مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کنسرو ماهی تن بندرعباس

خرید کنسرو ماهی تن بندرعباس

ارزش غذایی کنسرو ماهی تن

گوشت بیشتر انواع ماهیها سرشار از اسیدهای چرب ضروری مانند امگا ۳ و امگا ۶ است. امگا ۳ ورمهای جلدی و داخلی را کاهش داده سرعت بهبود مشکلات قلبی را بالا میبرد و در کل امکان بروز چنین مشکلاتی را کاهش میدهد. این اسید چرب امگا ۳  همچنین در روغنهای نباتی مانند کانولا، کتان، گردو، ذرت و سویا یافت میشود. ماهی منبع بسیار عالی آهن،پروتئین و ویتامیتهای آ و ب هم هست و وجود آن در رژیم غذایی سالم توصیه میشود.صید ماهی تن معمولا با طعمه مصنوعی انجام میشود و مسابقاتی نیز برای صید بزرگترین ماهی تن سال در مکانهای مختلف جهان که میزبان این نوع ماهی هستند برگزار میشود. این مسابقات یا در کشتیهای ماهیگیری در میان اقیانوس و یا در جزایر و مکانهای مشابه دور از ساحل انجام میگیرند.راساس توصیه مدلاین پلاس، ماهی را به عنوان یک پروتئین بدون چربی جایگزین گوشت قرمز کنید. برای نمونه، یک وعده مصرفی سالمون حاوی ۱۲۷ کالری، ۴ گرم چربی و ۵۷ میلی گرم کلسترول است. بیشتر انواع ماهی ها محتوی ۲۰ تا ۲۵ گرم پروتئین و ۰.۳۳ میلی گرم آهن در هر وعده مصرفی می باشند. ماهی همچنین اسیدهای چرب امگا ۳ دارد که از رشد مغز و سیستم عصبی حمایت می کند.

خرید کنسرو ماهی تن بندرعباس

تولیدکنندگان کنسرو ماهی در ایران

تولید تن ماهی در ایران رواج پیدا کرده و هرکس سرمایه ای کلان دارد به دنبال ثبت یک برند و تولید انبوه تن ماهی در ایران است ولی هیچ گاه هیچ کدام از این افراد که چنین کاری کرده اند موفق نشده اند چون در تولید فاکتورهای زیادی برای سود و ضرر است پس اگر به دنبال تولید برند خود هستید و یا به دنبال تولید کننده ای هستید که کیفیت محصولاتش درجه یک و قیمت مناسب باشد شرکت آوین کنسرو امروز با تولید انبوه چند برند معروف توانسته نشان دهد که بازار را میشناسد و می تواند به عنوان یک تولید کننده بهترین تن ماهی را تولید کنند و برای فروش و پخش به سراسر کشور و نمایندگی های آوین کنسرو ارسال کند.

خرید کنسرو ماهی تن بندرعباس

خرید کنسرو ماهی تن بندرعباس

یکی از تولیدات پرفروش صنایع غذایی آوین کنسرو تن ماهی بندرعباس است که از ماهی هوور و گیدر تولید می شود و در وزن 180گرمی با قیمتی عالی و مناسب برای مراکز پخش وارد بازار می شود.شاید امروز پیدا کردن نمونه تن ماهی بندرعباس با کیفیتی نزدیک به تن ماهی اورگانا و اصالت با قیمتی فوق العاده عالی برای خرید عمده و ارسال به سراسر کشور بهترین گزینه باشد.برای ثبت سفارش و خرید عمده با تناژ بالا فقط کافیست با کارشناس ما تماس بگیرید.

خرید کنسرو ماهی تن بندرعباس

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *