مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش صدف خوراکی دوکفه ای تازه

خرید و فروش صدف خوراکی دوکفه ای تازه

خوردن صدف خوراکی و کاهش وزن

غذاهای دریایی مانند صدف می توانند برای کاهش وزن شگفت انگیز باشند. صدف ها دارای کالری و چربی کم هستند، اما پروتئین بالایی دارند. افرادی که تمایل به کم کردن وزن دارند، می توانند صدف را در برنامه غذاییشان بگنجانند و از تمام مواد مغذی آن، بدون افزایش مصرف چربی استفاده کنند.در واقع، میزان کالری موجود در صدف خوراکی معادل نصف کالری موجود در یک وعده مرغ است بنابراین، مصرف صدف خوراکی در رژیم غذایی، بدون نیاز به هیچ فعالیت اضافه، به افزایش سوخت و ساز و بهبود کاهش وزن کمک می کند.صدف‌های خوراکی، نسبت به حجمی که دارند، یک غذایی عالی محسوب می‌شوند. این بدان معناست که افراد دارای رژیم لاغری، می‌توانند با خوردن صدف مواد مغذی مورد نیاز  بدن خود را تامین کنند و در عین حال کالری زیادی نیز مصرف نکرده باشند. در مقایسه با یک تکه مرغ با حجم مشابه، صدف‌ها تقریبا نصف مرغ کالری دارند، توجه داشته باشید که سینه مرغ به عنوان یک غذای کم کالری و پرپروتئین شناخته می‌شود. صدف‌ها در این زمینه بسیار بهتر هستند، اما باید توجه داشت که آن‌ها محتوای بالایی از سدیم دارند، بنابراین برای کسانی که در حال حاضر از چاقی رنج می‌برندف صدف ممکن است مشکل را تشدید کند.

خرید و فروش صدف خوراکی دوکفه ای تازه

خرید اینترنتی صدف خوراکی دوکفه ای

  • جلوگیری از آلودگی
  • جلوگیری از هزینه کرد اضافی
  • مقایسه چند کالا با یکدیگر و در نهایت انتخاب
  • مقایسه چند قیمت از یک کالا در فروشگاه های اینترنتی دیگر
  • خرید با استفاده از بن تخفیف فروشگاه اینترنتی بر اساس مناسبت ها
  • امکان گرفتن تخفیف های بیشتر در خرید های بالا
  • گذاشتن کمترین زمان خرید در یک فروشگاه اینترنتی نسبت به خرید از مغازه دار
  • پرداخت وجه جنس خریداری شده توسط کارت بانکی با امنیت بالا
  • امکان استفاده از خدمات مرجوعی کالا خریداری شده در صورت معیوب بودن

شما می توانید در کمترین زمان قیمت صدف خوراکی دوکفه ای را در چندین فروشگاه اینترنتی با هم مقایسه کنید تا بتوانید با کمترین هزینه آن را تهیه کنید.

خرید و فروش صدف خوراکی دوکفه ای تازه

قیمت صدف دو کفه ای صید رور

امروز به دلیل وجود دریاهای زیاد در جنوب ایران صید محصولات دریایی از جمله صدف دوکفه ای یا کالنگ،خرچنگ و میگو صید روزانه دریا هستند که طرفداران زیادی را دارند.یکی از شرکت های تولیدی انواع کنسرو که امروز پیش رو در صید انواع محصولات دریایی در ایران است و امروز تمام رستوران های دریایی و مردم عمده مشتریان آن هستند شرکت آوین کنسرو است که محصولات دریایی تازه را با بالاترین کیفیت و صید روز دریا با صیادان ماهر و با قیمت مناسب به دست شما مصرف کننده عزیز می رساند.برای ثبت سفارش انواع محصولات دریایی فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

خرید و فروش صدف خوراکی دوکفه ای تازه

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.