مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تن ماهی با کیفیت

فروش تن ماهی با کیفیت

بهترین تن ماهی بازار

تن ماهی یک غذای آماده و مقوی است، که در صورت آماده نبودن غذای خانگی این کنسرو بجای نهار و شام یا دیگر زمان ها مصرف می شوند. این محصول هر چقدر با کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشد بهتر می باشد. در اینجا بهترین مارک کنسرو ماهی خارجی و ایرانی طبق نظرات کاربران خریدار که قبلا استفاده کرده اند و مزیت و معایب هر یک برند تن ماهی را در نظرات نوشته اند براساس آنها راهنمایی کلی جامع ، برای شما دوستان جهت خرید گرانترین و ارازانترین مارک را معرفی می کنیم.در بین تن ماهی های موجود در بازار برندهایی همچون تاپسی،پولک،گلکسی و اورگانا برندهای با کیفیت و در جه یک با ماهی هوور درجه یک تولید شده اند و روانه بازار می شوند اگر برایتان کیفیت مهم است این ها بهترین های حال حاظر بازار هستند.

فروش تن ماهی با کیفیت

قیمت تن ماهی

گوشت ماهی، فارغ از نوع عرضه، باید بدون زوائد غیرگوشتی باشد. وجود زوائدی همچون استخوان یا فلس، مرغوبیت فرآورده را خدشه‌دار می‌کند. بافت گوشت هم نباید لهیده یا خمیری باشد. درصورت تهیه کنسرو از ماهی تن با کیفیت نامرغوب بافت گوشت ممکن است به‌شکل اسفنجی و سوراخ‌دار دربیاید. در چنین حالتی گوشت ماهی طعم تندی به خود می‌گیرد و نباید مصرف شود.به همین دلیل توصیه میکنیم محصولات بهداشتی و درجه یک ما را با قیمتی مناسب خریداری کنید.یعنی انواع تن ماهی را به قیمت درب کارخانه و در وزن های متفاوت و بدون دخالت واسطه خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید.ما اینجاییم تا با تولیدات خود شما را برند کنیم.

فروش تن ماهی با کیفیت

فروش تن ماهی با کیفیت

آیا هوس غذای دریایی کرده اید؟ آیا درست کردن ماهی برایتان زمان بر و مشکل است؟ اگر می خواهی جایگزین مناسب برای آشپزی با ماهی داشته باشید و غذای دریایی مناسبی بخورید، ما به شما خرید انواع تن ماهی با برندهای تاپسی،پولک و..به مقدار 180 گرم پیشنهاد می دهیم.ماهی تن سرشار از پروتئین، اسیدهای چرب امگا۳ و ویتامین‌های گروه ب است. ازاین‌رو انتخاب غذایی سالمی به‌نظر می‌رسد. علتش هم به تغذیه این گروه از ماهی‌ها برمی‌گردد. تن‌ماهیان از ماهی‌های کوچک‌تر آلوده به جیوه تغذیه می‌کنند و این جیوه به‌مرور در بدن‌شان انباشته می‌شود.به‌طورکلی مصرف کنسرو تن ماهی بیش از یکی، دو بار در هفته توصیه نمی‌شود.و برای خرید و فروش انواع کنسرو تن ماهی با طعم های متفاوت فقط کافیست برای ما فرم پرکنید و یا با یک تماس لیست محصولات ما را و قیمت های ما را ببینید و با خیال راحت اقدام به خرید کنید.

فروش تن ماهی با کیفیت

 

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *