مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید صدف خوراکی خلیج فارس

خرید صدف خوراکی خلیج فارس

تفاوت صدف خوراکی پرورشی و آزاد

با توجه به رشد سرسام آور جمعیت جهان، منابع غذایی دریایی و فعالیت های آبزی پروری نقش مهمی را در تولید پروتئین حیوانی بر عهده دارند. در حال حاضر اکثر ذخایر شیلاتی در دنیا بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته اند، که این امر منجر به کاهش ذخایر ماهی، نرم تنان و سخت پوستان گردیده است، بنابراین آبزی پروری (Aquaculture) به عنوان پاسخی برای مشکل امنیت غذایی و سوءتغذیه پروتئینی بخصوص در کشورهای در حال توسعه مطرح می باشد.کشت و پرورش نرم تنان (Shellfish) خوراکی به عنوان گزینه مناسبی جهت افزایش تولید غذا در دنیا مورد توجه بوده و در این بین صدف ها سهم عمده ای را به خود اختصاص داده اند و در صورتی که تولید آنها به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد، گام موثری در جهت تولید پروتئین حیوانی ارزان قیمت و در نتیجه مبارزه با سوءتغذیه پروتئینی خواهد بود (میزان پروتئین صدف ها در حد گوشت مرغ یا خوک می باشد)؛ به علاوه پرورش صدف فرصت هایی را برای پیشرفت اقتصادی جوامع ساحلی و ایجاد اشتغال و درآمد به دنبال خواهد داشت. کشورهای اسپانیا، هلند، فرانسه، ایتالیا، ژاپن و آمریکا از پرورش دهندگان عمده صدف های خوراکی بوده و کشورهای دیگر مانند نیوزلند، مکزیک، تونس، جمهوری کره و کانادا نیز درصد کمتری از تولید صدف های خوراکی پرورشی را به خود اختصاص داده اند.

خرید صدف خوراکی خلیج فارس

فروشنده صدف خوراکی اعلا

امروزه صدف‌های خوراکی بخش مهمی از تولیدات شیلاتی را به خود اختصاص داده‌اند. با توجه به رشد روزافزون جمعیت و نیاز بیشتر به منابع پروتئینی و از سویی، کشش مصرف کنندگان به سوی غذاهای دریایی و آگاهی از ارزش و سلامت آنها، دولت‌ها بدنبال بررسی راه‌هایی برای افزایش تولید غذاهای دریایی از طریق آبزی پروری می‌باشند. مزارع پرورش ماهی و میگو با نگرانی‌های جدی زیست محیطی و اقتصادی از جمله هزینه، تسهیلات، تجهیزات، امکانات، غذا، آلودگی، بیماری‌ها، میزان تلفات حین جابجایی و در طول دوره پرورش، رسیدن به اندازه بازاری و … درگیر هستند. اما مزارع پرورش صدف‌های خوراکی مشکلات کمتری دارند. از طرفی، این موجودات با فیلتر کردن آب و حذف ذرات میکروسکوپی آن را تصفیه کرده و سبب کاهش کدورت، بهبود کیفیت آب و افزایش نفوذ نور شده و با حذف مواد مغذی از یوتریفیکاسیون آب‌ها جلوگیری می‌کنند. همچنین، فراوانی و تنوع گونه‌ای را تحریک کرده و زیستگاهی برای ماهیان جوان، خرچنگ‌ها و دیگر ارگانیزم‌ها فراهم می‌آورند. صدف‌های خوراکی از سطوح پایین زنجیره غذایی مانند فیتوپلانکتون ها تغذیه کرده و پرورش آن‌ها نیازی به غذا، کود، علف کش، سموم و مواد شیمیایی و آنتی بیوتیک نداشته و در نتیجه خطری برای محیط زیست ندارند. پرورش صدف‌های خوراکی می‌توانند ابزارهای جایگزینی برای کمک به تکمیل عرضه غذاهای دریایی ارائه نمایند. در کشور ما نظر به فراهم بودن شرایط کشت و پرورش این صدف‌ها و وجود گونه‌های بومی، آگاهی از چگونگی پرورش آن‌ها و اقدام برای راه اندازی و حمایت از این صنعت ضروری به نظر می‌رسد.

خرید صدف خوراکی خلیج فارس

خرید صدف خوراکی خلیج فارس

برای خرید صدف خوراکی تازه و صید روز از دریای مواج خلیج همیشگی فارس فقط می توانید با ما تماس بگیرید امروز سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن صدف تازه را مصرف کنید و لذت ببرید.

خرید صدف خوراکی خلیج فارس

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *