مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده کنسرو تن ماهی به قیمت تولید

فروشنده کنسرو تن ماهی به قیمت تولید

راز با کیفیت بودن کنسرو تن ماهی چیست؟

ماهی یکی از مواد غذایی که خوردن آن در برنامه هفتگی بسیار مفید و ضروری است تلقی میشود . بسیاری از خانواده ها به علت دردسرهای درست کردن ماهی تازه از خوردن آن اجتناب می کنند به همین علت می توان از سایر فرآورده های ماهی همانند” کنسرو ماهی ” که ماندگاری بالاتری را دارند استفاده کرد.امروزه سبک زندگی تغییر کرده و مشغله‌هایی مانند کار و اضافه کاری روزانه باعث شده است که تهیه غذاهای لذیذ و آسان با مواد غذایی کنسرو شده طرفدار زیادی داشته باشد زیرا افراد مانند قبل نمی‌توانند تایم طولانی را در آشپزخانه برای طبخ غذاهای مختلف سپری کنند و اکثرا غذاهای نیمه آماده در قالب کنسرو مصرف می‌کنند.هنگام سفر نیز درست کردن هر غذایی ممکن نیست اما مواد غذایی کنسروی برای نگه داری در شرایط گوناگون و زمان‌های طولانی  بهترین گزینه به شمار می‌آیند.در مجموع این مواد غذایی کنسرو نیمه آماده جهت رفاه حال شهروندان تولید و ارائه می‌شوند و می‌توانند در زمان ارزشمند افراد صرفه چویی کنند.طرز تهیه غذاهای لذیذ و آسان با مواد غذایی کنسرو شده بسیار آسان است زیرا دسترسی به این مواد غذایی نیز همیشه راحت بوده است. مصرف غذا های کنسروی در کنار نان و مخلفات یک وعده غذایی کامل محسوب می‌شود.استفاده از ماهی با کیفیت، روغن ها و بسته بندی مطابق با بالاترین استانداردهای موجود راز تولید کنسرو ماهی با کیفیت شرکت ساتین پروتئین یارا مهام ( ساپریم ) است. تن ماهی، جزو گروه غذاهای دریایی محسوب می شود که سرشار از منابع با ارزش ویتامینها و پروتئین می باشد. دارا بودن منابع معدنی با ارزشی مانند کلسیم و فسفر و همچنین وجود اسیدهای چرب غیر اشباع برای رشد کودکان و میزان بسیار پایین سدیم در گوشت ماهی برای افرادی که مصرف نمک برای آنها منع شده از فواید گوشت ماهی محسوب می شود.

فروشنده کنسرو تن ماهی به قیمت تولید

کنسرو ماهی برای رفع تنگی نفس

آسم اصطلاحی است که از واژه ای یونانی به معنای نفس نفس زدن گرفته شده است. علایم شای آسم و برونشیت در کودکان و بزرگسالان شامل خس خس و سرفه کردن و کمبود نفس است که با انجام فعالیت وخیم تر می شود. برخی عوامل خطر که فرد را مستعد بیماری آسم می کند عبارت است از سابقه خانوادگی، استعمال دخانیات، چاقی مفرط و قرار گرفتن در معرض آلاینده ها. خوشبختانه درمان طبیعی برای این عارضه وجود دارد.منبع اسید چرب امگا ۳، ماهی تن، سالمون و ساردین است که برای درمان آسم سودمند است. این ماهی ها را می توان ۲ بار در هفته مصرف کرد.به دنبال ماهی‌های صید شده و وحشی مانند ماهی قزل آلا، کاد، خرچنگ و ماهی تن باشید. این ماهی‌ها منابع خوبی از اسیدهای چرب امگا ۳ هستند که برای سلامتی ضروری هستند و ضد التهاب هستند. از پوست ماهی و طیور خودداری کنید، زیرا این موادغذایی سرشار از چربی حیوانی و همچنین هورمون‌ها و آنتی‌بیوتیک‌های اضافی هستند که باعث التهاب می‌شود. اگر به یک نوع ماهی حساس هستید، به جای آن، انواع دیگر ماهی را بخورید.

فروشنده کنسرو تن ماهی به قیمت تولید

خریدار کنسرو تن ماهی ارزان

با توجه به توضیحات بالا متوجه شدیم که کنسرو تن ماهی در بین مردم علاقه مندان زیادی دارد و امروز کنسرو تن ماهی با برندهای زیادی در ایران تولید می شود و با قیمت های مختلف بسته به نوع ماهی استفاده شده و بسته به نوع بسته بندی آن در بازار به فروش می رسد برای خرید کنسرو ماهی 180 گرمی درب آسان باز شو با ماهی هوور و برند درجه یک در بازار فقط با ما تماس بگیرید و بهترین برندها را از ما بخواهید.

فروشنده کنسرو تن ماهی به قیمت تولید

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.