مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان قلیه ماهی رژيمي

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید قلیه ماهی رژيمي درجه یکقیمت نهایی قلیه ماهی رژيمي ممتاز

قلیه ماهی رژيمي یکی از غذاهای خوشمزه ایرانی است که مهد اصلی آن در جنوب کشور است. تولیدکنندگان قلیه ماهی رژیمی، با بهره گیری از بهترین مواد غذایی سالم و رژیمی این غذا را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. تولیدکنندگان قلیه ماهی رژیمی معمولا این محصول را به صورت کنسرو شده به فروش می رسانند تا در هنگام حمل و نقل و نگهداری از این محصول، عمر مفید آن بیشتر شده و محصول به تازه ترین شکل ممکن به دست مصرف کنندگان برسد. 

تولید کنندگان قلیه ماهی رژيمي

نحوه تولید قلیه ماهی رژيمي درجه یک

نحوه تولید قلیه ماهی رژيمي درجه یک برای تهیه خورشت قلیه ماهی رژیمی درجه یک به مقدار ۵۰۰ گرم ماهی نیاز داریم. ابتدا مقداری تمرهندی را داخل آب جوش ریخته و قرار میدهیم تا کاملا از پوسته و گوشته و هسته آن از یکدیگر جدا شود و سپس آن را کاملاً صاف می‌کنیم. تمرهندی چاشنی اصلی مورد استفاده در تولید این محصول است، پس باید به اندازه نصف میزان استفاده از ماهی تمرهندی استفاده کنیم.

از آنجایی که در تولید قلیه ماهی رژیمی نباید از روغن استفاده نمود به همین دلیل بهتر است روغن زیتون را جایگزین آن کرده و یا به صورت کلی روغن را حذف کنید. در مرحله اول پخت قلیه ماهی باید پیاز را داخل مقدار کمی روغن زیتون تفت داده و زردچوبه و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید. سپس داخل ماهیتابه دیگری شنبلیله و گشنیز را می ریزیم و اجازه می دهیم تا آب اضافی آن خارج شود و سپس سبزی را به پیاز شده اضافه کرده و تمر هندی را که از قبل کاملا صاف کرده‌ایم، درون مخلوط سبزی و پیاز داغ می ریزیم وقتی خورشت جوش آمد، در آن را می بندیم. 

ماهی را داخل ماهیتابه دیگری با حرارت ملایم قرار می دهیم تا درون آب خود بپزد و یا می توانید ماهی را بدون استفاده از روغن درون فر قرار دهید و بعد از اینکه کاملاً پخته شد آن را به خورشت اضافه میکنیم و حدود یک ساعت زمان لازم است تا قلیه ماهی رژیمی کاملاً بپزد. 

قیمت نهایی قلیه ماهی رژيمي ممتاز

قیمت نهایی قلیه ماهی رژيمي ممتاز خرید قلیه ماهی با قیمت های بسیار متفاوتی امکان پذیر است و قیمت نهایی این محصول به موارد بسیار متعددی بستگی دارد، از جمله: 

  • قیمت ماهی: ماهی های استفاده شده در تولید قلیه ماهی ممکن است از انواع ماهی های شیر، حلوا سیاه، سنگسر و … باشد که هرکدام قیمت متفاوتی دارند. همچنین ممکن است تولید کنندگان ماهی را از فروش ویژه ماهی با قیمت پایین تر خریداری کنند که روی قیمت نهایی محصول تاثیر گذار خواهد بود. 
  • هزینه حمل و نقل: هزینه حمل و نقل روی قیمت قلیه ماهی محاسبه خواهد شد‌. برای مثال هزینه‌های حمل و نقل به شهرهای دور افتاده بیشتر می‌شود و قیمت نهایی این محصول برای ساکنان این مناطق بالاتر در می آید. 
زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *