مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش کنسرو مرغ درج بدون واسطه

شرکت پخش کنسرو مرغ درج بدون واسطه

جلوگیری از لخته شدن خون با کنسرو مرغ

کنسرو مرغ منبع خیلی خوب پروتئین است و 120 گرم آن حدود 70 درصد نیاز پروتئین بدن را برآورده می ‏سازد.همان‏ طور که می ‏دانید بدن ما انسان ‏ها از پروتئین تشکیل شده است و پروتئین ها از واحدهای ساختمانی به نام اسید آمینه. ما اسید آمینه ‏های لازم برای ساخت پروتئین‏ های بد‏ن‏ مان را از منابع حیوانی و گیاهی آن دریافت می‏ کنیم و با آنها، پروتئین‏ مورد نیاز بدن ‏مان را بازسازی می ‏کنیم.B6 علاوه بر شرکت در متابولیسم انرژی که در قسمت بالا توضیح داده شد، در ساخت مولکول ‏های فعال زیادی نیز نقش دارد. وقتی سطح B6 سلول‏ ها کافی نباشد، توانایی گروه‏ های متیل نیز کاهش می‏ یابد. یکی از نتایج فقدان گروه متیل این است که مولکول ‏هایی که باید به طور طبیعی به مولکول ‏های دیگری تبدیل شوند، نه تنها تغییر نمی ‏کنند، بلکه روی هم انباشته می‏ شوند. یکی از این مولکول‏ها هموسیستئین است که اگر سطح آن در رگ‏ های خونی افزایش ‏یابد، موجب آسیب به دیواره ‏ی رگ‏ ها می ‏شود.

شرکت پخش کنسرو مرغ درج بدون واسطه

نحوه استفاده کردن از کنسرو مرغ درج

با مرغ غذاهای زیاد و متنوعی را می ‏توان تهیه کرد که من چند نمونه از آن ها را برای ‏تان ذکر می ‏کنم و طرز تهیه ‏شان در همین سایت و در بخش “آشپزی اینترنتی” موجود است:مرغ پارمچان ، مرغ انگشتی با سس عسل ، مرغ ترش و شیرین ، مرغ مغزدار شکم‏ پر ، ته چین مرغ ، خوراک مرغ و آویشن ، شنیسل مرغ ، بریانی مرغ با ماست ، دلمه مرغ ، مرغ کنتاکی ، خوراک مرغ و کرفس ، کتلت مرغ ، خورش مرغ ترش ، کروکت مرغ ، پته مرغ ، کوفته مرغ ، آبگوشت مرغ ، سالاد مرغ و فلفل و خیلی غذاهای دیگر.که امروز همانطور که همه میدانیم کنسرو مرغ درج یک کنسرو مرغ اعلا و با کیفیت است که در سر سفره ها جای گوشت را گرفته و این کنسرو خوشمزه با مواد فوق العاده عالی طبخ داده شده و بسته بندی شده است.

شرکت پخش کنسرو مرغ درج بدون واسطه

فروش کنسرو مرغ درج به صورت جزیی

تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیماتی است که فرا روی مدیران قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد. نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما با همه این شرایط اغلب شرکتها به کانال‌های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیانباری برای آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسیاری از شرکتها با استفاده از سیستم های توزیع خلاق، به مزیت رقابتی دست یافته اند.شرکت آوین کنسرو با تولید کنسرو مرغ درج و ارسال آن به سراسر مراکز فروش کنسرو مرغ درج در ایران این محصول را به صورت عمده و خرده به فروش می رساند.

شرکت پخش کنسرو مرغ درج بدون واسطه

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.