مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تن ماهی درجه یک؛تن ماهی صادراتی

تن ماهی درجه یک؛تن ماهی صادراتی
یکی از بهترین غذاهای آماده بازار ایران که مشتریان و طرفداران بسیاری را دارد و هر روز هم بر تعداد مشتریان آن افزوده می شود و بازار فروش خوب و عالی را دارا می باشد تن ماهی درجه یک و با کیفیت عالی است.

تن ماهی درجه یک

تن ماهی درجه یک؛تن ماهی صادراتی

همه می دانند که این روزها غذاهای آماده موجود در بازار ایران طرفداران بسیاری را دارند و تمامی تولیدات و برندهای تن ماهی هم ارزش غذایی بالایی را دارند و هم مشتریان داخلی و خارجی بسیاری را دارا می باشند. تمامی تولیدات تن ماهی درجه یک و صادراتی بازار ایران عمدتا با مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه روز بازار تهیه و تولید می شوند و هر کدام در بازار مشتریان خاص خود را دارند و هر کدام از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشند.

مشخصات تن ماهی درجه یک

تن ماهی درجه یک؛تن ماهی صادراتی

عمده تولیدات و برندهای تولیدی تن ماهی درجه یک در بازار ایران با ماهی های هوور٬گیدر٬زرده و مارلین تهیه و تولید می شوند و هر کدام دارای ارزش غذایی مختلف و بازار فروش متفاوتی هستند. اگر به دنبال خرید عمده تن ماهی درجه یک و صادراتی با کیفیت های عالی هستید عمده برندهای تولیدی مجموعه آوین کنسرو با قوطی های درب شفاف و درب کلیددار با دو وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرم بهترین تولیدات روز بازار ایران هستند که مشتریان بسیاری را دارند.

خرید تن ماهی درجه یک

تن ماهی درجه یک؛تن ماهی صادراتی

بسیاری در بازارهای داخلی و خارجی به دنبال خرید عمده انواع کنسرو تن ماهی با کیفیت های بالا و صادراتی هستند. این روزها عمده تولیداتی را که در مجموعه آوین کنسرو می بینید دارای ارزش غذایی بالا و فروش های خوب و عالی در بازار هستند. عمده تولیدات تن ماهی از طریق اینترنت و هم از طریق بازار بزرگ تهران فروش های خوب و عالی را دارا می باشد. برای خرید عمده انواع تن ماهی می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید.

قیمت تن ماهی درجه یک + خرید و فروش

تن ماهی درجه یک؛تن ماهی صادراتی

عمده برندها و تولیدات تن ماهی درجه یک بازار ایران مشتریان خاص بسیاری را دارند و این روزها قیمت های مختلف و کیفیت های متفاوتی را دارا می باشند. قیمت انواع تن ماهی در بازار بستگی به نوع ماهی ها و نوع روغن و بازار فروش تن ماهی بستگی دارد که روی قیمت تمام شده انواع تن ماهی بسیار تاثیرگذار هستند. برای اطلاع دقیق از قیمت انواع تولیدات و برندهای کنسرو تن ماهی صادراتی و درجه یا وزن ها و کیفیت های مختلف می توانید همین حالا با کارشناس فروش ما ارتباط بگیرید و پر فروش ترین و بهترین و مرغوب ترین تولیدات و برندها را از مجموعه آوین کنسرو خریداری کنید و از خریدتان لذت ببرید.

پاسخ به دو سوال در مورد تن ماهی درجه یک

  1. تن ماهی درجه یک بیشتر در کجا تولید می شود؟ عمده تولیدات تن ماهی درجه یک بیشتر در شمال و جنوب کشور تهیه و تولید می شوند.
  2. برندهای صادراتی تن ماهی درجه یک را نام ببرید؟ اورگانا٬گلکسی و تاپسی٬ارغوان٬درج٬ایلیکا٬مکنزی٬تحفه٬پولک و گلدن لوکس
زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *