مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تضمینی تن ماهی شبنم در بازار قم

خرید تضمینی تن ماهی شبنم در بازار قم

بهبود گردش خون با مصرف تن ماهی

جریان خون ضعیف در برخی افراد مشکلات فراوانی ایجاد خواهد کرد .برای رفع این حالت در بدن می توانیم از راهکارهای درمانی مناسبی کمک بگیریم ،تن ماهی انتخاب مناسبی برای رفع این عارضه به شمار می رود و موجب تقویت جریان خون در بدن این بیماران خواهد شد.اگر می خواهید به آترواسکلروز دچار نشوید استفاده از روغن ماهی را فراموش نکنید.جریان خون ضعیف می تواند ناشی از علل متعددی باشد. این امر موجب احساس سردی به ویژه در بازوها، ساق پا، دست و پا می شود. روغن ماهی توانایی بالقوه ای در افزایش جریان خون دارد. همانند سایر مکمل ها، درصورت استفاده از روغن ماهی برای بهبود جریان خون با پزشک خود مشورت کنید.روغن ماهی حاوی EPA و DHA است. براساس گزارش کلینیک مایو در ایالات متحده، مصرف EPA و DHA از طریق ماهی یا مکمل های روغن ماهی می تواند موجب کاهش خطر حملات قلبی، آریتمی و سکته شود. روغن ماهی با پایین آوردن سطوح تری گلیسرید در خون، از اضافه شدن پلاک های بیشتر به عروق جلوگیری می کند. کنسرو ماهی سالمون همچنین با پاکسازی برخی از پلاک های موجود در بازکردن عروق و بهبود جریان خون موثر است، به طوریکه این امر موجب افزایش جریان خون به تمام بخش های بدن می شود.

خرید تضمینی تن ماهی شبنم در بازار قم

ویتامین cموجود در انواع تن ماهی

نام دیگر ویتامین C، اسید اسکوربیک است که برای ترمیم بافت، بهبود زخم، رشد استخوان و بازسازی پوست سالم ضروری است. ویتامین C به عنوان یک آنتی اکسیدان، کمک می کند تا بدن در مبارزه با عفونت ها بتواند اقداماتی را انجام دهد که سلول های خود را از آسیب دور نگه دارد.ویتامین‌های ناپایدار در کنسروها وجود ندارد،ویتامین‌های C، اسید فولیک، B12, B6, B2, B1 و ویتامین A با منبع گیاهی در برابر حرارت ناپایدار هستند و در کنسروها وجود ندارند. اما کنسروها حاوی پروتئین، کربوهیدرات‌ها و مواد معدنی ویتامین‌های مقاوم هستندنوع چربی و افزودنی‌ها در کنسرو فیله ماهی مهم است چرا که محتویات آن‌ها تازه نیستند. بنابراین برای کودکان، سالمندان و بیماران نیازمند غذای تازه ممکن است چندان مناسب نباشد.همه کنسروها باید پیش از مصرف به مدت 20 دقیقه در آب جوش حرارت داده شوند زیرا به علت نگهداری آنها در انبارها، امکان آلودگی بیرونی آنها خیلی زیاد است.

خرید تضمینی تن ماهی شبنم در بازار قم

پخش انواع تن ماهی شبنم در بازار قم

بازار تن ماهی ایران امروز در اکثر شهرهای ایران سر انتخاب یک برند با کیفیت داغ است.و شهرهایی مانند تهران و قم و اصفهان این روزها بازار های خوب و پرفروش کنسرو تن ماهی در ایران هستند.اما با وجود برندهای فوق العاده زیاد انتخاب خرید یک برند با کیفیت مهم است کنسرو تن ماهی شبنم یک برند عالی با کیفیت فوق العاده بالا و با قیمت مناسب در بازار قم طرفداران زیادی دارد جوری که بیشترین فروش ما در شهر قم است و بازار قم امروز منبع تن ماهی شبنم است که شما می توانید از عمده فروشی ها و نمایندگی های پخش معتبر ما تن ماهی شبنم را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

خرید تضمینی تن ماهی شبنم در بازار قم

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.