مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع تن ماهی

قیمت انواع تن ماهی
آنچه در این مقاله می خوانید…

قیمت عمده تن ماهی

ارزانترین تن ماهی

قیمت انواع تن ماهی

تن ماهی از بهترین ماهی های جنوب تولید می شود برای تولید تن ماهی بیشتر از ماهی هوور، گیدر،زرده و مارلین استفاده می شود، این ماهی سرشار از مواد معدنی و اسیدهای چرب و همچنین ویتامین می باشند. طعم دلپذیر و خوشمزه تن ماهی جنوب و ارزش غذایی بالا موجب شده است تا تن ماهی جنوب از بازار فروش خوبی برخوردار باشد.تن ماهی همچنین دارای پروتئین فراوان می باشد، تن ماهی دارای مقادیر زیادی امگا ۳ است، همچنین به دلیل داشتن کالری بالا می تواند گزینه مناسبی برای ورزشکاران به شمارمی رود، پروتئین موجود در تن ماهی می تواند به عضله سازی در ورزشکاران کمک بسیار زیادی نماید. پتاسیم موجود در تن ماهی می تواند فشار خون را متعادل نماید و کلسترول بد بدن را کاهش داده و به سلامتی قلب نیز کمک بسیار زیادی نماید، افرادی که به دنبال تناسب اندام هستند می توانند با مصرف تن ماهی جنوب به اندام ایده آل خود برسند. با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با قیمت عمده تن ماهی و ارزانترین تن ماهی ها بیشتر آشنا کنیم.

قیمت انواع تن ماهی

انواع تن ماهی موجود در بازار ایران دارای طعم ها و کیفیت های مختلفی هستند و قیمت های متفاوتی را این روزها به دلیل شرایط حاکم بر جامعه و بازار دارند که در ادامه این مقاله در مورد قیمت تمام شده انواع تن ماهی صحبت خواهیم کرد.

قیمت عمده تن ماهی

قیمت انواع تن ماهی

با توجه به اینکه تن ماهی دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و مشتری های بسیار زیادی به دنبال فروش عمده انواع تن ماهی ها با کیفیت ها و طعم های مختلف هستند می توان بازار تن ماهی را یک بازار ایده آل بیان کرد.بالا بودن قیمت انواع تن ماهی به دلیل بالا رفتن قیمت ماهی و روغن و وارد نشدن درب قوطی کلیددار است.برای اطلاع از قیمت عمده انواع تن ماهی و برندهای تولید شده بازار با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

ارزانترین تن ماهی

قیمت انواع تن ماهی

همیشه در بازار تن ماهی هایی هستند که قیمت پایینی را دارا می باشند و کیفیتی متوسط را دارند.ارزانترین تن ماهی های بازار ایران عمدتا با ماهی های زرده و مارلین درجه یک در روغن های گیاهی هستند که مشتری های بسیار زیادی را علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای کشورهای همسایه دارند.برای خرید عمده ارزان ترین و با کیفیت ترین انواع تن ماهی ها همین حالا با ما ارتباط بگیرید و پر فروش ترین و ارزانترین ها را از ما خریداری کنید.

 

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *