مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع تن ماهی ساده + قیمت

خرید انواع تن ماهی ساده + قیمت
همه می دانند که صنعت تن ماهی در ایران چه رشد خوب و عالی را در سال های اخیر داشته است و مشتری های بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است و این روزها جزو بهترین غذاهای آماده و پر فروش ترین آنها در بازار است.

خرید تن ماهی ساده

خرید انواع تن ماهی ساده + قیمت

همه می دانند که تن ماهی یکی از مواد غذایی است که می تواند بسیاری از نیازهای بدن را تامین کند و این روزها در بازار فروش های خوب و عالی را دارا می باشد. خرید تن ماهی عمدتا از طریق مراکز پخش و عرضه تن ماهی و همچنین از درب کارخانه برای خریداران امکان پذیر خواهد بود. تن ماهی ساده ۱۸۰ گرمی این روزها در بازار به نسبت تن ماهی های طعم دار هم مشتری های بیشتری را دارد و هم بازار فروش بالاتری را دارا می باشد. برای خرید عمده تن ماهی ساده فقط با ما تماس بگیرید.

  • بیشتر بخوانید: تن ماهی

خرید انواع تن ماهی ساده + قیمت

ماهی یکی از بهترین محصولات غذایی است که انواع مختلفی را دارا می باشد و تمامی انواع ماهی موجود در بازار که در تولید تن ماه استفاده می شوند دارای کیفیت های بالا و مزه ای بسیار عالی می باشند و فروش های خوب و مرغوبی را دارا می باشند. عمده تولیدات تن ماهی با ماهی هوور گیدر و زرده هستند که به نسبت بقیه ماهی ها بیشتر در تولید تن ماهی استفاده می شوند و فروش های بسیار خوبی را در بازار ایران و بازار کشورهای همسایه دارا می باشند.

همه چیز در رابطه با تن ماهی

خرید انواع تن ماهی ساده + قیمت

یکی از بهترین محصولات غذایی بازار ایران که این روزها جزو محصولات صادراتی و با کیفیت به شما می آید و توانسته جای بسیاری از غذاهای آماده را بگیرد تن ماهی است. تن ماهی در انواع مختلف و با طعم ها و کیفیت های متفاوت به بازار های سراسر کشور و بازارهای کشورهای همسایه عرضه می شود. انواع تن ماهی با ماهی های هوور٬گیدر و زرده و همچنین ساردین و مارلین به بازار عرضه می شوند و در انواع طعم های تن ماهی ساده٬شویدی٬دودی٬فلفلی٬رژیمی و در روغن زیتون عمدتا با دو وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرم با قوطی های درب کلیددار و درب شفاف به بازار عرضه می شوند و مشتری های بسیار زیادی را دارا می باشند.

انتخاب تن ماهی ساده

خرید انواع تن ماهی ساده + قیمت

این روزها همه در انتخاب بهترین تولیدات تن ماهی دغدغه دارند و همه می دانند که انواع تن ماهی ساده با کیفیت های مختلفی به بازار عرضه می شوند و مشتری های بیشماری را دارا می باشند. در انتخاب انواع تن ماهی این روزها استانداردها و اصول بسیار خاصی مورد توجه قرار گرفته است که می توان به نوع مواد اولیه٬نوع بسته بندی و کیفیت تولید محصول اشاره کرد که این روزها روی فروش و قیمت تمام شده بسیار تاثیرگذار هستند. برای انتخاب یک محصول و خرید آن حتما با کارشناس فروش ما مشورت کنید تا بتوانید بهترین و درجه یک ترین تولیدات روز را خریداری کنید.

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *