مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده تن ماهی 180گرمی درج

فروشنده تن ماهی 180گرمی درج

خرید اینترنتی تن ماهی درج

فروشگاه های اینترنتی در ایران چندی است که به یکی از اصلی‌ترین روش‌های خرید خانوارها تبدیل شده است. در حال حاضر حدود ۲۰ هزار فروشگاهاه اینترنتی در ایران وجود دارد. این فروشگاه‌های اینترنتی دارای سبد بسیار متنوعی برای خانوارها و افراد هستند؛ به طوری که در حال حاضر می‌توان بخش عمده‌ای از نیازها را از طریق خرید اینترنتی تامین کرد. به عبارت دیگر می‌توان گفت که در حال حاضر فروشگاه‌های معتبر و بزرگی به اینترنت وارده شده‌اند که با توجه به موجودی گسترده و متنوع و البته با کیفیت، خرید اینترنتی را از یک رویا و آرزو به عمل تبدیل کرده‌اند. خرید آنلاین دارای مزایایی چون دسترسی آسان، عدم محدودیت زمانی، اطلاعات و قیمت‌های شفاف و دقیق و موجودی گسترده و کامل و … است و به همین جهت روز به روز بر تعداد خریداران اینترنتی افزوده می‌شود. از طرفی فروشندگان نیز در بسیاری از موارد، فروش اینترنتی را ترجیح می‌دهند چون بسیاری از معضلات فروش مانند ازدحام و شلوغی یا چانه زدن‌های بی دلیل با مشتری را کاهش می‌دهد.

فروشنده تن ماهی 180گرمی درج

قیمت به روز تن ماهی درج با کیفیت

تن ماهی امروز در بازار ایران فوق العاده طرفدار دارد و آن هم به خاطر خواص فوق العاده بالای آن است.ماهی تن منبع بسیار خوبی از پروتئین ، مواد معدنی نظیر سلنیوم ، منیزیم و پتاسیم و همچنین ویتامین های B1 ، B3 و B6 است.

مهم تر از همه این که، گوشت ماهی تن هم مانند گوشت بیشتر انواع ماهی ها ، سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است که مصرف آن مشکلات پوستی و التهابات را کاهش می دهد و سرعت بهبود بیماران قلبی را بالا می برد. اسیدهای چرب امگا ۳ به طور کلی نقش پیشگیری کننده از بیماری های مزمنی نظیر بیماری های قلبی- عروقی،دیابت نوع دوم و برخی از انواع سرطان را دارند.و امروز تن ماهی درج با قیمت درب کارخانه در بازار های ایران به فروش می رسد.

فروشنده تن ماهی 180گرمی درج

مرکز فروش کنسرو ماهی درج در اصفهان

خوردن تن ماهی و دیگر ماهی‌ها به دلیل وجود اسیدهای چرب، ریسک سکته مغزی، بیماری‌های قلبی، سرطان، ناراحتی‌های چشمی و افسردگی و سلامت مغز را بهبود می‌بخشد و به دلیل وجود فسفر در آن حافظه را تقویت می‌کند و در کودکان رشد جسمانی آنها را افزایش می‌دهد.‌ طی آزمایشات انجام شده ثابت شد که خوردن تن ماهی مخصوصاً در زنانی که ۵ بار در هفته تن ماهی بخورند، ریسک نارسایی قلبی کاهش می‌یابد. همچنین روغن موجود در تن ماهی برای پوست و مو مفید است.به همین دلیل اکثر شهرها و استان های لیران در شهرک های صنعتی مشغول تولید تن ماهی درج هستند تا سهمی در تامین یک غذای آماده فوق العاده داشته باشند.

فروشنده تن ماهی 180گرمی درج

فروشنده تن ماهی 180گرمی درج

شرکت آوین کنسرو با تولید تن ماهی درج در راستای حمایت از کالای ایرانی و صید به روز ترین ماهی های روز دنیا و استفاده از مواد اولیه درجه یک سعی کرده بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت روانه بازار کند.تن ماهی های درج در انواع طعم های تن ماهی ساده در روغن گیاهی،تن ماهی فلفلی،تن ماهی دودی و تن ماهی شویدی  در قوطی های ایزی اپن 180 گرمی بسته بندی می شود برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها همین حالا با ما تماس بگیرید.

فروشنده تن ماهی 180گرمی درج

 

 

 

 

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.