مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ارزان تن ماهی پرفایده ناگیان

خرید ارزان تن ماهی پرفایده ناگیان

مصرف تن ماهی در زمان امتحانات دانش آموزان

ماهی از جمله غذا های مفید و پر خاصیتی است که بعد از ۱۱ ماهگی می توانید در برنامه غذایی کودکتان قرار دهید، البته برای بچه هایی که در خانواده خود، سابقه حساسیت نداشته باشند، می توان از هفت ماهگی این ماده غذایی را در اختیار آنها قرار داد. توجه داشته باشید که تن ماهی را در منزل 20 دقیقه گرم کرده تا بوی آن اشتهای کودک را زیاد کرده و نیز سلامت وی حفظ شود.تن ماهی سرشار از پروتئین، اسید های چرب و ویتامین های محلول در چربی بوده، بنابراین، یک منبع غذایی عالی برای کودک می باشد و مصرف یکبار در هفته آن برای کودکان در بهبود یادگیری و تقویت ذهن آنها تاثیر زیادی خواهد داشت. اما مصرف زیاد تن ماهی توسط کودک می تواند موجب ایجاد نگرانی های زیادی شود، به خصوص اینکه امروزه بسیاری از والدین ترجیح می دهند تا به جای طبخ کردن ماهی برای فرزندان خود، ساندویچ هایی با انواع تن ماهی را در اختیار کودکشان قرار دهند.

خرید ارزان تن ماهی پرفایده ناگیان

مقدار کلسترول موجود در تن ماهی ناگیان

برای افزایش سطح کلسترول خوب در خون، از ماهی پرچربی مانند هوور و گیدر که سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند باید استفاده شود. در یک مطالعه، افرادی که سطح کلسترول شان طبیعی بود به مقدار زیادی تن ماهی را به مدت 40 روز هنگام نهار و شام مصرف کردند. به این ترتیب سطح کلسترول خوب آنها به مقدار قابل توجهی بالا رفت. در ماهی های پرچرب، عاملی وجود دارد که به سرعت بر روی کلسترول و بیماری های قلبی عروقی تأثیر می گذارد.به گفته پزشکان تغذیه هر 85 گرم کنسرو ماهی تن در آب حاوی 15 گرم پروتئین، کمتر از 1 گرم چربی و تنها 31 میلی گرم کلسترول، مقدار قابل توجهی آهن، ویتامین B12، نیاسین، و ویتامین B6 است. این غذای خوشمزه فاقد هرگونه روغن هیدروژنه و چربی ترانس است و مقدار کمی چربی و کلسترول دارد، که این ویژگی باعث می‌شود یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی باشد که نگران بالا رفتن کلسترول خون‌شان هستند. ماهی تن معمولا در روغن‌های گیاهی کنسرو می‌شود و روز به روز به تعداد کارخانه‌هایی که از روغن زیتون برای این کار استفاده می‌کنند اضافه می‌شود. پس حتی اگر باید کلسترول خون‌تان را کنترل کنید، نیازی نیست چشم روی این غذای محبوب دریایی ببندید.

خرید ارزان تن ماهی پرفایده ناگیان

عرضه کننده تن ماهی ناگیان به صورت عمده

شاید تاکنون برای شما هم این پرسش پیش آمده باشد که عمده فروشی چیست یا عمده فروش‌ها چگونه از این راه به سود می‌رسند.عمده فروش، واسطه‌ی بین تولیدکننده‌ی محصول و سایر کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند محصولات او را بفروشند.عمده فروش با خرید محصول از تولیدکننده به قیمتی پایین‌تر از سایر کسب‌وکارها، به سود می‌رسد و این کار را معمولا از طریق تخفیف‌هایی انجام می‌دهد که به‌خاطر خرید در حجم بالا دریافت می‌کند.پس شما هم اگر به دنبال سود بالا در خرید کنسرو ماهی ناگیان هستید می توانید این کنسرو ماهی را به صورت عمده خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید.ما امروز تمام کنسروجات شرکت آوین کنسرو را به صورت عمده عرضه می کنیم.

خرید ارزان تن ماهی پرفایده ناگیان

زهرا یلمه

من در حوزه کنسرو مشغول به کار هستم

 

 

مجموعه آوین کنسرو شما را به خرید بهترین محصولات کنسرویجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.