مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید و فروش کنسرو لوبیا به قیمت کارخانه

خرید کنسرو لوبیا ارزان.فروش کنسرو لوبیا.مرکز پخش کنسرو لوبیا اعلا.قیمت کنسرو لوبیا در طعم های مختلف.برای خرید کنسرو لوبیا ارزان با ما و فروشگاه ما در ارتباط باشید.

مرکز خرید و فروش کنس

کنسرو لوبیا

لوبیا را می توان در سالادها، سوپ ها یا پیش غذاها استفاده کرد.کنسرو لوبیابه زمان پخت کمتری نیاز داشته و همان مزایای لوبیای معمولی را داراست، با این تفاوت که کنسرو لوبیا سدیم بیشتری دارد.لوبیا چیتی دارای مواد مغذی بسیار زیادی می باشد. این حبوبات غنی از ویتامین های مختلف، فیبر، آهن، مواد معدنی و پروتئین ها هستند. بنابراین خواص لوبیا چیتی برای سلامت پوست، مو بسیار عالی هستند. . این ماده غذایی فاقد کلسترول بوده و قند موجود در آن در مقایسه با انواع لوبیا کمتر است. لوبیا چیتی به دلیل داشتن پروتئین فراوان، منبع غذایی مفیدی برای تأمین پروتئین روزانه و پیشگیری از ابتلا به اختلالات کلیوی و پوکی استخوان به شمار می‌رود.اگر به دنبال یک وعده غذایی کامل و لذیذ و در عین حال سریع و بی دردسر هستید کنسرو لوبیا دقیقا چیزی است که به آن احتیاج دارید. ترکیب لوبیا چیتی و قارچ یک غذای کامل و عالی است.

خرید و فروش کنسرو لوبیا بع قیمت کار خانه

خواص لوبیا

لوبیا گیاهی است از تیره بقولات ، علفی و بالا رونده که به دور درختان و گیاهان دیگر می‌پیچد. برگهای آن سبز رنگ ، پهن ، بزرگ و نوک تیز است که شامل سه برگچه به شکل قلب می‌باشد. گلهای آن سفید مایل به زرد یا بنفش و میوه آن باریک و غلاف مانند است که دانه‌های لوبیا در آن قرار دارد. از پوست و دانه‌های لوبیا هنگامی که لوبیا سبز است استفاده می‌شود که به نام لوبیای سبز معروف است ولی هنگامی که پوست غلاف سفت می‌شود دانه‌های داخل آن به صورت لوبیای خشک که به رنگ قرمز یا سفید می‌باشد مورد استفاده غذایی قرار می‌گیرد. برگهای لوبیا دارای ماده‌ای به نام آلانتوئین می‌باشد.

  • سنگ کلیه را برطرف می کند.
  • در استعمال خارجی لوبیا را خمیر کرده و روی زخمهای اگزما بگذارید تا آنها را التیام دهد.
  • به دلیل داشتن مقدار زیادی الیاف روده‌ها را تمیز می‌کند.
  • درمان کننده بیماریهای دستگاه ادراری است.
  • این ماده غذایی منبع مناسبی از ویتامین «ث» بوده، همچنین میزان کلسیم، آهن، سدیم و پتاسیم موجود در این نوع لوبیا قابل توجه است.
  • بیماری های قلبی اصلی ترین دلایل مرگ و میر در سراسر جهان است اما این نکته جالب توجه است که خوردن لوبیا و دیگر حبوبات احتمال بروز این خطر را کاهش می دهد.
  • شواهد نشان می دهد که لوبیا انتخاب خوبی برای افراد دیابتی به شمار می رود. لوبیا دارای فیبر زیادی است و در هر وعده 5 تا 8 گرم ارائه می دهد و همچنین شاخص گلیسمی پایینی دارد. غذاهای کم شاخص گلیسمی، قند خون را به آرامی افزایش می دهند که این امر برای کنترل دیابت بسیار مهم است.

خرید و فروش کنسرو لوبیا به قیمت کارخانه

انواع لوبیا که از آن ها کنسرو تهیه می شود؟

  • لوبیا قرمز:لوبیا قرمز بیش از دیگر لوبیاها آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب اشباع نشده امگا ۳ دارد. به خصوص امگا ۳ برای افراد مسن مزایای بسیاری دارد. این لوبیا همچنین مقادیر بالایی تیامین دارد که در مقابل بیماری آلزایمر محافظت می‌کند.
  • لوبیا چیتی:این لوبیا خال خال صورتی دارد و رنگ صورتی آن هنگام پخت قهوه‌ای می‌شود. برخی از انواع این نوع لوبیا خال خال صورتی و قهوه‌ای و در اندازه بیضی متوسط است.
  • لو.بیا چشم بلبلی:این لوبیا سفید است با لکه‌های سیاه و بافت روشن و نرمی دارد. این لوبیاها به سرعت ظرف ۳۰ تا ۶۰ دقیقه پخته می‌شود.
  • لوبیا سفید:لوبیا سفید برای قلب بسیار خوب است. لوبیا سفید بیشترین فیبر کلسترول خالص را در میان دیگر لوبیاها دارد. یعنی به اضافه ۱۰۰ گرم، ۱۰ و نیم گرم کلسترول به اضافه پتاسیم.

خرید و فروش کنسرو لوبیا به قبیمت کارخانه

مرکز خرید و فروش کنسرو لوبیا به قیمت کارخانه

قیمت کنسرو لوبیا در بازار به صورت تمام شده، معمولا رقم معینی است که توسط تولید کننده محصول بر روی آن درج می شود. برای اطلاع از قیمت واقعی کنسرو لوبیا، نباید تنها به قیمتی که فروشگاه ها و مراکز پخش عمده کنسرو لوبیا اعلام می کنند، اکتفا کرد. به این منظور می توان قیمت چند محصول مشابه از چندین برند معتبر را با هم مقایسه نمود تا به رقم میانگین حدودی در مورد قیمت کنسرو لوبیا دست یافت.ولی ما به شما پیشنهاد میکنیم که کنسرو لوبیا ارزان و با کیفیت را از فروشگاه ما با قیمت درب کارخانه خریداری کنید و از یک کنسرو لوبیا با کیفیت لذت ببرید ما امروز مفتخریم که با کیفیت ترین و ارزان ترین محصولات را برای شما تولید میکنیم برای ثبت سفارش و خرید همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

خرید و فروش کنسرو لوبیا به قیمت کارخانه

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.