مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تن ماهی تاپسی به قیمت کارخانه

فروش تن ماهی تاپسی به قیمت کارخانه

نحوه جوشاندن تن ماهی تاپسی

معمولا محدودیتی در مصرف هم زمان ماهی و دیگر مواد غذایی وجود ندارد اما برخی‌ها معتقدند طبع ماهی سرد یا خنک است و ممکن است مصرف آن با موادی مانند ماست و سبزی باعث واکنش‌های دستگاه گوارش و سردی و دل‌درد شود. در چنین مواقعی می‌توان بعد از مصرف تن ماهی از نبات یا خرما استفاده كرد. البته تحقیقات زیادی روی سردی و گرمی غذاها انجام شده است اما پایه و اساس آن کاملا مشخص نیست و بیشتر به واکنش‌های ایمونولوژیک بدن ربط داده می‌شود.تن ماهی تاپسی نیازی به جوشاندن ندارد چون در موقع تولید و بسته بندی کردن یکبار این کار انجام شده و لازم به جوشاندن تن ماهی تاپسی نیست.

فروش تن ماهی تاپسی به قیمت کارخانه

خواص تن ماهی تاپسی برای بدن انسان

حتما برای شما هم پیش آمده است که زمان یا انرژی کافی برای تهیه غذا نداشته باشید. برند تاپسی برای این مواقع محصولی مغذی و زود مصرف تهیه کرده‌است. یعنی می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن یک غذا با ارزش غذایی بالا داشته‌باشید. ماهی یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی است که توسط شرکت تاپسی به‌صورت کنسرو درآمده است. محصولی که می‌بینیم کنسرو ماهی تون در روغن گیاهی تاپسی به مقدار 180،240،120 گرمی است. این محصول سرشار از امگا 3 است و یک غذای کامل و مقوی به حساب می‌آید. اسیدهای چرب امگا 3 از آن دسته از چربی‌های مفید برای بدن ما هستند و کنسروهای تن ماهی سرشار از امگا 3 هستند. تن ماهی غنی از پروتئین است. سطح پروتئین موجود در تن ماهی تقریبا 2 برابر تخم مرغ است. از فواید کنسرو تن ماهی می‌توان به خاصیت سم زدایی، حفظ سلامت قلب، پیش‌گیری از سرطان، کمک به سلامت بینایی، پیشگیری از فشار خون بالا و سکته مغزی و حفظ سلامت ماهیچه‌ها اشاره کرد.تون ماهی یک غذای بسیار سالم است که خیلی سریع درست می‌شود. در کمترین زمان ممکن می‌توانید یک وعده غذایی بسیار پرانرژی برای خود تهیه کنید. کنسرو تون فیله ماهی تاپسی که در روغن گیاهی قرار دارد، یک انتخاب بسیار مناسب برای تهیه یک غذای خوشمزه و سریع است. این تون ماهی طعم بسیار خوبی دارد و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی هم پیدا کرده است. از تون ماهی می‌توانید برای تهیه سالادهای مختلف استفاده کنید. تون ماهی به دلیل داشتن ویتامین ‌B6 و امگا 3 برای بدن بسیار مفید است.

فروش تن ماهی تاپسی به قیمت کارخانه

عرضه تن ماهی تاپسی در بازار ایران

یک تن ماهی بی نظیر و متفاوت از تولیدات شرکت آوین کنسرو که امروز به یک برند معروف و پرفروش تبدیل شده و امروز فوق العاده هم کمیاب شده است.تن ماهی تاپسی با درب شفاف یک مزیت فوق العاده عالی برای فروش بالای این محصول است چون تمام محتویات داخل آن مشخص است و شما می توانید با خیال راحت خرید کنید و از خرید کنسرو ماهی لذت ببرید.فقط کافیست برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید تا یک تن ماهی بی نظیر به قیمت درب کارخانه به شما معری کنیم.

فروش تن ماهی تاپسی به قیمت کارخانه

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.