مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کنسروتن ماهی فلفلی درجه یک اورگانا

عرضه کنسروتن ماهی فلفلی درجه یک اورگانا

حفظ کارکرد قلب با خوردن تن ماهی فلفلی

قلب یکی از اندام‌های مهم بدن است که اگر اختلالی در فعالیتش ایجاد شود، زندگی مختل یا تمام خواهد شد. هشتم مهر، روز جهانی قلب است. این مناسبت را بهانه کردیم تا با خوراکی‌های مهمی که خوردن آنها به حفظ سلامت قلب کمک می‌کند، آشنا شویم. اغلب این خوراکی‌ها ترکیب‌های کلیدی و مشابهی دارند که مصرف‌شان باعث حفظ سلامت قلب می‌شود. کنسرو تن ماهی سرشار از اسیدچرب امگا3 است. به همین دلیل مصرف آن به‌صورت بخارپز باعث تامین اسیدچرب مورد نیاز قلب می‌شود. این اسیدچرب ضدالتهاب است و مانع آسیب رسیدن به قلب در اثر التهاب رگ‌ها می‌شود.اگر از فلفل قرمز در رژیم غذایی خود استفاده می کنید نه تنها به هضم غذا کمک می کند بلکه ریسک ابتلا به بیماری های قلبی را نیز کاهش می دهد و برای حفظ سلامتی شما کنسرو تن ماهی فوق العاده خوشمزه اورگانا فلفلی را پیشنهاد میکنیم تا از خوردن آن لذت ببرید.                                               

عرضه کنسروتن ماهی فلفلی درجه یک اورگانا         

ارزش معدنی تن ماهی اورگانا

گوشت بیشتر انواع ماهیها سرشار از اسیدهای چرب ضروری مانند امگا ۳ و امگا ۶ است. امگا ۳ ورمهای جلدی و داخلی را کاهش داده سرعت بهبود مشکلات قلبی را بالا میبرد و در کل امکان بروز چنین مشکلاتی را کاهش میدهد. این اسید چرب امگا ۳ همچنین در روغنهای نباتی مانند کانولا، کتان، گردو، ذرت و سویا یافت میشود. ماهی منبع بسیار عالی آهن،پروتئین و ویتامیتهای آ و ب هم هست و وجود آن در رژیم غذایی سالم توصیه میشود.

  • انواع چربی مفید ۶ گرم
  • کلسترول ۴۹ میلیگرم
  • سدیم ۵۰ میلیگرم
  • پتاسیم ۳۲۳ میلیگرم
  • کربوهیدرات ۰ گرم
  • پروتئین ۳۰ گرم
  • ویتامین A
  • ویتامین B6
  • ویتامین B12
  • منیزیم
  • کلسیم
  • آهن

و همه این املاح معدنی در یک تن ماهی 180 گرمی فلفلی اورگانا وجود دارد تا شما بتوانید یک غذای کاملا مفید را میل کنید و همیشه سالم باشید.

عرضه کنسروتن ماهی فلفلی درجه یک اورگانا

استعلام قیمت کنسرو تن ماهی فلفلی اورگانا خوشمزه

در بسیاری از موارد مشاهده شده که محصول واحدی را فروشگاههای مختلف با قیمت متفاوتی عرضه میکنند و هر کدام حاشیه سود متفاوتی را دریافت میکنند.در فروش عمده نیز همین موضوع وجود دارد و خریداران باید به دنبال خرید از نفر اصلی باشند و واسطه ها را کنار بگذارند زیرا به این صورت میتوانند از سود بیشتری برخوردار شوند.شرکت ما با خرید و فروش تن ماهی از کارخانه محصولات مورد نظر شما را با قیمت بسیار مناسب و پایین ترین قیمت در سطح کشور به دست شما میرساند.شرکت آوین کنسرو یک مجموعه پویا و به روز است که هر برندی را که شما بخواهید در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما تولید می کند کنسرو تن ماهی اورگانا یک کنسرو با گوشت فیله و ماهی هوور درجه یک است که امروز خیلی کم در بازار تن ماهی با این کیفیت و قیمت پیدا می شود.چون این کنسرو تن ماهی اورگانا فلفلی خوشمزه در بازار با این کیفیت نیست اورگانا یک برند با انواع طعم های تن ماهی است که شما برای خرید و گرفتن لیست قیمت های ما فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

عرضه کنسروتن ماهی فلفلی درجه یک اورگانا

 

 

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.