مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز فروش کنسرو تن ماهی گلکسی خوشمزه

مراکز فروش کنسرو تن ماهی گلکسی خوشمزه

جلوگیری از بروز سرطان با کنسرو ماهی

ماهی تن یکی از ماهی هایی است که غنی از اسیدهای چرب امگا 3 بوده و برای رشد مغز و سیتسم عصبی و شبکیه چشم بسیار مفید است و بهتر است افراد کنسرو ماهی که از ماهی تن تهیه شده باشد را مصرف نمایند چرا که منبع بسیار خوبی از نظر تغذیه ای بوده و غنی از پروتئین بوده که برای دوران رشد بسیار مفید است این نوع ماهی فاقد اسیدهای چرب اشباع شده است و در مقابل سرشار از اسیدهای چرب امگا3 است که بر مصرف آن تاکید می کنیم.متخصصین تغذیه می گویند:این نوع ماهی علاوه بر پروتئین و چربی، حاوی مواد معدنی، کلسیم، آهن و روی بوده و سرشار از ویتامین های گروه B از جمله B6 بوده و ویتامین A و ویتامین D که در منابع غذایی کمتر یافت می شود در این ماهی به میزان بالایی وجود دارد و برای افراد عادی تاکید می شود که هفته ای 1 تا 2 بار در هفته انواع ماهی و از جمله ماهی تن را مصرف نمایند.افرادی که در رژیم غذایی‌شان از ماهی استفاده می‌کنند به خاطر وجود این اسیدهای چرب، احتمال ابتلا به سرطان آن‌ها در ناحیه سلول‌های کولون بسیار کم گزارش می‌شود و البته شاید این اثر را در مصرف مکمل‌های‌‌ ماهی نمی‌بینیم یعنی به عبارتی ترکیباتی در گوشت ماهی هست که می‌تواند آثار اسیدهای چرب را به نوعی تقویت کرده و ضدسرطانی باشد.مردان 30 ساله یا پیرتر باید مصرف ماهی های چرب مانند سالمون، خال مخالی، تن و ساردین را افزایش دهند. این قبیل ماهی ها از ویژگی های ضد التهابی سود می برند که خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می دهند.

مراکز فروش کنسرو تن ماهی گلکسی خوشمزه

تن ماهی یک آنتی اکسیدان طبیعی

آنتی اکسیدان ها مواد شیمیایی هستند که از بدن در مقابل تاثیر منفی رادیکال های آزاد حفاظت می کنند. این مواد شیمیایی در سلول های بدن وجود دارند و باعث آسیب دیدن و تخریب شدن آنها می شوند. آنتی اکسیدان ها، حاوی ویتامین های آ، ث، ای و سلنیوم هستند که در میوه، سبزیجات، غلات و حبوبات یافت می شوند.برخی از افراد با مصرف مکمل ها، آنتی اکسیدان های بیشتری وارد بدن شان می کنند.یافته های دانشمندان نشان می دهند، آنتی اکسیدان ها بدن را در مقابل ابتلا به انواع سرطان، سرما خوردگی و … حفاظت می کنند.تن ماهی هوور نوعي ماهي چرب است كه غني از اسيدهاي چرب امگا 3 و ويتامين A بوده كه تاثير آنتي اكسيداني دارد. اين ويتامين محافظت از استخوان ها، پوست و همچنين بينايي را تسهيل مي كند. اين ماهي منبع واقعي از پروتئين هاي كامل است و در كاهش خطر بيماري هاي قلبي عروقي مؤثر خواهد بود. مطالعات نشان مي دهد افرادي كه به طور منظم ماهي هاي چرب مصرف مي كنند كمتر در معرض افسردگي و بيماري آلزايمر هستند. ماهي تن منبع غني سلنيوم است كه اين عنصر ضروري براي بدن به محافظت اجزاي سلولي در برابر اكسايش راديكال هاي آزاد كمك مي كند و نقش مهمي در عملكرد سيستم ايمني و غده تيروئيد دارد.

مراکز فروش کنسرو تن ماهی گلکسی خوشمزه

قیمت خرید کنسرو تن ماهی گلکسی عالی

امروز همه مردم دنیا برایشان کیفیت کنسرو تن ماهی از قیمت آن مهم تر است چرا که کیفیت یک محصول نشان دهنده این است که آن محصول ارزش غذایی بالایی دارد و حالا هر قیمتی هم که می خواهد داشته باشد.کنسرو تن ماهی گلکسی یک تن ماهی به روز و یک تن ماهی با دارا بودن تمام خواص ماهی برای بدن است که امروز در بازار ایران با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد ولی اگر شما یک تن ماهی اعلا با قیمت مناسب می خواهید فقط کافیست با ما تماس بگیرید و کنسرو تن ماهی گلکسی را به صورت عمده و به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

مراکز فروش کنسرو تن ماهی گلکسی خوشمزه

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.