبیا چیتی به دلیل مقادیر بالای کربوهیدرات های پیچیده که دارد به تنظیم قند خون و میزان انسولین در بدن کمک کرده و خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد.تحقیقات اخیر نشان می دهد که افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که در رژیم غذایی خود از کنسرو لوبیا چیتی استفاده می کنند، کاهش قابل توجهی در میزان هموگلوبین A1c دارند.مقادیر بالای فیبر موجود در لوبیا چیتی، خطر ابتلا به سندرم متابولیک را که بر میزان قند خون تاثیر می گذارد، کاهش می دهد.

صادرات کنسرو لوبیا چیتی اورگانا ارزان

مقادیر بسیارکم سدیم موجود در کنسرو لوبیا

لوبیا چیتی که به آن لوبیای رومی هم می گویند، یکی از محبوب ترین لوبیاها در بین ایتالیایی ها، پرتغالی ها و ترکیه ای هاست. خیلی ها معتقدند که طعم این لوبیا نسبت به لوبیای سفید و حتی قرمز بهتر است و با خوردن آن کمتر دچار نفخ می شوند اما هنوز شواهدی که نشان بدهند کدا م یک از انواع لوبیاها نفاخ تر هستند به دست نیامده است.آمینواسید فراوان موجود در کنسرو لوبیاچیتی آن را به یک منبع خوب و عالی برای دریافت پروتئین و جایگزین مناسبی برای انواع گوشت ها تبدیل کرده است. بنابراین، شما می توانید گاهی هم از این نوع کنسرو لوبیا اورگانا به جای گوشت در برنامه غذایی تان کمک بگیرید! یادتان باشد که لوبیای چیتی از نظر مقدار فیبر بر سایر لوبیاها برتری دارد.وفقط در یک 100 گرم کنسرو لوبیا حدود 12گرم سدیم وجود دارد که این فوق العاده ناچیز است.ولی در عوض کالری و پتاسیم فوق العاده بالایی در کنسرو لوبیا وجود دارد که باعث شده امروز در سبد غذایی خانواده ها جای داشته باشد.

صادرات کنسرو لوبیا چیتی اورگانا ارزان

توزیع کنسرو لوبیا چیتی اورگانا با قیمت ارزان

توزیع، رساندن محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب، به مشتریان هدف است. توزیع یکی از ارکان اساسی تاکتیکهای بازاریابی است که به همراه دیگر عوامل همچون محصول، قیمت، و پیشبرد(ترویج)، برای متقاعد‌ ساختن مشتریان به کار گرفته می‌شود. توزیع مؤثر می‌تواند مزیت رقابتی یک بنگاه اقتصادی نسبت به رقبای خودش باشد.‌ما امروز توزیع کنسرو لوبیا اورگانا را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در ایران شروع کرده ایم و با داشتن چند نمایندگی در استان ها به دنبال تعداد بیشتر نمایندگی در شهرها و استان های ایران هستیم تا بتوانیم این کنسرو با کیفیت را در بازار به نمایش بگذاریم.قبلا پخش در ایران به صورت سنتی بود ولی الان با پیشرفت تکنولوژی و عصر ارتباطات توزیع کنسرو لوبیا اورگانا روند خوبی را در پیش گرفته است برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها همین حالا با ما تماس بگیرید.

صادرات کنسرو لوبیا چیتی اورگانا ارزان

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.