مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه کنسرو برگ مو با قیمت عالی

فروش ویژه کنسرو برگ مو با قیمت عالی

خواص فوق العاده برگ مو

با رویش درختان انگور، برگ های مو بیش از هر چیز جلب توجه کمی کند.اما آیا می دانید برگ مو علاوه بر ارزش غذایی خواص درمانی بسیاری دارد؟در ادامه مطلب خواص دارویی و درمانی این برگ مانند جلوگیری از سقط جنین و نقرس و … را بیشتر می شناسید. انگور مطلوب ترین میوه موجود در جهان است.این میوه مزه تازه دارد و حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی است با این حال, تنها میوه ای است که برگش هم می تواند مصرف شود و فواید سلامتی بسیاری به همراه دارد.برگ انگور که به برگ مو در ایران معروف است یک ماده غذایی محبوب در میان ایرانیان است که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. برگ های انگور در کنسرو یا بطری هم عرضه می شوند، اما بهترین حالت مصرف آنها تازه خوری است. اگر می خواهید از این برگ های خوشمزه در غذا های خود استفاده کنید به شما توصیه می کنیم آن ها را به صورت بخار پز یا بلانچ شده مصرف کنید. حتما با دلمه آشنایی دارید. در این غذای محبوب برگ انگور را دور مخلوطی از برنج، پیاز، گوشت و ترکیباتی دیگر می پیچند. وزارت بهداشت و خدمات انسانی امریکا برگ مو را در لیست غذاهای پیشنهادی سالم خود قرار داده است و مصرف آن را به شهروندان توصیه کرده است.خواص برگ مو که در زیر به آنها اشاره می کنیم فوق العاده عالی هستند:

  • برای کاهش التهاب
  • کنترل قند خون
  • جلوگیری از یبوست
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهبود عملکرد قلب

فروش ویژه کنسرو برگ مو با قیمت عالی

ارزش غذایی برگ مو

به گزارش «بهپو»، کسانی که سعی می کنند وزن خود را تحت کنترل داشته باشند بهتر است بدانند که برگ انگور از جمله مواد غذایی کم کالری است – هر پنج برگ حدود 14 کالری.برگ انگور منبع خوبی از ویتامین های C، E، A، K و B6، نیاسین، آهن، فیبر، ریبوفلاوین، فولات، کلسیم، منیزیم، مس و منگنز است که برای سلامت عمومی انسان ها لازم و ضروری است. یک وعده یا یک فنجان برگ انگور هیچ چربی و کلسترولی ندارد و سدیم و قند بسیار پایینی هم دارد. این مجموعه ترکیبات، برگ انگور را به یک ماده غذایی دوستدار قلب تبدیل کرده است.برگ مو حاوي مقداري ساكاروز، ويتامين A ، ويتامين C ، پتاسيم و برخي اسيدهاي خوراكي است و اگر بيش از نيم تا يك ساعت پخته شود به ميزان زيادي از ويتامين C آن كاسته مي‌شود، ولي تركيبات ديگرش كمتر دستخوش تغييرات مي‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران اين برگ به دليل پتاسيم و اسيد «تارتاريك»، ادرارآور خوبي است و سموم بدن را از طريق كليه‌ها دفع مي‌كند. «تارتاريك» باعث طعم ترش انگور و برگ مو مي‌شود و خاصيت آنتي‌اكسيدان‌ها را تشديد مي‌كند.برگ مو به دليل تركيبات ضدعفوني‌كننده، دستگاه گوارش را پاك كرده و براي رفع يبوست مفيد است.

فروش ویژه کنسرو برگ مو با قیمت عالی

خرید کنسرو برگ مو در بازار ایران 

شرکت آوین کنسرو امروز افتخار این را دارد که در کنار کنسرو تن ماهی و لوبیا و بقیه کنسرو های خود با برندهای روز بازار ایران کنسرو دلمه برگ مو را نیز شروع به تولید کند و امروز افتخار این را داریم که در صدر محصولات کنسروی بازار ایران قرار داریم زیرا تمام کنسرو های ما با جدیدترین متد روز دنیا و با متخصصین خبره حوزه غذا تولید می شود و به قیمت درب کارخانه در بازار ایران به فروش می رسد کنسرو برگ مو یک کنسرو پرطرفدار و پرفروش است که امروز در وزن های 1کیلوگرمی،5کیلوگرمی،10کیلوگرمی،17کیلوگرمی و220کیلوگرمی به بازار عرضه می شود برای ثبت سفارش همین حالا تماس بگیرید.

فروش ویژه کنسرو برگ مو با قیمت عالی

 

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.