مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز تن ماهی 150 گرمی در بازار

قیمت روز تن ماهی 150 گرمی در بازار

کمک به بهبود قوه بینایی با تن ماهی

مصرف ماهی قزل آلا باعث افزایش خون رسانی به چشم شده و  سلول های بینایی و شبکیه را تقویت میکند.  «رتینوپاتی دیابتی» که یکی از بیماری های شایع در افراد دیابتی است به دلیل کاهش تامین خون برای شبکه چشم بوجود می آید. مصرف مداوم ماهی حدود 48 درصد این بیماری را کاهش می دهد. بسیاری از مشکلاتی که برای چشم بوجود می آید با وجود تجمع انواع توکسین ها است مصرف ماهی به شدت باعث کاهش قابل توجه این سموم می شد. خشکی چشم یکی دیگر از مشکلات چشمی شایع با توجه به افزایش تکنولوژی است.مصرف ماهی از خشکی چشم به شدت کم کرده ومانع آن می­شود.از آنجایی که ویتامینA به عنوان یکی از ویتامین‌های لازم در تقویت چشم از اهمیت بسزایی برخوردار است آن را در هویج بیشتر از دیگر مواد غذایی می‌توان یافت. بررسی‌ها نشان داده است که میزان ویتامینA موجود در یک هویج متوسط ۲ برابر مقدار توصیه شده در روز است. پس مصرف این سبزی برای تقویت چشم بسیار موثر است. البته مواد غذایی زیاد دیگری نیز وجود دارند که حاوی مقدار زیاد ویتامین A و دیگر مواد لازم برای سلامت چشم هستند.مصرف امگا سه در بزرگسالان تا حد زیادی از بروز بیماری‌های چشمی همانند دزنراسیون ماکولا یا سندرم خشکی چشم پیشگیری می‌کند. این اسیدهای چرب، رطوبت و چربی لازم برای چشم را تامین کرده و از میزان خطر فشار بالای چشم و آب‌سیاه جلوگیری می‌کنند.

قیمت روز تن ماهی 150 گرمی در بازار

وجود مقادیر زیادی هیستیدین در تن ماهی

کنسرو تن ماهی یکی از غذاهای مناسب ومطلوبی است که با توجه به تاکید روزافزون متخصصین تغذیه در خصوص مصرف ماهی در حال حاضر بخشی از سبد غذایی خانوارها را تشکیل می دهد بنابراین سلامت وکیفیت این محصول ازاهمیت ویژه ای برخورداراست. هیستامین بعنوان یکی از ترکیبات شیمیایی اگر بیش ازحدمجاز 100ppm در تن ماهی وجود داشته باشد می تواند سبب بروز مسمومیت گردیده وخطرات مستقیمی را برای مصرف کنندهایجاد نماید . هیستامین یکی از آمین های بیوژن است که در اثر دکربوکسلاسیون اسید آمینه هیستیدین توسط گونه هایی از باکتریهای آنتروباکتریاسه پروتئوس، کلستریدیوم ولاکتوباسیلوس تولید می شود. ازعلائم رایج مسمومیت با هیستامین جوش زدن ،سرخ شدن ،عرق کردن ،تهوع ،استفراغ ،اسهال ودردهای شکمی می باشد.دراین مطالعه 30 نمونه کنسرو ماهی تن با نام های تجاری متفاوت از سطح عرضه نمونه برداری وآنالیزگردید. آزمون به روش تست سریع اندازه گیری هیستامین با استفاده از کیت Enzyme immunoassay for the quantitative analysis of histamine ، ساخت شرکت r-biopharm Art.No.:R1601 توسط دستگاه ELISA انجام گرفت. یافته ها نشان می دهد که میزان آلودگی هیستامین در 5 درصد ازنمونه ها بیشتر از حد مجاز می باشد .با توجه به رعایت بهداشت در کلیه مراحل صید ،نگهداری وتولید در میزان هیستامین تن ماهی موثر میباشدو مراحل حرارتی حین تولید درکاهش سم هیستامین تاثیری ندارد، بنابراین بهترین روش پیشگیری، جلوگیری از تشکیل هیستامین از مرحله صید تا بسته بندی میباشد. لذا به نظر میرسد بررسی کنسروهای تن ماهی از نظر میزان هیستامین باید دراولویت برنامه ریزی های کشوری قرار گیرد تامنجربه ارتقاء کیفیت محصول وتامین سلامت مصرف کننتدگان گردد.

قیمت روز تن ماهی 150 گرمی در بازار

مرکز فروش تن ماهی 150گرمی اعلا

همه می دانیم که تن ماهی امروز در برندهای مختلف و با نام های تجاری مختلف در بازار ایران وجود دارد و این زیاد شدن برندها برای شرکت آوین کنسرو که انواع برندهای بازار را تولید می کند بسیار خوب است چون تا زمانی که رقابت نباشد کیفیت محصولات بالا نمی رود.شرکت آوین کنسرو انواع تن ماهی را با ماهی های هوور و گیدر در بسته بندی زیبا و در قوطی های ایزی اپن و در وزن های 100،120،150و180گرمی روانه بازار کرده است که امروز کنسرو تن ماهی 150گرمی فروش فراوانی داشته است برای ثبت سفارش و خرید تن ماهی 150گرمی همین حالا باما تماس بگیرید.تا برندهای اورگانا،گراتیس،درج،سیحون،کیمبال،شونتون،تاپسی و……را با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

قیمت روز تن ماهی 150 گرمی در بازار
Payam Gooyan Ava Pars
زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.