مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ارزان کنسرو قورمه سبزی سیحون

فروش ارزان کنسرو قورمه سبزی سیحون

قیمت کنسرو قورمه سبزی سیحون در بازار ایران،خرید کنسرو قورمه سبزی اعلا در فروشگاه اینترنتی ما،فروش اینترنتی کنسرو قورمه سبزی در بازارهای داخلی و خارجی.

فروش ارزان کنسرو قورمه سبزی سیحون

کنسرو قورمه سبزی سیحون

به نظر من این دیگر سوال ندارد که آیا شما قورمه سبزی را دوست دارید؟ خب جواب معلوم است، اصلا مگر کسی در جهان پیدا می شود که قورمه سبزی را دوست نداشته باشد؟! که البته اگر هم باشد، با کمال احترام کمی در انتخاب غذاهای مورد علاقه اش بی سلیقگی کرده است! قورمه سبزی، این خورشت بسیار خوشمزه ی ایرانی، یکی از شناخته شده ترین غذاهای اصیل ایرانی است که در دنیا نیز شهرت بسیاری کسب کرده است.  فاصله شما تا غذای مورد علاقه‌تان (قورمه‌سبزي، قيمه، خوراك و هر چه فكر كنيد) تنها به اندازه نزدیک‌ترین سوپرمارکت نزدیک منزل، خرید و گرم کردن غذاهای آماده خوردن است؛ حتی لازم نیست به فکر دم کردن چلو باشید؛ در فروشگاه‌ها پلوی دم‌کشیده هم پیدا می‌شود!کنسروها به لحاظ بسته‌بندی به چند دسته تقسیم می‌شوند که بعضی از آنها مانند ماهی تن بسته‌بندی فلزی دارند و برخی دیگر مانند همین خورش‌ها و پلوها، بعد از گذراندن حرارت 120 درجه سانتی‌گراد و از بین رفتن میکروب‌های مضر و بیماری‌زای داخل‌شان در ظروفی موسوم به آلومینیوم استرال بسته‌بندی می‌شوند و برای مواقعی که افراد از منزل دور هستند، مثلا مسافرت، کوهنوردی و… بعد از گرم کردن طبق دستور العمل درج شده روی بسته‌بندی، قابل مصرف هستند.قورمه‌سبزی از نامی‌ترین و مردم‌ پسندترین خورش‌های اصیل ایرانی و یکی از خوراک‌های ملی ایران است که از سبزی قورمه، گوشت قرمز، لیموی عمانی و لوبیا قرمز یا لوبیا چیتی آماده می‌شود. قورمه‌سبزی از معدود غذاهایی است که در همه جای ایران رواج داشته و محبوبیت زیادی در میان مردم ایران دارد و در بین غذاهای ایرانی از ویژگی‌های منحصربه ‌فردی برخوردار است . در بین انواع خوراك‌ها شاید كمتر غذایی باشد كه مانند قورمه‌سبزی مجموعه‌ای كامل از تمام مواد مورد نیاز بدن را داشته باشد.

 

فروش ارزان کنسرو قورمه سبزی سیحون

خواص قورمه سبزی

  • یکی از ادویه هایی که در قورمه سبزی استفاده میشود زردچوبه است .رنگ دانه های زردی که در زردچوبه وجود دارد کورکومین نامیده میشود  و این ماده خواص ضد التهابی دارد . علاوه بر زرد چوبه سبزی جعفری که جز مواد اصلی قورمه سبزی است نیز دارای خاصیت ضد التهابی است .پس این خورش برای افراد مبتلا به بیماری های التهابی مانند آرتروز بسیار مفید است و باعث کاهش درد مفاصل میشود.
  • قورمه سبزی اشتهای شما را افزایش میدهد .البته نه تنها به خاطر طعم و مزه ی فوق العاده ایی که دارد بلکه به دلیل طعم و عطری که زردچوبه به آن میدهد و این ادویه دارای مواد خاصی است که باعث افزایش اشتها میشود و همچنین از بیماری دیابت نیز جلوگیری میکند .پس این غذا برای کسانی که میخواهند وزن اضاف کنند بسیار مفید است.
  • سبزی جعفری همچنین حاوی فولیک اسید است که این ماده برای قلب مانند یک داروی مقوی و توانبخش عمل میکند و باعث میشود قلب با انقباض های مناسب و خوب به طور موثر و متناوب خون را پمپاژ کند و در نتیجه یک فشار خون طبیعی و  نرمال به دست آید.
  • قورمه سبزی منبعی از ویتامین A میباشد که این ویتامین در سبزی جعفری  و تره یافت میشود .ویتامین A چشم را سالم نگه میدارد و باعث بهبود بینایی میشود و از نابینایی یا کم بینایی چشم جلوگیری میکند
  • لیمو خشک موجود در قورمه سبزی که در بسیاری از خورش های دیگر نیز استفاده میشود باعث کاهش فشار خون میشود . لیمو در شهر های استان فارس مانند جهرم و اطراف آن و در میناب تولید میشود و مزه ی ترش آن به خوشمزه شدن غذا نیز کمک میکند . و چون دارای ویتامین C میباشد باعث کاهش فشار خون و حتی چربی خون میشود .قبل از مصرف آن در داخل خورش حتما باید دانه های آن را جدا کنید زیرا غذای شما را تلخ میکند.

فروش ارزان کنسرو قورمه سبزی سیحون

انواع خورشت های ایرانی همچون قورمه سبزی

خورش یا خورشت در آشپزی ما ایرانی ها دارای اهمیت فراوانی می باشد. این نوع از غذا و زیر شاخه هایش بیشتر به همراه پلو مورد استفاده قرار می گیرند. خورش های ایرانی همانند انواع پلوها از خوراکی های غذاهای روزانه، میهمانی ها و مراسم رسمی ایرانیان به شمار می آید و مواد تشکیل دهنده ی آنان بیشتر شامل: گوشت، انواع سبزی های خشک و تازه، انواع حبوبات مثل؛ عدس و لوبیا است. انواع خورش های ایرانی عبارتند از: خورش قرمه سبزی، خورش قیمه، خورش فسنجان، خورش کرفس، خورش مرغ، خورش بامیه یا خورش بادمجان، خورش کنگر، خورش بادام کرمانشاهی.

فروش ارزان کنسرو قورمه سبزی سیحون

 

فروش ارزان کنسرو قورمه سبزی سیحون

امروز افتخار این را داریم که یکی از بهترین برندهای کنسرو در بازار ایران یعنی کنسروجات سیحون را برای مصرف شما عزیزان وارد بازار کرده ایم.کنسروجات سیحون به خصوص کنسرو قورمه سبزی آن که یکی از با کیفیت ترین . پرفروش ترین کنسروهای موجود در بازار می باشد را با قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم افتخار فروشگاه اینترنتی ما امروز جلب رضایت شما مشتریان وفادار است که محصولات ما را استفاده می کنید و رضایت کامل دارید لطفا برای ثبت سفارش و اطلاع از لیست قیمت ها با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و با خرید کردن از ما از مزایای فروشگاه ما لذت ببرید.

فروش ارزان کنسرو قورمه سبزی سیحون

 

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.