مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده تن ماهی مستقیم از کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید…

قیمت عمده تن ماهی

فروشنده عمده تن ماهی

خرید عمده تن ماهی مستقیم از کارخانه

ماهی یکی از مواد غذایی است که خوردن آن در برنامه هفتگی بسیار مفید و ضروری است. بسیاری از مردم به علت نداشتن وقت كافى يا دردسر هاى درست کردن ماهی تازه از کنسرو ماهی استفاده مى كنند. که ماندگاری بالاتری نسبت به ماهى دارد و از لحاظ كيفيتى بسيار نزديك به ماهى تازه است.يك كنسرو ماهى درجه يك معمولا فاقد مواد افزودني است، کنسرو ماهی در شرایط عادی مواد نگهدارنده و افزودنی خاصى ندارد و با توجه به سليقه مردم برخی افزودنی های مجاز مانند سبزی ها و ادویه جات یا سس يا روغن زيتون و…. به كنسرو ماهی اضافه می شود و هيچ نگهدارنده شیمیایی در روند کنسرو کردن استفاده نمی شود.گوشت کنسرو ماهی ممتاز معمولا رنگ روشنى دارد و بافت گوشت پس از فرايند توليد بسيار نرم و لطيف مى باشد. كيفيت مطلوب محصولات ايرانى سبب شده تا استقبال خوبى از محصول در ايران و خارج از ايران بشود و كارخانجات ايرانى هر ساله صادرات خوبى در ضمينه اين محصول دارند.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با قیمت عمده تن ماهی و فروشنده عمده تن ماهی بیشتر آشنا کنیم.

خرید عمده تن ماهی مستقیم از کارخانه

این روزها ایران قطب تولید عمده انواع تن ماهی درجهع یک و اعلا در بازار می باشد و ما هر روز شاهد تولیدات مرغوب و درجه یک بسیار زیادی در بازار هستیم.برای خرید عمده انواع تن ماهی از درب کارخانه می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت عمده تن ماهی

تن ماهی با توجه به کیفیت بالایی که در خط تولید دارد و مشتری های بسیار زیادی که دارد بازار فروش خوبی را پیدا کرده است.قیمت عمده انواع تن ماهی در بازار ایران با هم متفاوت هستند و قیمت عمده انواع تن ماهی بستگی به نوع مواد اولیه از جمله روغن٬ماهی و قوطی کنسرو دارد.

فروشنده عمده تن ماهی

بازار تن ماهی یکی از مرغوب ترین و بهترین بازارهای ایران است و این روزها فروش بسیار بالایی را دارد.فروشندگان انواع تن ماهی در بازار ایران عمدتا مراکز پخش٬کارخانه ها و نمایندگی های فروش تن ماهی هستند که انواع برندهای ارزان و گران قیمت را با کیفیت های مختلف راهی بازار می کنند.برای ثبت سفارش و خرید عمده تن ماهی ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی درب شفاف همین حالا با ما ارتباط بگیرید.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *