مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش کنسرو ماهی جنوب

سفارش کنسرو ماهی جنوب
آنچه در این مقاله می خوانید…

کارخانه تن ماهی

تن ماهی جنوب عمده

سفارش کنسرو ماهی جنوب

در تولید کنسرو ماهی از ماهی های بسیار فراوان از جمله ماهی هوور استفاده می شود. در واقع کنسرو ماهی،محصول فرآوری شده و آماده است که از بهترین ماهیان در آن استفاده شده که گوشت صورتی یا قرمز تیره دارد و خواص آن برای بدن بسیار فراوان می باشد. سه نکته مهمی که درباره کنسرو ماهی هوور وجود دارد باید بدانید تا با آگاهی بیشتر آن را در سبد خرید خود جای دهید.

  • توجه داشته باشید کنسرو ماهی که خریداری می کنید باید فاقد هر نوع ماده غیر گوشتی مانند فلس و استخوان باشد و گوشت رنگ طبیعی داشته و فاقد بوی مطبوع و عاری از هرگونه فساد باشد. همچنین قوطی آن بدون ضرب دیدگی یا باد کردگی بوده و روی گوشت هیچ نوع لکه یا تیرگی مشاهده نشود.
  • کنسرو ماهی هوور سرشار از مواد مغذی همچون اسید آمینه چرب غیر اشباع همچون امگا ۳ و ۶ بوده که برای بدن مفید است و مانع افزایش کلسترول خون و کاهش تری گلیسیرید های مضر در بدن شده و از طرفی از انعقاد و لخته شدن خون جلوگیری کرده و در نتیجه باعث کاهش ابتلا به سکته قلبی و مغزی می شود. مصرف این تن ماهی به دلیل دارا بودن امگا ۳ فراوان به همه افراد توصیه می شود زیرا باعث افزایش عملکرد حافظه و مغز می گردد. توجه داشته باشید.
  • مایعی که گوشت را می‌ پوشاند، آب نمک یا روغن است. روغنی که در داخل این کنسرو ها استفاده می شود باید روغن زیتون، آفتابگردان، سویا یا سایر روغن های طبیعی باشد. توجه کنید، استفاده از روغن های نباتی جامد ممنوع است.

سفارش کنسرو ماهی جنوب

کنسرو ماهی این روزها بازار فروش بسیار خوبی را دارند و با قیمت ها و کیفیت های مختلف به فروش می رسند.برای سفارش کنسرو ماهی درجه یک و اعلا می توانید با ما ارتباط بگیرید و انواع برندهای کنسرو ماهی را از مجموعه آوین کنسرو خریداری کنید.

کارخانه تن ماهی

سفارش کنسرو ماهی جنوب

تن ماهی با توجه به فروش بسیار خوبی که دارد و بازار فروشی که دارد این روزها مورد اهمیتی بسیاری قرار گرفته است.کارخانه های تن ماهی با هم رقابت دارند و تلاش می کنند تا بهترین و مرغوب ترین تن ماهی ها را با بهترین مواد اولیه تولید کنند و روانه بازارهای داخلی و خارجی کنند.برای خرید عمده تن ماهی از کارخانه های فروش تن ماهی می توانید همین حالا با ما ارتباط بگیرید و از مجموعه آوین کنسرو درجه یک ترین تن ماهی ها را خریداری کنید.

تن ماهی جنوب عمده

سفارش کنسرو ماهی جنوب

جنوب کشور قطب تولید عمده انواع تن ماهی صادراتی است و مشتری های بسیار زیادی در این بازار به دنبال تولیدات اعلا و درجه یک هستند.برای خرید عمده انواع تن ماهی از جنوب کشور باید به کارخانه های ما در بوشهر٬چابهار و بندرعباس مراجعه کنید و عمده تولیدات با کیفیت با مواد اولیه درجه یک را از مجموعه ما خریداری کنید و از خریدتان لذت ببرید.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *