مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کنسرو گوجه فرنگی ارزان در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

کنسرو رب گوجه فرنگیکنسرو گوجه فرنگی و خواص فوق العاده آنخرید کنسرو گوجه فرنگی ارزان در بازار
خرید کنسرو گوجه فرنگی ارزان در بازار

فروش کنسرو گوجه فرنگی در ایران،قیمت کنسرو رب گوجه فرنگی،مرکز پخش کنسرو رب گوجه فرنگی به قیمت کارخانه،خرید اینترنتی کنسرو رب گوجه فرنگی.

خرید کنسرو گوجه فرنگی ارزان در بازار

کنسرو رب گوجه فرنگی

متخصصان تغذیه گوجه فرنگی را با نام غذای وظیفه شناس می شناسند که بدون طی کردن مراحل آماده سازی پخت عملی ماورای تغذیه ای را انجام میدهد چرا که گوجه فرنگی از بیماری ها پیشگیری می کند و فاکتورهای سلامت را به تمام نقاط بدن ارسال می کند.گوجه فرنگی از جمله سبزیجات پرخاصیت است که اگرچه به صورت پخته و رب در غذا زیاد مورد استفاده قرار می گیرد ولی مصرف آن به صورت خام بسیار مفیدتر است. به همین دلیل امروز کنسرو گوجه فرنگی طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل است که ما بر آن شدیم تا کنسرو گوجه فرنگی را با قیمت ارزان در اختیار شما قرار دهیم.

خرید کنسرو گوجه فرنگی ارزان در بازار

کنسرو گوجه فرنگی و خواص فوق العاده آن

  • می‌توانید از آب گوجه فرنگی برای تقویت موهایتان استفاده کرده و درخشش بیشتری نیز به آن بدهید. گوجه فرنگی دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی است که می‌توانند ظاهر بهتری به موهایتان داده و خاصیت اسیدیته‌ی این میوه، سطح PH را نیز تعدیل می‌کند. می‌توانید با آب گوجه فرنگی، طراوت و شادابی را به موهای خود برگردانید و از شوره‌ی آن نیز کم کنید.
  • گوجه فرنگی حاوی اسید کلروژنیک و اسید کوماریک است که گفته می‌شود دارای اثرات ضد سرطانی هستند و می‌توانند با عوامل سرطان‌زایی که در آلاینده‌ها و دود سیگار وجود دارند مبارزه کنند.
  • نوشیدن یک لیوان آب گوجه فرنگی به طور روزانه می‌تواند سطح TNF آلفا (فاکتور نکروز توموری آلفا) را تا 30 درصد کاهش بدهد. بالا بودن التهاب ناشی از این عامل، در افرادی که دچار بیماری‌های تحلیل برنده هستند، مانند بیماری قلبی و پوکی استخوان دیده می‌شود.
  • گوجه‌فرنگی خطر سکته‌ی مغزی را کاهش می‌دهد. می‌پرسید چرا؟ به خاطر اینکه لیکوپن موجود در این میوه اکسایش چربی‌ها را کاهش می‌دهد. این اکسایش باعث تشکیل پلاک‌های عروقی می‌شود و این رسوب چربی‌ها باعث مسدود شدن رگ‌ها شده و خطر سکته‌ی مغزی را بالا می‌برد. اگر از فشارخون بالا هم رنج می‌برید حتماً گوجه فرنگی بیشتری میل کنید.
  • گوجه فرنگی حاوی ویتامین‌های زیادی از جمله ویتامین A، C، B3، B6، E و k می‌باشد. از بین این ویتامین‌ها ویتامین C برای مقابله با خستگی و ایجاد احساس نشاط و سرزندگی فوق‌العاده است.
  • گوجه فرنگی حاوی میزان زیادی آب (93 تا 95 درصد) و قند کمی است. برای همین هم تشنگی را برطرف کرده و کالری کمی به بدن می‌رساند. در واقع هر 100 گرم گوجه‌فرنگی حدود 17 کیلوکالری انرژی دارد.

 

خرید کنسرو گوجه فرنگی ارزان در بازار

خرید کنسرو گوجه فرنگی ارزان در بازار

کنسرو گوجه فرنگی یکی از کنسروهای پرفروش بازار ایران است که امروز به دلیل وجود نوسانات بازار و بالا رفتن قیمت ارز در ایران با قیمت فوق العاده بالایی در بازار به فروش می رسد.فروشگاه اینترنتی ما امروز کنسرو گوجه فرنگی را با قیمت کارخانه و مناسب تر از قیمت بازار در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.امروز شما با خرید اینترنتی از فروشگاه ما می توانید از مزایای فوق العاده بالای فروشگاه ما استفاده کنید.آیا می دانید قیمت کنسرو گوجه فرنگی در حال افزایش است؟آیا می دانید کنسرو گوجه فرنگی به دلیل نوسانات بازار بالاست؟ولی من به شما می گویم که با اطمینان فروشگاه ما را برای تهیه کنسرو گوجه فرنگی انتخاب کنید چون ارزان ترین کنسروها در فروشگاه اینترنتی ما با قیمت ویژه به فروش می رسد.

خرید کنسرو گوجه فرنگی ارزان در بازار

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.