مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز تن ماهی دلپذیر در نمایندگی فروش

قیمت روز تن ماهی دلپذیر در نمایندگی فروش

حفظ سلامت ماهیچه ها با خوردن تن ماهی

برای افرادی که دنبال یک برنامه غذایی ضد التهاب می گردند تن ماهی گزینه مناسب و البته فوق العاده ای است. مصرف تن ماهی به  ویژه تن قرمز برای افرادی که از روماتیسم (التهاب مفصل) رنج می برند توصیه می شود. این افراد باید سعی کنند که هر هفته حداقل یک مرتبه تن ماهی مصرف کنند. اگر به دنبال دلیل آن هستید باید بگوییم که این ماهی جزو ماهی های چرب بوده و سرشار از امگا 3 است. این اسیدهای چرب شهرت زیادی به خاطر خواص ضدالتهابی خود دارند. علاوه بر این، تن ماهی جزو منابع آنتی اکسیدان ها محسوب می شود. حتماً می دانید که این ترکیبات قوی با رادیکال های آزاد مقابله کرده و از پیری زود هنگام سلول های بدن پیشگیری می کنند.انجام منظم فعالیت هایی مانند پیاده روی و دویدن، ماهیچه های اسکلتی را ورزیده کرده و به حفظ استحکام استخوان ها نیز کمک می کند. مصرف متعادل پروتئین، مواد معدنی، ویتامین ها، چربی ها و کربوهیدرات ها به حفظ سلامت ماهیچه ها و استخوان ها کمک می کند.با خوردن تن ماهی سلامت ماهیچه ها تضمین می شوند.

قیمت روز تن ماهی دلپذیر در نمایندگی فروش

منگنز و روز روی موجود در تن ماهی

می توان از تن ماهی به عنوان یکی از غنی ترین مواد غذایی نام برد،چرا که دارای کالری بالا و نیز حاوی پروتئین با کیفیت بالا بوده و میزان قابل توجهی از اسیدهای آمینه ضروری برای بدن را دارا ست که قابل هضم برای تمامی افراد می باشد .تن ماهی امروز از ماهی هوور و گیدرپر می شود که پروتئین بالایی دارند.میزان پروتئین موجود در100 گرم ماهی تن بین 6/22 الی 2/26 گرم است.به علاوه تن ماهی حاوی مواد معدنی، کلسیم ، فسفر ، منگنز، آهن ، سدیم ، سلنیوم ، ویتامین A ( رتینول ) و ویتامین های B ( تیامین ، ریبوفلاوین، نیاسین ) است.گوشت آبزیان نسبت به سایر گوشت ها هضم پذیری بهتری دارند. ميزان هضم پذيري گوشت ماهي بين ۸۹ تا ۹۶ درصدمي باشددرحالیكه اين مورددرباره گوشت مرغ وگاو ۸۷ تا ۹۰ درصداست. گوشت آبزیان منبع بسیار خوبی از مواد معدنی مختلف مانند ید، سلنیم، آهن، کلسیم و منیزیم است و از نظر ویتامین های A و D و همچنین ویتامین های محلول در آب بویژه ویتامین B12غنی است. ويتامين B12 در خونسازي و عملكرد طبيعي سيستم عصبي ضروري است.

قیمت روز تن ماهی دلپذیر در نمایندگی فروش

بزرگترین تولید کننده تن ماهی دلپذیر در تهران

در کشور ما ایران تولید کنندگان زیادی در حال فعالیت هستند و هرکدام از آنها طبق اصول و قواعدی در ایران فعالیت می کنند.و شرکت آوین کنسرو یک مجموعه بزرگ در عرضه انواع کنسرو به خصوص کنسرو تن ماهی دلپذیر در ایران است که بهترین برنده بازار را با کیفیت فوق العاده بالا در تهران به فروش می رساند و امروز با زدن دفاتر نمایندگی در اکثر شهرهای ایران امروز برندهای با کیفیتی را روانه بازار کرده است و برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها می توانید همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

قیمت روز تن ماهی دلپذیر در نمایندگی فروش

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.