مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان صدف خوراکی خلیج فارس

تولید کنندگان صدف خوراکی خلیج فارس

ارزش غذایی صدف خوراکی خلیج فارس

صدف خوراکی از فواید شگفت انگیزی برای سلامت بدن برخوردار است که امروزه انواع مختلفی از آن در بازار وجود دارد و بسیاری از افراد از خواص صدف اطلاع چندانی ندارند.صدف خوراکی امروزه به عنوان یکی از خوشمزه ترین غذا های دریایی شناخته شده است که از فواید و خاصیت های فوق العاده ای برخوردار است و نخستین پرورش آن در ژاپن آغاز شد که استفاده غذایی از صدف خوراکی نقش مهمی را در سلامت بدن ایفا می کند.اگر بخواهیم از ارزش غذایی که صدف خوراکی دارد صحبت کنیم باید به موارد پرکاربرد زیر اشاره کنیم:

  • همانطور که می دانید کلسیم برای داشتن استخوان های سالم اهمیت بسیار زیادی دارد و بسیاری از افراد مسن از بیماری پوکی استخوان رنج می برند که صدف به دلیل دارا بودن مقادیر کافی کلسیم نیاز روزانه بدن به کلسیم را تامین می کند بنابراین مصرف صدف از ایجاد پوکی استخوان جلوگیری می کند.
  • به عنوان یک تقویت کننده قوای جنسی، صدف می‌تواند عملکرد و میل جنسی را به خصوص در مردان تقویت کند. میزان روی موجود در صدف خوراکی باورنکردنی است، به طوری‌که در یک وعده مصرف، تقریبا بیش از ۱۵۰۰ درصد از نیاز روزانه ما به این ماده معدنی را تامین می‌کنند! روی ارتباط بسیار نزدیکی با ناتوانی جنسی و اختلال نعوظ در مردان دارد. بنابراین قرار دادن آن در رژیم غذایی می‌تواند احساسات جنسی مردانه را افزایش دهد.علاوه بر این، احتمال می‌رود که صدف‌ها قادر به افزایش سطح تستوسترون در مردان هستند. به عنوان مثال، آزمایشات نشان می‌دهند که کمبود روی در رژیم غذایی باعث کاهشقابل ملاحظه در غلظت تستوسترون شود. علاوه بر این، در تحقیقی که روی ۸۸ مرد انجام شد، مردانی که سطح تستوسترون طبیعی داشتند نیز افزایش قابل توجهی را در این هورمون تجربه کردند.
  • صدف به عنوان یکی از غذا های دریایی جهت کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل محسوب می شود و در واقع از خواص صدف که باعث شده است به یک ماده شگفت انگیز تبدیل شود خاصیت کاهش وزن بودن آن می باشد، این غذای دریایی از کالری و چربی کم و مقادیر زیادی پروتئین برخوردار است، بنابراین برای آن دسته از افرادی که سعی در کاهش وزن دارند استفاده از صدف گزینه بسیار مناسبی است.

تولید کنندگان صدف خوراکی خلیج فارس

پرورش صدف خوراکی در ایران

کشت و پرورش صدف خوراکی یکی از تولیدهای نوین و درآمدزا در مناطق ساحلی است که کشورمان بخصوص در سواحل خلیج فارس و دریای عمان دارای قابلیت های فراوانی برای پرورش این محصول باارزش و مغذی است که از جایگاه ویژه ای در سبد غذایی بسیاری از کشورهای دنیا برخوردار است.مجله دام، کشت و صنعت از این شماره به طور مفصل به این مبحث و سودآوری و سرمایه گذاری آن در کشور می پردازد.با توجه به رشد سرسام آور جمعیت جهان، منابع غذایی دریایی و فعالیت های آبزی پروری نقش مهمی را در تولید پروتئین حیوانی بر عهده دارند.کشت و پرورش نرم تنان (Shellfish) خوراکی به عنوان گزینه مناسبی جهت افزایش تولید غذا در دنیا مورد توجه بوده و در این بین صدف ها سهم عمده ای را به خود اختصاص داده اند و در صورتی که تولید آنها به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد، گام موثری در جهت تولید پروتئین حیوانی ارزان قیمت و در نتیجه مبارزه با سوءتغذیه پروتئینی خواهد بود (میزان پروتئین صدف ها در حد گوشت مرغ یا خوک می باشد)؛ به علاوه پرورش صدف فرصت هایی را برای پیشرفت اقتصادی جوامع ساحلی و ایجاد اشتغال و درآمد به دنبال خواهد داشت. کشورهای اسپانیا، هلند، فرانسه، ایتالیا، ژاپن و آمریکا از پرورش دهندگان عمده صدف های خوراکی بوده و کشورهای دیگر مانند نیوزلند، مکزیک، تونس، جمهوری کره و کانادا نیز درصد کمتری از تولید صدف های خوراکی پرورشی را به خود اختصاص داده اند.

تولید کنندگان صدف خوراکی خلیج فارس

تولید کنندگان صدف خوراکی خلیج فارس

مجموعه آوین کنسرو تولید کننده انواع کنسرو های گوشتی و غیر گوشتی در ایران است که بهترین و به روزترین کنسرو ها را با قیمت مناسب روانه بازار کرده است.و در کنار این ها محصولات دریایی مانند صدف خوراکی،خرچنگ،میگو،لابستر و…را نیز توسط صیادان خود صید می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند برای ثبت سفارش تماس بگیرید.

تولید کنندگان صدف خوراکی خلیج فارس

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *