مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کننده تن ماهی شیوه به صورت عمده

توزیع کننده تن ماهی شیوه به صورت عمده

خاصیت تن ماهی برای زنان باردار چیست؟

دوران بارداری دوران خاص و ویژه ایست و زنان باردار باید مراقب سلامت خود و جنینشان باشند. از آن جایی که تغذیه و رژیم غذایی صحیح یکی از نمودهای مراقبت است، زنان باردار باید به این نکته توجه کنند و مواد غذایی مضر را از رژیم غذایی خود حذف کنند و یا به حداقل برسانند. مصرف تن ماهی در دوران بارداری، یکی از چالش هایی است که فکر زنان باردار را به خود مشغول می کند.بله، مصرف ماهی تن به میزان محدود در دوران بارداری امن و بی خطر است. ماهی تن میزان کمی جیوه دارد و مصرف آن در دوران بارداری مجاز است. مصرف بیش از حد ماهی تن می تواند منجر به مسمومیت شود.ماهی های تن از جمله مواد غذیی سرشار از اُمگا ۳ و نیز دارای مواد مغذی مفید می باشند که تاثیر زیادی در سلامتی انسان دارند، اما به دلیل جیوه موجود در برخی از ماهی ها، مصرف بیش از حد آن ها و نیز تن ماهی در بارداری مجاز نبوده و ممکن است با خطراتی برای جنین همراه باشد.اغلب غذا های دریایی سرشار از پروتئین، آهن، روی و مواد مغذی مهم بوده و در نتیجه مصرف آن برای رشد و نمو کودک بسیار مهم می باشد، ضمن اینکه امگا ۳ موجود در بسیاری از ماهی ها در رشد مغز کودک تاثیر زیادی دارد. ماهی های تن یکی از این نوع غذا های رشار از اُمگا ۳ می باشد که بسیاری از خانم های باردار در طی دوران حاملگی خود، هوس خوردن آن را دارند ولی باید به مقدار لازم مصرف کنند و خوردن بیش از حد آن ضرر دارد.

توزیع کننده تن ماهی شیوه به صورت عمده

تن ماهی و کمک به سندرم خشکی چشم

اسیدهای چرب امگا ۳ برای رشد و نمو بدن بسیار ضروری هستند. اسید دوکوزاهگزائنوئیک (DHA) یکی از انواع اسید چرب امگا ۳ است که بسیار اهمیت دارد، چون در سلول‌های در حال رشد مغز و چشم جمع می‌شود. به همین دلیل، اغلب توصیه می‌شود مادران باردار و شیرده به مقدار کافی اسیدهای چرب امگا ۳ مصرف کنند.بیماری‌ای به نام تباهی لکه‌ی زرد وجود دارد که منجر به اختلال بینایی و نابینایی می‌شود، و اکثرا افراد سالمند را تهدید می‌کند. اما شواهدی وجود دارند که نشان می‌دهند ماهی و اسیدهای چرب امگا ۳ می‌توانند از این بیمای پیشگیری کنند.در مطالعه‌ای نشان داده شد مصرف منظم ماهی خطر ابتلا به تباهی لکه‌ی زرد را در زنان تا ۴۲ درصد کاهش می‌دهد.مطالعه‌ی دیگری نشان داد که خوردن ماهی‌های چرب یک بار در هفته خطر ابتلا به نوعی تباهی لکه زرد را تا ۵۳ درصد کاهش می‌دهد.خلاصه اینکه، خطر ابتلا به تباهی لکه‌ی زرد که علت اصلیِ اختلال بینایی و نابینایی است، در افرادی که بیشتر ماهی می‌خورند، بسیار کاهش می‌یابد.

توزیع کننده تن ماهی شیوه به صورت عمده

واحد فروش تن ماهی شیوه از بهترین تولید کننده

تن ماهی امروز پرطرفدار ترین غذای ایرانی است که به دلیل مشغله زیاد خانواده ها در سبد غذایی خانواده ها جا دارد و امروز همه افراد از آن به عنوان یک غذای کامل نام می برند و شرکت آوین کنسرو با تولید تن ماهی شیوه در کارخانه و ارسال آن به نمایندگی های معتبر ما در سراسر ایران و مراکز پخش ما توانسته کسب و کار مواد غذایی به خصوص تن ماهی را رشد دهد و برای ثبت سفارش و خرید تن ماهی شیوه از درب کارخانه و تولید کننده اصلی فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

توزیع کننده تن ماهی شیوه به صورت عمده

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.