مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده صدف خوراکی در تهران

پخش عمده صدف خوراکی در تهران

تقویت قوای جنسی آقایان با صدف خوراکی

این غذاهای دریایی خوشمزه غنی از روی، یک ماده مغذی کلیدی برای بلوغ جنسی است. روی به بدن شما در تولید تستوسترون که یک هورمون مرتبط با میل جنسی است که به تقویت قوای جنسی کمک می کند. همچنین کمک می کند تا بدن هورمون های تیروئید لازم برای سوخت و ساز انرژی را تولید کنند.مطمئنا، شما نمی توانید نتایج فوری را فقط با خوردن چند عدد صدف از خود انتظار داشته باشید. اما صدف‌ها حاوی مواد مغذی حیاتی برای تقویت قوای جنسی هستند.معمولاً در مردانی که دچار ضعف جنسی هستند و از قوه جنسی بالایی برخوردار نیستند، انزال خیلی سریع اتفاق افتاده، نعوظ مناسبی ندارند، مدت زمان ارگاسم در آن ها کم است، توانایی انجام کامل رابطه را نداشته و ارضاء نمی شود که این عوامل می تواند به دلیل سطح تستوسترون پایین، سطح استقامت ضعیف، ناتوانی جنسی، اضطراب و پریشانی و ابتلا به برخی بیماری ها باشد.صدف به دلیل مقادیر بالای آمینو اسیدهایی که کمک کننده به ترشح هورمون های جنسی است و مقادیر زیاد روی که به تولید تستوسترون کمک بسیار می کند غذایی مشهور برای تقویت قوای جنسی شناخته می شود.صدف با وجود بافت لزج و لغزنده‌ای که دارد، شاید معروف‌ترین داروی مقوی غرایز جنسی باشد. این ماده‌ی خوراکی همچنین در میان بهترین منابع غذایی روی قرار می‌گیرد ماده‌ای که میل جنسی را افزایش می‌دهد. با این حال، نوع دیگری از غذاهای دریایی نیز می‌تواند به عنوان افزایش‌دهنده‌ی غرایز جنسی عمل کند. ماهی‌های روغنی  از جمله شاه ماهی و ماهی قزل‌آلای وحشی – حاوی مقدار زیادی از مواد مغذی ضروری هستند که برای توسعه‌ی سلامت قلب بسیار اهمیت دارند.بنابراین، غذاهای دریایی باید به رژیم غذایی روزانه‌تان اضافه شود تا بهترین برنامه‌ی غذایی را برای تقویت قوای جنسی داشته باشید، برنامه‌ای که می‌تواند به شما کمک کند میل جنسی و بنیه‌تان را سریعا و به طور طبیعی افزایش دهید! در واقع، غذاهای دریایی در میان بهترین غذاها برای بهبود رابطه‌ی جنسی قرار می‌گیرند و شما باید آن‌ها را به طور منظم مصرف کنید!

پخش عمده صدف خوراکی در تهران

سیستن ایمنی بدن با صدف خوراکی

این روز ها، کمبود مواد مغذی مناسب و مورد نیاز برای کارکرد بهینه ی بدن مسئله ای شایع در رژیم غذایی بسیاری از افراد است. در نتیجه این رژیم های غذایی ضعیف، سطوح انرژی و عملکرد را تحت تاثیر قرار می دهند.صدف می تواند به رفع خستگی مفرط کمک کند، زیرا به اندازه ی کافی و مناسب حاوی ویتامین ها و مواد معدنی است که می توانند باعث افزایش تولید انرژی در بدن شوند.اندام های بدن با استفاده ازعملکرد های مختلفی برای محافظت از بدن در برابر عوامل خارجی، با یکدیگر همکاری می کنند. با وجود این، بدن برای مبارزه با چنین عواملی نیازمند کمک است. با مصرف صدف می توانید به مبارزه با آنها به بدن خود کمک کنید.صدف همچنین یک منبع عالی از آنتی اکسیدان ها است. دستگاه ایمنی بدن جلوی عوامل بیماری زا و سلول های بیگانه را می گیرد تا نتوانند به بدن آسیب برسانند. بیش تر ویتامین ها در این کار به بدن کمک می کنند.ویتامین آ ، ویتامین ث و روی با بهبود توانایی دستگاه ایمنی بدن، پیش از آن که عوامل خارجی شروع به تکثیر کنند و بر سلول های سالم تاثیر مخرب بگذارند، آن ها را محاصره و نابود می کنند.

پخش عمده صدف خوراکی در تهران

فروش صدف خوراکی تازه

شرکت آوین کنسرو علاوه بر تولید انواع کنسروجات گوشتی و غیرگوشتی امروز انواع غذاهای دریایی را با حرفه ای ترین تیم ماهیگیری خود صید می کند و تازه و به صورت روزانه به تمام ایران ارسال می کند.و تمام افرادی که غذای دریایی می خورند از خواص فوق العاده آن اطلاع دارند و این امروز باعث شده اوین صادر کننده غذاهای دریایی به کشور عراق باشیم تا آنها هم از خواص فوق العاده صدف تازه استفاده کنند.برای خرید روزانه و ثبت سفارش تماس بگیرید.

پخش عمده صدف خوراکی در تهران

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.